Citat:
Ursprungligen postat av
Saruman
Jag kan försäkra dig om att jag inte är hjärndöd. Du är dock oerhört naiv om du tror att du ser igenom rysstrollens propaganda och desinformation.
Man ser absolut inte igenom de flesta ryss-trollen – det är bara de mest uppenbara trollen där man förstår att det är ryssar. Rysstrollen spär på polariseringar som redan finns i syfte att söndra. Bilden av Sverige som ett land på randen till kollaps, är helt och hållet skapad av Kreml. Den som lägger sin röst på AfS i söndagens val, gör det eftersom man dirigerats dit av Putins lakejer.
Rekommenderad läsning för dig som tror att du har förmågan att känna igen ryska nättroll:
https://webbdagarna.se/vad-varje-marknadsforare-bor-veta-om-ryska-trollfabriker-blogg/
Du är oerhört naiv som tror att jag är oerhört naiv.
Jag kan se igenom ryzzpropagandan (jag tillhör dom som varnat om och om igen om deras subversiva taktik) och jag kan se igenom svensk propaganda (snarare vinklingar och oärligheter).
Vi HAR problem i Sverige och de beror på intern polarisering. Det är helt och hållet hemmabryggt av vänsterblivna och miljömuppar samt aktivister som de stödjer t e x gatstensvänstern, multikultikramare och klimatpsykopater.
Men ingen vid sina sinnens fulla bruk kan tro att fascistdiktaturen i Kreml erbjuder oss ett alternativ. Våra problem tas bäst itu genom att faktiskt erkänna dem. Som t ex att vi står faktiskt på randen till ett slags kollaps pga överbelastning av invandrare som ö.h. inte ska befinna sig någon annanstans än i sina hemländers hyddor, grottor och kåkstäder.