Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
Ja, det börjar kännas som man är utsatt för en avancerad trollning. Det kan väl för fan inte gå så här fort?
När är Ukraina tillbaka i Mariupol? På måndag?

Förhoppningsvis stämmer det. Faller moralen brukar man bryta ihop rätt fort.
Lägg därtill att alla ryssar som är inne i Ukraina absolut inte vill slåss mot sitt "broderfolk".
Garanterat många som ser sin chans att lägga benen på ryggen och dra nu när alla andra också gör det.
Det är ju inte så att Ukraina anföll Ryssland och där ryssarna slåss för sin överlevnad.