2022-09-12, 15:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskolven
Helg seger? Förihelvete….

Rebecka gör bort sig på fyllan, kanske bra att Riks har tagit uppehåll ett tag.
Citera
2022-09-12, 17:32
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Nej han kommer bara med en politisk åsikt, det vore som att jag kritiserade Aftonbladet för att vara sossar eller DN för att vara liberaler. Riks politiska åsikter, vilket han helt subjektivt är emot, är det som ger dem tittare och hela orsaken till att SD finansierar det. Kvalité mäts i popularitet, om man inte är en kultursnobb som tycker att skattebetalare skall betala för den impopulära skit man själv gillar. Kvalité är subjektivt liksom de politiska åsikter han för fram.

Ne, jag själv är nödvändigtvis inte av helt avvikande politiskt åsikt men anser ändå att RIKS är ett i många fall lågvattenmärke, framför allt när den leds av de 3 inkompetenta och återkommande programledarna.

Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Rebecka gör bort sig på fyllan, kanske bra att Riks har tagit uppehåll ett tag.

Det är ju det här jag sagt hela tiden. Om man är heltidsanställd programledare på Sverigedemokraternas mediakanal och sedan dricker sig stupfull på valvakan och gör bort sig så här så bekräftar bara det som jag sagt hela tiden.
Citera
2022-09-12, 17:36
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Ne, jag själv är nödvändigtvis inte av helt avvikande politiskt åsikt men anser ändå att RIKS är ett i många fall lågvattenmärke, framför allt när den leds av de 3 inkompetenta och återkommande programledarna.

Det är ju det här jag sagt hela tiden. Om man är heltidsanställd programledare på Sverigedemokraternas mediakanal och sedan dricker sig stupfull på valvakan och gör bort sig så här så bekräftar bara det som jag sagt hela tiden.

Ja hon är inte den mest ansvarsfulla, någon måste hålla henne i örat.
Citera
2022-09-12, 17:46
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:

Inkompetenta? Jag tycker dom ligger klart över svensk mediagenomsnitt.
Citera
2022-09-12, 19:35
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt
Inkompetenta? Jag tycker dom ligger klart över svensk mediagenomsnitt.

Vet inte om man ligger över något genomsnitt när man dricker sig aspackad och tar en intervju där man slänger ut sig ett nazistskämt på Sveriges television inför miljontals tittare.
Citera
2022-09-12, 20:29
Medlem
GreenBastards avatar
Nu kommer väl deras kommentatorsfält överösas av äckel gubbarnas kommentarerna, "fina rebecca alla har väl gjort bort sig på fyllan". Precis samma gubbar som har ungar som far runt i a-traktorer och spelar musik halva nätterna men där snackar vi ingen ordning och reda.
Citera
2022-09-12, 20:33
Medlem
Citat:
Vet inte om man ligger över något genomsnitt när man dricker sig aspackad och tar en intervju där man slänger ut sig ett nazistskämt på Sveriges television inför miljontals tittare.

Det var Samnytts valvaka med ungefär 1000 tittare...
Citera
2022-09-12, 20:34
Medlem
Äh vem fan bryr sig.
De är väl bra att nån gör bort sig lite då och då.
De e ju mänskligt.
Eller ska alla vara mediatränade floskelmaskiner var det inte det som var problemet?
Citera
2022-09-12, 21:32
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IReadYrSoul
Det var Samnytts valvaka med ungefär 1000 tittare...

Inga 1000 tittare längre.
Citera
2022-09-12, 21:45
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelstall
Se där, återigen en SDare som hyllar nazismen. Hur kan man inte misstänka var deras politik är på väg?
Ett parti starta av gammla SS soldater.

Kommer hon få sparken från RIKS?

Bespara mig whataboutismen, det är inget argument.

Skiter i att hon sa helgseger. Slasktrattmedia som försöker göra en höna av en fjäder. Folk får säga både helgseger och heil seger precis sp mycket de orkar och vill. Yttrandefrihet. Vi accepterar ju t.om. socialdemokratiska ministrar som hitlerhälsar på hemmafester.
Citera
2022-09-12, 21:55
Medlem
Citat:
Inga 1000 tittare längre.

Det skedde varken på SVT eller inför miljontals tittare. Men fakta är väl inte så viktigt för somliga, skönare att gå på känsla.
Citera
2022-09-12, 22:03
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IReadYrSoul
Det skedde varken på SVT eller inför miljontals tittare. Men fakta är väl inte så viktigt för somliga, skönare att gå på känsla.

Miljontals har hört helg seger. Nu när SD tagit över rollen som andra största parti och det största oppositionspartiet mot S så behövs statsmannamässigt seriöst beteende, det gick ju så där. Och nej jag är inte vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in