2022-09-09, 20:25
Medlem
Alltså vad fan. Tittar inte de flesta på sådant
Citera
2022-09-09, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, man får vara försiktig med det där. Jag gjorde ett liknande misstag en gång: publicerade en skärmdump på Facebook, där man även såg en annan Facebook-flik, med början på en viss Facebook-väns namn. Så om han la märke till det, fick han veta att jag varit inne och kollat på hans sida. Inte för att det behöver vara fel, men det kändes pinsamt... Numera arrangerar jag alltid flikbeståndet när jag tar en skärmdump, med flikar från lämpliga intellektuella tidskrifter och tidningar på olika språk. Så folk ska tro att jag läser dem regelbundet - alltid har dem lättillgängliga!

Du vet om att du inte behöva ta en skärmdump på hela skärmen väl?

Ontopic: Jävla moraliserande massmedia, hade moderaterna haft lite ryggrad hade de försvarat honom.
Citera
2022-09-09, 20:29
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Du vet om att du inte behöva ta en skärmdump på hela skärmen väl?

Ontopic: Jävla moraliserande massmedia, hade moderaterna haft lite ryggrad hade de försvarat honom.

Nä? Men jag kan beskära bort flikarna i Paint...

On topic: det där med "tiny teens" stör mig p.g.a. åldersskillnaden. Hade det varit något typ "hot mature housewives" så hade jag inte brytt mig.
Citera
2022-09-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ckld
Klippet (NSFW): https://www.xvideos.com/video1229149..._hard_fucking_

Vet inte när det är inspelat men skådespelerskan är 30 år gammal enligt Google. Inget uppseendeväckande således. Alla tittar på porr.

Enligt artikeln hette länken ”Tiny teens love hard fucking” inte "Tiny teen loves hard fucking". Din länk är oavsett inget bevis för någonting.
Citera
2022-09-09, 20:32
Medlem
Svinriks avatar
Citat:

Vet inte när det är inspelat men skådespelerskan är 30 år gammal enligt Google. Inget uppseendeväckande således. Alla tittar på porr.
Flashbackdase kategori mindre.
Citera
2022-09-09, 20:47
Medlem
Slaskmedias avatar
Moralpaniken är hårdare på Flaschback än Familjeliv, vem hade kunnat ana det för några år sedan?😂

Är det nåt nytt i svensk politik att manliga politiker inte får vara sexuellt frigjorda? Han kollade på porr, laglig sådan, på sin egen dator, i enrum. Låt den som är utan synd leka islamist och kasta moralsten.

Han borde inte ha avgått, han borde sagt Ja jag kollar på porr, vad är ditt problem?
Citera
2022-09-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nä? Men jag kan beskära bort flikarna i Paint...

On topic: det där med "tiny teens" stör mig p.g.a. åldersskillnaden. Hade det varit något typ "hot mature housewives" så hade jag inte brytt mig.

Tryck ctrl-printscreen så kan du markera själv vad du ska printa.
Citera
2022-09-09, 20:54
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Tryck ctrl-printscreen så kan du markera själv vad du ska printa.

Oki, ska testa!
Citera
2022-09-09, 20:54
Medlem
Vindruteturkarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Moralpaniken är hårdare på Flaschback än Familjeliv, vem hade kunnat ana det för några år sedan?😂

Är det nåt nytt i svensk politik att manliga politiker inte får vara sexuellt frigjorda? Han kollade på porr, laglig sådan, på sin egen dator, i enrum. Låt den som är utan synd leka islamist och kasta moralsten.

Han borde inte ha avgått, han borde sagt Ja jag kollar på porr, vad är ditt problem?
Hans utseende är problemet. Fula gubben i parken ska inte vara förtroendevald.
Citera
2022-09-09, 21:13
Medlem
Klantigt trycka på det Bali länkar.
Citera
2022-09-09, 21:14
Medlem
KillPus avatar
Ha ha...vissa män och internet.
Det bästa är naturligtvis Christer Kronblads tabbe!

https://twitter.com/mrmadhawk/status/656457447452839936
Citera
2022-09-09, 21:16
Medlem
Manginazs avatar
Citat:

Tack! 🙌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in