Citat:
Ursprungligen postat av
pontec
Vilket motsvarar amerikanska försvarets kaffekassa. Ni diktatorkramare måste förstå att 7 miljarder dollar inte är en stor summa pengar i väst. Att Ryssland däremot hänger på ruinens brant på grund av den efterblivne puttler är ju ett plus.
Usa..?
Det är EU ryssland vill splittra.
Det var 70 000 som demonstrerade i tjeckien i för några dar sedan för att stödet till ukraina är för stort.
Vänta bara tills vintern du, hur det kommer att se ut med dina kaffepengar.