2022-09-06, 20:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Alex är ju ofta ganska extrem ,
När han tränar ska han bli så stor de bara går
Är han kriminell ska han va värst av alla

Så frågan är ju bara hur lång tid de tar innan han blir radikalist och drar med Alva ner till nåt radikalt land för att trycka ut ett par ungar ?
Citera
2022-09-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Så frågan är ju bara hur lång tid de tar innan han blir radikalist och drar med Alva ner till nåt radikalt land för att trycka ut ett par ungar ?
Kriminell va han verkligen inte värst av alla! En påtänd lallare va vad han var, gjorde noll pengar på att va låtsas "kriminell" Blev det några rödingar efter ett rån gick det direkt till droger, han byggde inte sig
Citera
2022-09-06, 23:45
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Kriminell va han verkligen inte värst av alla! En påtänd lallare va vad han var, gjorde noll pengar på att va låtsas "kriminell" Blev det några rödingar efter ett rån gick det direkt till droger, han byggde inte sig

Jag menar inte att han varit det, jag menar att han velat/trott sig vara det
Citera
2022-09-06, 23:57
Medlem
Citat:
Jag menar inte att han varit det, jag menar att han velat/trott sig vara det
Förstår bror lungt
Citera
2022-09-07, 00:45
Medlem
Citat:

Han passar verkligen in på typen som gör en sådan grej. Tror dock inte på det här.
Citera
2022-09-07, 14:22
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hur kan man bygga sig som kriminell?
Citera
2022-09-07, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Va?! Klart man kan! Både ekonomiskt och i "pyramiden" Det är väl stor skillnad på att sälja slängar på gatan till att organisera smuggling från Sydamerika
Dummaste frågan ja nånsin fått
Citera
2022-09-08, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035

Shine bright like a diamond 💎
Citera
2022-09-08, 08:46
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Vilken besvikelse att Alva fortfarande inte har beslöjat sig. Har hon bara slöja på röda dagar? jag vill så gärna se henne som påskkärring.
Citera
2022-09-08, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Vilken besvikelse att Alva fortfarande inte har beslöjat sig. Har hon bara slöja på röda dagar? jag vill så gärna se henne som påskkärring.

Hennes inlägg ang slöjan är borta 🙈
Citera
2022-09-08, 09:41
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipflop84
Hennes inlägg ang slöjan är borta 🙈
Hahaha spännande. Har Alva Halvi ändrat sig? En sista vecka med lådvin och fläskfilé innan konvertering.
Citera
2022-09-08, 09:43
Medlem
Han vill passa in på kåkarna,70 % av intagna är muslimer och dom tjafsar om sin jävla mat hela tiden som horor i självhushållet. Tjafs om att man inte får ha griskött i köket. Haha..finns inga som blir så religiösa som dom när dom blir inlåsta. Tänk om dom kunde följa Koranen mer när dom var på utsidan så skulle dom aldrig åka in mer..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in