2022-09-07, 07:30
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Det här med Dumpen är en dum idé, oskyldiga familjemedlemmar lider i onödan och dessutom räddar Dumpen extremt få. Skulle snarare säga att det skapas farligare individer än stoppas.

Linnea 14 vill inte träffa Carl Johan 65.Det händer inte och till er som säger att hon kan bli erbjuden alkohol och cigg, ge er det kan Lucas 25 fixa som dessutom ser bra ut.

Dessa scenarion som Horan hävdar är extremt få, de som verkligen utsätts för övergrepp gör de av någon de är bekant med. Och det finns lagar när sådant inträffar för den delen.

Några frågor:

Så du menar att ingen gubbe på 65 våldtagit ett barn på 14?
Hur tror du de oskyldiga familjemedlemmarna mår när de har en pedofil i sin närhet?
Finns det en möjlighet tror du att någon av de oskyldiga familjemedlemmarna räddats fr ett peddo via Dumpen och gått vidare i livet?
Citera
2022-09-07, 07:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Några frågor:

Så du menar att ingen gubbe på 65 våldtagit ett barn på 14?
Hur tror du de oskyldiga familjemedlemmarna mår när de har en pedofil i sin närhet?
Finns det en möjlighet tror du att någon av de oskyldiga familjemedlemmarna räddats fr ett peddo via Dumpen och gått vidare i livet?

Det är klart att det finns fall då det har hänt däremot inte under dom omständigheterna som Horan hävdar. Enda chansen för någon på 65 år att jag är en sån här sak, skulle vara om han ligger och lurar i en buske någonstans.

Att tjejer i den åldern går med på att träffa så pass mycket äldre men är nästintill obefintlig. Och jag är nog lite mer orolig för att dumpen skapa farligare individer.

Tänk så här man har förlorat allt familjen vänner jobbet. Alla där du bor ser ner på dig och du kommer behöva flytta och leva ensam. Vad har du då? Just det en massa jävla tid. Frågan är då vad gör du denna tiden egentligen.

Jag skulle gissa på att dragningen begäret inte försvinner mer efter en uthängning. Snarare så har man skapat en person som inte ha någonting och förlora och det enda han kommer lägga ner tid på är att tillfredsställa sina lustar.

Nu har man en riktigt farlig individ som är villig att kanske med likasinnade ge sig ut och begå faktiska brott. Eller att de regelbundet betala för trafficking,pengar får dom så bidrag så som social bidrag och sjukskrivning finns.

Dessutom så är majoriteten av de uthängda äldre män som vill träffa fjortisar. Och det är redan olagligt och skulle över all förmodan det hända att en man i den åldern ligger med en tjej så pass ung så finns det lagar för detta.
Citera
2022-09-07, 08:14
Avslutad
Jösses, deras konfrontationer blir bara sämre och sämre. Lägg ner verksamheten nu för fan. Ni är inte tillräckligt underhållande. Freak showen är död. 1 minut samisk rygg är inte mycket och komma med.
Citera
2022-09-07, 08:46
Medlem
Hur går det för elfsborg tränaren? ligger han o gråter sig till sängs?
Citera
2022-09-07, 08:46
Medlem
Det här var den vidrigaste fångsten hittills. Robinson-gäddan känns livsfarlig.

En mycket bra och stilistisk presentation med kort film och vidriga uppspelningar.

Är gäddan häktad? Eller under vård?

Har polisen tagit hand om gäddans vapen?

Den här grisen lär inte ha mycket kvar att leva för.

Risken för självmord, eller till och med utökat självmord känns betydande.

Vilken kvinnosyn. Han erbjöd även ”horan” att suga hundkuk. På hans Instagram ser man en hund.

Kan han vara djurplågare också? Vargar vill han döda i alla fall.
Citera
2022-09-07, 08:48
Medlem
BeachBobs avatar
Hur tror ni dottern som är 17 år reagerar när hon får höra sin far prata så grisigt. Vi förmodar att hon är nyfiken och tittar in på Dumpen och då hör sin far. Vad tror ni, kan hon återfå respekten för sin far eller är den förstörd för all framtid.
Citera
2022-09-07, 09:01
Bannlyst
Jag må vara emot dumpen fast jävlar vad ja skrattar samtidigt ja kollar på alla konfrontationer. Det är ju komedi på högsta nivå. En fet pundar kärring springer runt och skriker” vI Haaar diin identiiteet”

Flåsandes springer hon efter Carl Johan 65 som ska bestämma träff med Linnea 14. Medans en annan pundare skrattar åt ” gäddorna ” och flåsar lika mycke han.

Jag orkar snart inte det här är ju inte annat än komedi.De uthängda är dessutom sletna gamla gubbar som inte hade haft chansen på någon kvinna oavsett ålder.

Jag tycker hela grejen är patetisk, två personer som uppenbarligen inte bry sig om lagen ska helt plötsligt bry sig om en lag. Jag hade kunnat köpa konceptet om de bara fokuserade på att rädda riktiga barn ifrån riktiga pedofiler.

Om någon har sex med en 14 åring så kommer det alltid komma fram med tanke på att tjejer i den åldern pratar med folk om vilka de ligger med.Tillslut är det någon som anmäler och finns tillräckligt bevis så fälls Carl Johan 65.

Det är inte sådant jätte problem att äldre män träffar 14 åringar och om de väl gör något så åker de dit för eller senare det är alltid någon som anmäler. Jag tycker dumpen borde lägga ner tid på att fånga riktiga pedofiler.

0-11 Pedofil Här kan dumpen lägga sin tid.

12-14 Hebo Detta finns de lagar för. Även om en stor procent har en dragning även hit.

15-19 Ebo Helt naturligt då 95 % av männen har dragning hit.

Folk måste lära sig att förstå att vara pedofil är inte naturligt medan de andra alternativen är någonting som människan alltid haft och det är en attraktion till könsmogna precis som alla andra djur på denna planeten.
Citera
2022-09-07, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det här var den vidrigaste fångsten hittills. Robinson-gäddan känns livsfarlig.

En mycket bra och stilistisk presentation med kort film och vidriga uppspelningar.

Är gäddan häktad? Eller under vård?

Har polisen tagit hand om gäddans vapen?

Den här grisen lär inte ha mycket kvar att leva för.

Risken för självmord, eller till och med utökat självmord känns betydande.

Vilken kvinnosyn. Han erbjöd även ”horan” att suga hundkuk. På hans Instagram ser man en hund.

Kan han vara djurplågare också? Vargar vill han döda i alla fall.
På hans instagram talar han om den nya valpen som likt de gamla hunden självfallet är en tik den också ,några hanhundar verkar han inte ha
Citera
2022-09-07, 09:20
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Jag må vara emot dumpen fast jävlar vad ja skrattar samtidigt ja kollar på alla konfrontationer. Det är ju komedi på högsta nivå. En fet pundar kärring springer runt och skriker” vI Haaar diin identiiteet”

Flåsandes springer hon efter Carl Johan 65 som ska bestämma träff med Linnea 14. Medans en annan pundare skrattar åt ” gäddorna ” och flåsar lika mycke han.

Jag orkar snart inte det här är ju inte annat än komedi.De uthängda är dessutom sletna gamla gubbar som inte hade haft chansen på någon kvinna oavsett ålder.

Jag tycker hela grejen är patetisk, två personer som uppenbarligen inte bry sig om lagen ska helt plötsligt bry sig om en lag. Jag hade kunnat köpa konceptet om de bara fokuserade på att rädda riktiga barn ifrån riktiga pedofiler.

Om någon har sex med en 14 åring så kommer det alltid komma fram med tanke på att tjejer i den åldern pratar med folk om vilka de ligger med.Tillslut är det någon som anmäler och finns tillräckligt bevis så fälls Carl Johan 65.

Det är inte sådant jätte problem att äldre man träffa fjortonåringar och om de väl göra den så åker de dit för eller senare det är alltid någon som anmäler. Jag tycker dumpen borde lägga ner tid på att fånga riktiga pedofiler.

Visst är det komedi på hög nivå, så som du skrev, en fet pundarbrud (tandlös), kondition jämförbar med en 90-årig kärring, springer hon flåsande efter dessa töntar till män.
Varav jag kan lova att utav ca 140 uthängda är 97-98% en produkt av Dumpen själva, 200 egna extremt villiga profiler skapar ju dessa tillfällen, den som inte det fattar är ju i samma intelligensnivå som Sara, dvs mkt låg.

Vad får kåt-Sara ut av detta då:
- Hämnd på män, vilka hon horat sej helt frivilligt med under nästan hela sitt liv.
- Dövar sitt dåliga samvete gentemot sina barn vilka hon försummat å' det grövsta under sin professionella hortid.
- Swishpengar, har man varit hora och tjänat pengar snabbt, enkelt, så blir ju detta lite samma sak, alternativtet är försörjningsstöd via hemkommunen.

Nej, låt Polis och Domstolar sköta detta som brukligt är i vårt land!
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-09-07 kl. 09:44.
Citera
2022-09-07, 09:28
Medlem
Så sant som det är sagt om skadeglädjen när äckelgäddornas liv raseras.

https://youtu.be/EVrCpT-W0Oo
Citera
2022-09-07, 09:29
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Värt att transkribera hela telefonsamtalet (som bara är en monolog med bortklippt samtalspartner) om det nån gång skulle försvinna. Här kommer monologen i sin helhet i textformat.

All cred går till hjärnan bakom mästerverket - Robinsongäddan.

Jag skulle verkligen vilja höra samtalspartsnern och vad denne säger, skulle ge en komplett bild av samtalet. Det mest avtändande skit jag hört någonsin för övrigt, skulle förvåna mig om denna stinkhög har fått napp någonsin på riktigt är särdeles tveksamt.

Tur då att Dumpen tog han tillslut.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-09-07 kl. 09:38.
Citera
2022-09-07, 09:33
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Givetvis har man mycket att förlora om man begår ett övergrepp. Eller är det inget att förlora i din pedofil-hjärna om man tex få 2 års fängelse?

Hur många av snart 150 uthängda har fått ett 2-årigt fängelsestraff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in