2022-09-14, 03:03
Medlem
Pinsam brud. Häller champagne på reportern och klänger som värsta fjortisen.

Skiter i om folk är fulla och har kul, men dom visar Sveriges 2:a största parti och då kan man förvänta sig bättre.

Hade aldrig hänt hos S och M och det visar lite på skillnaden mellan partierna.

Rätt eller fel? Jag bryr mig inte, men kan nog sticka lite i ögonen på dom konservativa liberalerna.
Citera
2022-09-14, 03:27
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
https://imgur.com/a/fhNidfC

Eh det är det ganska många som säger... Du får läsa tråden från början.
Hur många gånger måste du ljuga för dig själv innan det blir sant?
Jag har sett dig ljuga 7-8 gånger nu men tydligen så verkar det räcka med så lite som 2-3 gånger.
Har du själv någon uppfattning om hur lättpåverkad eller hjärntvättad du är?
Senast redigerad av Falukorvsrullader 2022-09-14 kl. 03:29.
Citera
2022-09-14, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Pinsam brud. Häller champagne på reportern och klänger som värsta fjortisen.

Skiter i om folk är fulla och har kul, men dom visar Sveriges 2:a största parti och då kan man förvänta sig bättre.

Hade aldrig hänt hos S och M och det visar lite på skillnaden mellan partierna.

Rätt eller fel? Jag bryr mig inte, men kan nog sticka lite i ögonen på dom konservativa liberalerna.
Säger personen som tyckte crackpipan är en bra namn som representerar dig.
Edit: sen heter det inte andra största parti, det heter näst största parti det grammatikfelet har varit väldigt igenkännande för sossar.
Senast redigerad av Falukorvsrullader 2022-09-14 kl. 03:31.
Citera
2022-09-14, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
En utmärkt trollning av MSM-judemaffian och alla landsförrädare och folkfiender, vilket även storleken på denna tråd bevisar. Gråt lite mer, vänsterpack! Vi älskar era tårar, och vi älskar Rebecka! Helg Seger!
Du skämmer ut SD om något, SD vill inte ha nazis i sitt parti, inse att de är mer mogna än så.
Normala SDare fattar att det var ett smaklöst/omoget oigenomtänkt skämt, men du är för lågbegåvad för att förstå detta.
Citera
2022-09-14, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
En utmärkt trollning av MSM-judemaffian och alla landsförrädare och folkfiender, vilket även storleken på denna tråd bevisar. Gråt lite mer, vänsterpack! Vi älskar era tårar, och vi älskar Rebecka! Helg Seger!
Jag har inte varit nasse tidigare men sån här judepropaganda bevisar att all jude propaganda tidigare kan inte ha varit annat än en lögn.
Citera
2022-09-14, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Du skämmer ut SD om något, SD vill inte ha nazis i sitt parti, inse att de är mer mogna än så.
Normala SDare fattar att det var ett smaklöst/omoget oigenomtänkt skämt, men du är för lågbegåvad för att förstå detta.
Normala SDare förstår att vänsterpatrasket är landsförrädare.
Du behöver inte vara orolig det finns tillräckligt med lyktstolpar så det räcker till er alla.
Citera
2022-09-14, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Normala SDare förstår att vänsterpatrasket är landsförrädare.
Du behöver inte vara orolig det finns tillräckligt med lyktstolpar så det räcker till er alla.
Du vet inte ens vad jag röstade på, men SD är rätt vänster. Du verkar vara i någon slags psykos och inte förstå att politik är mer som någon ESC, sport och varför skulle man vara landsförrädare baserat vad man röstar på?
Kanske man inte är insatt politiskt, tänk så man röstar utav vana, eller man tycker att parti X är bättre för sverige än parti Y? Du är fan trångsynt och patetisk, och om något så är nazister landsförrädare och SD är ett judevänligt parti, som hellre har judar än nazister som röstare och medlemmar.

Tar du det sedan så blodigt allvar så pekar det på att du är lågbegåvad, precis som min tanke var. Aja, helt onödig diskussion, man kan inte få någon att tänka efter lite längre än vad näsan räcker om de inte själva vill det.

Jag som SD sympatisör tycker du är omogen, och är säker på att de flesta intelligenta inom SD håller med mig. JÅ är bra men tyvärr lockar partiet sådana stolpskott som du, som hindrar partiet til att bli taget seriöst och få mer inflytande, således förstör du för SD, men det fattar du inte heller väl. Återigen, slutdiskuterat för det är en onödig diskussion som inte leder nånvart. Du får fortsätta vara omogen om du vill, ditt liv.
Citera
2022-09-14, 03:55
Medlem
Citat:
Du vet inte ens vad jag röstade på, men SD är rätt vänster. Du verkar vara i någon slags psykos och inte förstå att politik är mer som någon ESC, sport och varför skulle man vara landsförrädare baserat vad man röstar på?
Kanske man inte är insatt politiskt, tänk så man röstar utav vana, eller man tycker att parti X är bättre för sverige än parti Y? Du är fan trångsynt och patetisk, och om något så är nazister landsförrädare och SD är ett judevänligt parti, som hellre har judar än nazister som röstare och medlemmar.

Tar du det sedan så blodigt allvar så pekar det på att du är lågbegåvad, precis som min tanke var. Aja, helt onödig diskussion, man kan inte få någon att tänka efter lite längre än vad näsan räcker om de inte själva vill det.

Jag som SD sympatisör tycker du är omogen, och är säker på att de flesta intelligenta inom SD håller med mig. JÅ är bra men tyvärr lockar partiet sådana stolpskott som du, som hindrar partiet til att bli taget seriöst och få mer inflytande, således förstör du för SD, men det fattar du inte heller väl. Återigen, slutdiskuterat för det är en onödig diskussion som inte leder nånvart. Du får fortsätta vara omogen om du vill, ditt liv.

Jag röstade inte på SD och det gjorde inte du heller, Sluta ljug för dig själv.
Citera
2022-09-14, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Säger personen som tyckte crackpipan är en bra namn som representerar dig.
Edit: sen heter det inte andra största parti, det heter näst största parti det grammatikfelet har varit väldigt igenkännande för sossar.
Nu handlar ju inte tråden om mig och mitt nick. Finns nog värre om du letar lite.
Ang gram fel så kan jag ge dig det, men tycker fortfarande att hon skämmer ut sig offentligt och det borde även en fet falukorvsrullad kunna inse.
Citera
2022-09-14, 03:57
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Ehh... Jomshof berättade om tyskar som jobbade i ett slakteri, kallade döda grisar för judar och sparkade på dem.

Ett skämt om tyskar blir alltså "Sverigedemokrat skämtade om judar
För det första var det Oscar Sjöstedt, potentiell finansminister.

För det andra står det redan i tråden att han återger fyra nassar som sparkar på får i ett slakteri och ropar die juden.

Varav Oscars gapskratt är det helt skeva.
Att detta ska betraktas som roligt som psykfallen gjorde.

Fattar du problemet?
Senast redigerad av develi 2022-09-14 kl. 03:59.
Citera
2022-09-14, 04:01
Medlem
Dylans avatar
Citat:

Du fattar ingenting, din nolla. Rebecka är inte nazist, men bra på att trolla.

Dig fick hon ju också, som kommer här och snyftar om nazism som en jävla Centerpartist. Men som valresultatet visat - du kan rapa ur dig hur mycket trams om nazism som helst - SD ökar ändå! Så ta dina nazism-floskler och kör upp dem i din av pedofil-centerpartister säkerligen redan väluttänjda röv.
Citera
2022-09-14, 04:04
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
För det andra står det redan i tråden att han återger fyra nassar som sparkar på får i ett slakteri och ropar die juden.

Hahahahah...!

Citat:
Ursprungligen postat av develi
Fattar du problemet?

Ja, problemet för dig är att ingen bryr sig. Boom, bitch! 20,6%

2026 blir det väl 26% efter att du spenderat ytterligare fyra år med att rapa ur dig "naziiiiism, naziiiism!!1!"
Senast redigerad av Dylan 2022-09-14 kl. 04:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in