Citat:
Ursprungligen postat av
Mike-F
Kanske det...men ser kanske ut som 16. Mannen i fråga drogs till detta, därav hans peddoläggning. Om du hade vart en MILF så hade vart lite mer normalt. Han förtjänar inte sin familj om han nu har nån.
Jag kan bara gå till mig själv eftersom det troligen inte fínns någon forskning. När jag porrsurfar är inte titlarna jag tittar på utan bilderna. Titeln är helt ointressant när man scrollar. Jag har mig veterligen ingen aning om vad någon av de tusentals klipp jag kikat på har för titel. Men jag tror att man kan lägga in preferenser i sökningen. Om man gillar feta eller smala tjejer och vilken typ av klipp det handlar om. Jag har däremot aldrig stött på något olagligt, för det finns helt enkelt inte.
Runkgubben har inte gjort något fel alls med andra ord, men jag antar att han säkert själv har en officiell moralpanikångest som odlats med åren, och som gör att han måste kliva av. Hade han varit frikyrkopastor hade han kunnat hävda att han drabbats av satan, men det kortet kan som sagt bara kristna dra.