2022-09-12, 22:27
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Flödar det hos dig menar du?

Ja, jag är feminint upprörd över att folk säger saker! Min vagina blir torr om någon inom två mils avstånd yttrar ord, det är ett ALLVARLIGT samhällsproblem vi måste DISKUTERA!
Citera
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Du är lika lågbegåvad som människan i fråga. Känns som att prata med ett barn som försöker vara roligt men framstår omogen.

Det tycker iallafall jag var en ganska bra analys
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
snarare att de som är rasister och nazister eller sympatiserar med nazism lockas till SD, vilket drar ner partiet och gör att de inte kan bidra likamycket till Sverige som de borde ha gjort.

Vadå kulturmarxister? En elit som bestämmer saker samt folket har velat ha det så.

Det du beskriver är det som skrämmer normala röstare, och gör att vi sympatisörer skäms bort och ser de som just det de inte vill bli sedda som, fattar du inte det?
Men du har liksom nazistsympatier, därav du inte förstår varför detta är olämpligt trots det är skämt.

Ingen big deal men SD måste kunna rensa bort dessa olämpliga, omogna samt riktiga nazister/rasister.

Blir glad att flera SDare fördömar detta. Nazister kommer skydda givetvis.

Men är du efter eller vad? Hon har själv typ ertkänt att det skulle vara ett naziskämt.
Människan borde supa mindre liksom. Det är olämpligt beteende, speciellt den specifika situationen. Skulle hon skämtat så hemma med de som förstod det så skulle det vara en annan grej även om jag ser sådana skämt som osmakliga.

Ändå så blir SD bara större och större. Konstigt va?
Citera
Medlem
Gudrun pissade väl i någon växt, toppar detta med hästlängder....
Citera
2022-09-12, 22:28
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Du är lika lågbegåvad som människan i fråga. Känns som att prata med ett barn som försöker vara roligt men framstår omogen.

Jag precis, det är ALLVARLIGT som alla BARN måste prata om! Någon sade något, ring MILITÄREN!
Citera
2022-09-12, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Man kan tramsa om mycket men inte om när hon sa hell...g seger vilket var precis då jag gjorde en print screen.
Exakt. Att SD-kvinnan - den kanske mest stroppiga och sprickfärdigt pretentiösa av SD:s politiska karaktärer - till och med uttrycker "hell...g seger" visar på något anmärkningsvärt hos Sverigedemokraterna.
Citera
2022-09-12, 22:29
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Ja, jag är feminint upprörd över att folk säger saker! Min vagina blir torr om någon inom två mils avstånd yttrar ord, det är ett ALLVARLIGT samhällsproblem vi måste DISKUTERA!
Vad jobbigt för dig!
Citera
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Varför nämner du inte kontexten? "Det är en riktig helg seger, en segerhelg". Ni vänsterblivna har tyvärr tappat all trovärdighet i ert ständiga nazistkletande. Ingen tar det seriöst längre.

Vadå inte nämner kontexten. Videon finns för allas beskådning.

Hon säger: ehhh asssåååå vilken jävla heerlig stund assååå. Deee assså [pause] hell..g... seger... [Rebecca för upp vänstra handen för att heila]... det är en segelhelg... för SD... osv.
Citera
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Gudrun pissade väl i någon växt, toppar detta med hästlängder....

Att dyngrak framför kameror pissa på sig offentligt är INTE samma sak som att SÄGA NÅGOT! Ingen dog av Schymans strålar, men miljontals har hittills dött av orden yttrade i denna tråd!
Citera
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Men är du efter eller vad? Hon har själv typ ertkänt att det skulle vara ett naziskämt.
Människan borde supa mindre liksom. Det är olämpligt beteende, speciellt den specifika situationen. Skulle hon skämtat så hemma med de som förstod det så skulle det vara en annan grej även om jag ser sådana skämt som osmakliga.
Wowow, tagga ner lite. Jag såg videon som TS till slut bidrog med.

Supa hit eller dit har inte med nåt att göra. Det är ditt personliga inlägg. Liksom ”olämpligt” beteende, vad faan det betyder.

Du reagerar utifrån din person och dina värderingar.

Men det betyder precis ingenting för alla andra.
Citera
Avslutad
Jag hatar Sverige.
Citera
Medlem
HAHAHAHHA. Ni vänsterblivna är fan så jävla dumma i huvudet så det finns fan inga ord. Inte konstigt att landet går åt helvete när det finns så många av er totalt intelligensbefriade.

En full tjej säger att det var en underbar valhelg med seger och ni kör eran vanliga jävla pärlkramande smutskastning. Och ni har lyckats skriva 61 sidor med eran hjärndöda dynga. Fan vad värdelösa ni är. Parasiter.
Senast redigerad av dextrodammit 2022-09-12 kl. 22:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in