2022-09-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Han vill passa in på kåkarna,70 % av intagna är muslimer och dom tjafsar om sin jävla mat hela tiden som horor i självhushållet. Tjafs om att man inte får ha griskött i köket. Haha..finns inga som blir så religiösa som dom när dom blir inlåsta. Tänk om dom kunde följa Koranen mer när dom var på utsidan så skulle dom aldrig åka in mer..
Så djävla sant koranen va är det, dom flesta har inte läst den o alla tolkar den olika vad som passar dom bäst, djävla dubbel moral, och tyvärr många blir radikaliserade på kåken , inget att göra iman kommer dit o hjärntvättar dom, farligt.
Citera
2022-09-08, 11:02
Medlem
Varför har Alva tagit ner sin bild, där hon har slöja från Instagram? Hon skrev ju att de var de övriga bilderna där man ser hennes hår som hon skulle ta ner.

Där ser man vilka bullshit människor detta är, ljuger och bedrar folk för visningar och pengar. Enbart ett PR- jippo som jag har skrivit tidigare i tråden.

Detta kunde man se komma från 10 mils avstånd.

Sen Alex som går runt i en klänning, och poserar med andra muslimer för att få folk att tro att nu är han ren och en troende muslim.

Om en månad kommer vi se bilder på honom där han slajfar lite kokain på en koran. Sen gå ut med NEJ, NEJ JAG ÄR MUSLIM JAG SVÄR BROR.
Citera
2022-09-08, 12:33
Medlem
[quote=Megaspunk|81546850]Varför har Alva tagit ner sin bild, där hon har slöja från Instagram? Hon skrev ju att de var de övriga bilderna där man ser hennes hår som hon skulle ta ner.

Där ser man vilka bullshit människor detta är, ljuger och bedrar folk för visningar och pengar. Enbart ett PR- jippo som jag har skrivit tidigare i tråden.

Detta kunde man se komma från 10 mils avstånd.

Sen Alex som går runt i en klänning, och poserar med andra muslimer för att få folk att tro att nu är han ren och en troende muslim.

Om en månad kommer vi se bilder på honom där han slajfar lite kokain på en koran. Sen gå ut med NEJ, NEJ JAG ÄR MUSLIM JAG SVÄR BROR.[/QUOTE
Att man pundar o röker weed de gör man i alla religioner att hela tiden säga att man är muslim o inte gör dåliga saker de är att utnyttja islam, hans lilla kvinna hade fejk halsduk på skallen ingen hijab, varför driva om att vara muslim o tilljöra islam, idioter ,man skulle vilja vara en liten fluga inom deras väggar o höra hur tugget går o vart får dom alla pengar i från???
Citera
2022-09-08, 14:11
Medlem
Indos avatar
Österåker QnA

https://www.youtube.com/watch?v=LEE-iGoksc8
Vad tycker vi om denna kåken QnA då?
Ska jag vara ärlig så är det faktiskt mest Alva jag stör mig på inte Alex så mycket faktiskt...
Tycker han levererar Storytimes på ett ganska pundigt men underhållande sätt, kul att kolla på när man röker en feting. 😶‍🌫️😂
Citera
2022-09-08, 14:20
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
https://www.youtube.com/watch?v=LEE-iGoksc8
Vad tycker vi om denna kåken QnA då?
Ska jag vara ärlig så är det faktiskt mest Alva jag stör mig på inte Alex så mycket faktiskt...
Tycker han levererar Storytimes på ett ganska pundigt men underhållande sätt, kul att kolla på när man röker en feting. 😶‍🌫️😂

Hade fått ångest av rökat om jag tittade på AC under influens av cb.
Citera
2022-09-08, 14:22
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Drf ska man poppa pills som alex himself
Citera
2022-09-08, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa

HAHA. instämmer! För hetsig och cp.
Har bojkottat skiten förövrigt, tror knappt på hälften av vad han säger nu för tiden.
Citera
2022-09-08, 14:47
Bannlyst
Är han släkt med Jesper i AIK på något sätt eller är det bara en slump? Som Hussein, Svensson etc.
Citera
2022-09-08, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrZF
Är han släkt med Jesper i AIK på något sätt eller är det bara en slump? Som Hussein, Svensson etc.

Varken släkt med Jesper i AIK eller Joseph i mff.
Citera
2022-09-08, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonloz
Varken släkt med Jesper i AIK eller Joseph i mff.

Snyggt första inlägg, Välkommen till FB.

Tack för svar - Tanken slog mig eftersom att bägge är "Stockholmsbaserade" om man skall nämna något.

Visste inte ens att det fanns en Ceesay i MFF - Man lär sig alltid något nytt.
Citera
2022-09-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrZF
Snyggt första inlägg, Välkommen till FB.

Tack för svar - Tanken slog mig eftersom att bägge är "Stockholmsbaserade" om man skall nämna något.

Visste inte ens att det fanns en Ceesay i MFF - Man lär sig alltid något nytt.

Tack kände att det var på tiden, tiden som endast läsare är över.

Lätt att blanda ihop dem, tyvärr. Men Jesper och brorsan är som tur ej släkt med AC.
Citera
2022-09-09, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flipflop84
Hennes inlägg ang slöjan är borta 🙈
HAHAHAHA 😂 tur att de finns kvar här https://i.ibb.co/71xWxCh/Screenshot.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto