Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Moderaternas facit är gängkriminalitet, islamisering, ghetton, nedlagt försvar, noll civil beredskap, sanslös miljardrullning inom sjukvården. Är det ”statsmannamässigt” så får vi nog betacka oss. Vi får köra helgseger i fortsättningen.
Är du korkad eller gör du dig bara dum? Du vet uppenbarligen inte vad statsmannamässigt betyder så ta och sök upp det istället. Men det betyder i vart fall inte resultatet av en förd politik.
Nu när SD är det näst största partiet, så kommer nästa uppgift, utmana S, och då måste man anses som ett seriöst alternativ för gemene man. En barnfamilj ska kunna följa valet utan att det kommer nazistskämt som blir svårt att förklara för sina barn varför det blir så uppblåst.
Jag vet till skillnad från dig som lever i ett kluster, hur personer som skulle kunna vara potentiella SD-väljare tänker. Det är alltid, alltid samma sak när jag pratar med dem. Jag tycker att Jimmie har rätt och är bra men det finns ju många under honom som inte är så bra, säger dem. Även om det inte är helt rätt så är det i vart fall så många uppfattar det.
Sverigedemokraterna skulle kunna vara det största partiet men då finns det inte utrymme för sådana hära snedsteg eller för SD-sympatisörer som du som bara försvarar precis allt som SD och dess företrädare gör. Det spelar ingen roll vad det är, om någon skulle heila och jag säger att det där var dumt så skulle du återigen kalla mig för vänstertroll.
Inlägg, efter inlägg har jag fört fram det här och du tycks aldrig fatta utan du bara kallar mig för vänstertroll hela tiden.
Det blir ganska tydligt att jag hela tiden haft rätt om RIKS och tex Rebecka som förövrigt svarade mig med sitt första och i skrivandes stund enda inlägg här, hennes önskan var att få all exponering som fanns på alla plattformar någonsin, min fråga till henne och hon läser säkerligen här var om all exponering var bra exponering, något som jag tror Rebecka tänker på just nu.
Det här med bra och dålig exponering har varit grundpoängen i min kritik från början till slut i denna tråd men du fattar ju fortfarande inte, utan du tror att bara för man kommer med hård och utförlig kritik så hatar man det man kritiserar och är ett vänstertroll.
Har insett att polletten aldrig någonsin kommer trilla ner för dig utan du fortsätter med ditt "vänstertroll", gör gärna det man jag kan i vart fall avsluta med 5 sköna ord:
Vad var det jag sa?