Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Ändå så blir SD bara större och större. Konstigt va?

Ja det finns många puckon, rasister, nazister, hatare men det finns förutom de som gillar deras politik och vill se förändringar, de som proteströstar, eller gör det på grund av det är ett populistiskt mainstream parti som folk röstar på då de vill känna sig coola. Många av de som röstar på dom känner knappt till deras politik eller ens deras rötter överhuvudtaget.
Att nazister som du tycker det är normalt skrämmer 5 normala väljare, men lockar en stolle som SD kommer behöva utesluta när hen öppnat sin trut och yttrat onödiga saker vid någon fylla.
Ett skänke för partiet men du är för lågbegåvad för att fatta detta, normala SDare förstår vad jag menar om man läser i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gregor-Samsa
Nazistskämt…
Hon trollar ju för faen alla rödgråtna vänstermuppar som skrikit nazist så fort SD kommit på tal senaste 10 åren.
Nej, hon skämmer bara ut sig och framstår omogen. Jag har inget emot sådana skämt även om jag tycker de är onödiga, men är du på en valvaka får man framstå som en vuxen människa och inte en förvuxen fjortis.