2022-09-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Låt mig presentera beviset:
https://imgur.com/a/fhNidfC
SD-kvinnans nazism-kurtiserande är för jävla obehagligt. (Är hon NMR-wannabe, eller vad?) Var går SD:s och SD-kvinnans gräns för nazistisk kampretorik?

Enligt Expo betyder "Hell seger":
Citat:
Två ord för att välkomna en kommande nazistisk seger.
Expo vidare om hell seger:
Citat:
Länge det främsta stridsropet för NMR
Svenska motståndsrörelsen (före NMR) var rörande "hell seger" - det SD-kvinnan alltså åberopar och egentligen någonstans ser ut att mena genom "helg seger" - ganska frekventa med detta.
Citera
Medlem
johkv637s avatar
Ja, en SD-are som har fuckat upp det, igen... Bortförklaringar om "roliga skämt" blir bara patetiskt
Citera
Medlem
udons avatar
Hon är skitfull och försöker vara ”fyllerolig” genom att säga hell seger. Det tror jag alla begriper. Även dom som låtsas att de inte gör det.
Citera
2022-09-12, 22:16
Medlem
Vryzass avatar
Skratta bäst ni vill, men det här är OTROLIGT ALLVARLIGT! Någon sade något! Vet ni hur FARLIGT det är att säga saker?! Är ni medvetna om att FOLK KAN DÖ av ord?!

Så här får det inte gå till, jag trodde att vi kommit längre i vårt samhälle! Alla som SÄGER NÅGOT borde åka i fängelse, eller åtminstone dö!

Jag är UPPRÖRD! Någon sade något och nu måste ni alla dö!
Citera
2022-09-12, 22:16
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Hon är skitfull och försöker vara ”fyllerolig” genom att säga hell seger. Det tror jag alla begriper. Även dom som låtsas att de inte gör det.

Exakt så!
Citera
2022-09-12, 22:17
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Nej. Det var inte då hon sa "helg seger, det är en riktig segerhelg". Tagit helt ur kontext. Som ni vänsterrabiata alltid gör. Sprider lögner och förtalar.

Man kan tramsa om mycket men inte om när hon sa hell...g seger vilket var precis då jag gjorde en print screen.
Citera
Medlem
Får man säga Gregerboll om chokladboll som förut hette negerboll? Eller är man rasist då?

Dom svarta jag känner tycker att negerboll är att ge positiv laddning till ordet neger.

Förr var ordet bög fult att säga idag är det inte det.

Vad fan gör orden helg och seger för skada?
Citera
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islaim
SD-kvinnans nazism-kurtiserande är för jävla obehagligt. (Är hon NMR-wannabe, eller vad?) Var går SD:s och SD-kvinnans gräns för nazistisk kampretorik?

Enligt Expo betyder "Hell seger": Expo vidare om hell seger: Svenska motståndsrörelsen (före NMR) var rörande "hell seger" - det SD-kvinnan alltså åberopar och egentligen någonstans ser ut att mena genom "helg seger" - ganska frekventa med detta.

"Enligt Expo" hahahaha... Ja du din stackare. Hänvisar man till Expo har man inget vettig att komma med.
Citera
2022-09-12, 22:18
Medlem
blobben!!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Det vore mycket ALLVARLIGT om hon sade något, långsökt eller ej. Tänk hur många som dog när hon sade det! Säkert hundratusen om inte miljoner! Bäst vi alla diskuterar detta, det är ALLVARLIGT om folk tror att dom kan slå ihop två ord i en mening och sen YTTRA detta!

Fy fan säger jag bara! Folkmord!
Sarkasm i all ära, men givetvis hade det varit väldigt tramsigt och destruktivt att anspela på "hell seger" under SDs valvaka. Bättre politiker har fått gå för mindre. Nu tycker jag att det inte ens var på det viset. Hon verkar åsyfta att hon firar att det är helg (inte konstigt med den promillen), men kom på att hon firar SDs seger.
Citera
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Låt mig lägga upp beviset igen:

https://imgur.com/a/fhNidfC

Kom inte och säg att hon inte heilade!
Hade Eichmann heilat åt sidan på det där sättet hade han petat ut ett öga på Adolf…

Du har blivit trollad av en aspackad SD-brud. Svälj förtreten och gå vidare
Citera
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Skratta bäst ni vill, men det här är OTROLIGT ALLVARLIGT! Någon sade något! Vet ni hur FARLIGT det är att säga saker?! Är ni medvetna om att FOLK KAN DÖ av ord?!

Så här får det inte gå till, jag trodde att vi kommit längre i vårt samhälle! Alla som SÄGER NÅGOT borde åka i fängelse, eller åtminstone dö!

Coolt inlägg.
Citera
2022-09-12, 22:19
Medlem
Citat:

Kanske inte i detta fallet men ord och meningar kan visa folks dolda åsikter och agendor. Man brukar förtala sig när man är full.

Så om Ukrainare ser ryssar säga att de ska invadera Kiev så är det bara ord de ska inte bry sig om?
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-12 kl. 22:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in