2022-09-06, 23:17
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsJustAFleshwound
Här har vi ett riktigt äckel (alltid skitig och ofräsch) som uppfyller ALLA stereotyper/infriar ALLA fördomar kring ett speciellt folkslag. (Numer sägs det att man ska benämna dem "samer", men i folkmun säger man helt enkelt la**jä*lar.)

Fick han bestämma så utrotades alla rovdjur och ingen annan än han och detta folkslag skulle äga tillträde till fjällmiljö - inte jaga, fiska och jag tror fan i mig inte plocka bär heller.

Hoppas detta äckel åker dit så det bara smäller om det! Jag får i det här fallet faktiskt en klump i magen som jag inte känt vid tidigare fiskafängen, då man vet personligen vilken familjen är. Fru (enligt Ratsit och övriga sidor, jag vet inte varför jag hade fått för mig att de hade separerat? Men kanske inte det då.) och barn - döttrar!

Vad ÄR det med dessa avarter till människor?!
Vad har samer med det där att göra?
Citera
2022-09-06, 23:25
Medlem
Lysturkens avatar
Värt att transkribera hela telefonsamtalet (som bara är en monolog med bortklippt samtalspartner) om det nån gång skulle försvinna. Här kommer monologen i sin helhet i textformat.

All cred går till hjärnan bakom mästerverket - Robinsongäddan.

Citat:
Pisshora, visade du horungen min kuk? Och i så fall vad sa horungen? Jag vill gärna veta.

Jag sitter i bilen just nu. Längtar tills imorgon. Känna dina horiga läppar runt min svullna kuk. Och e... längtar efter att använda er... ordentligt, pissluder.

Jag hoppas du talar in några meddelanden och skickar några bilder på dig, tills vi hörs nästa gång så jag har nånting att bli kåt till. Jag ska inte runka innan jag träffar dig, så du får all kuksås i munnen, ansiktet, fittan eller röven. Och du ska ju användas som den hora du är.

Jag blir väldigt kåt av att höra din röst. Låter sexig. Så ser fram emot att få använda den och höra den ofta, din sexiga röst, hora. När jag kommer på måndag, hora, ska ni ju stå redo och suga upp min hårda kuk. Vilket hål tror du jag kommer knulla på dig först, efter munnen? Berätta varför, hora.

Ja a, hora, du ska vara här nu. Men nu är du ju inte här så du får vänta till måndag så ska du få smaka kuk i dina hål, hårt och länge, och horungen ska också få lite kuk.

Beskriv hur du skulle ta emot mig när jag kommer in hos dig. Va e... hur skulle du stå? Vad skulle du göra när jag kliver in? Berätta hur du vill ta emot mig, hora. Gillar du min kuk, hora? Bäst du gör det för du kommer få dia den ofta. Och jag kommer fylla dig med sperma som din lilla horunge kommer få slicka rent ur dina hål. Och gissa vilka två horor som ska få dricka mitt piss, ofta?

När jag kommer på måndag, då ska jag knulla dig och din lilla horunge, göra er till mina slavhoror. Och efter det tillhör ni mig. Då är ni mina, att använda när jag vill, hur jag vill, och vars jag vill. Förstått, hora?
Senast redigerad av Lysturken 2022-09-06 kl. 23:31.
Citera
2022-09-06, 23:35
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Alltså fy i helvete, det här var det värsta jag läst. De andra konversationerna fnissade man åt (över hur äckliga de var), men när den människan skriver hur han vill höra 3-åringen gråta och skrika .. alltså nej, fy fan. Var tvungen att avbryta läsningen, bilderna i huvudet av det jag läste blev fan för jobbigt.

Ondska, ren jävla ondska. Undra hur många gråtande barn han våldtagit innan, för det som slår mig är att han är så jävla självsäker att det absolut inte är första gången. Utan Dumpen skulle fanskapet förmodligen aldrig avslöjas.
Det absolut värsta jag läst. Vilket jävla horribelt avskum till människa.

Den där ska varken ha fängelse eller hjälp. Han ska ha ett gevär i röven. Fyfan. Ren och skär jävla ondska. Hittar typ en-två meningar utan "hora".

Vilket jävla as. Hoppas snuten går loss med batongen på honom.

Om du mot all förmodan läser det här ditt jävla äckel, skjut dig. Eller be din älgjagande farsa göra de om du inte är man nog. Hora.
Citera
2022-09-06, 23:38
Medlem
Utan skägg ser han nästan ut som en magrare version av Anders Eklund.
Citera
2022-09-06, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Vad har samer med det där att göra?

#inteallasamer

Nä samerna i stort har inget med saken att göra. Det var mest en beskrivning av äcklet i fråga.
De som ser bilden framför sig när de associerar till fördomar/stereotyper/(nidbilder), gör det helt enkelt och förstår hur den här personen är. De som inte ser bilden gör det inte och behöver således inte lägga nån vikt i det.

Det var inget utpekande av samer. Vi lever typ i sameland och vet att de är som folk är mest - vissa är äckliga peddon, de flesta inte.
Citera
2022-09-06, 23:51
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Här har vi ett riktigt äckel (alltid skitig och ofräsch) som uppfyller ALLA stereotyper/infriar ALLA fördomar kring ett speciellt folkslag. (Numer sägs det att man ska benämna dem "samer", men i folkmun säger man helt enkelt la**jä*lar.)

Fick han bestämma så utrotades alla rovdjur och ingen annan än han och detta folkslag skulle äga tillträde till fjällmiljö - inte jaga, fiska och jag tror fan i mig inte plocka bär heller.

Hoppas detta äckel åker dit så det bara smäller om det! Jag får i det här fallet faktiskt en klump i magen som jag inte känt vid tidigare fiskafängen, då man vet personligen vilken familjen är. Fru (enligt Ratsit och övriga sidor, jag vet inte varför jag hade fått för mig att de hade separerat? Men kanske inte det då.) och barn - döttrar!

Vad ÄR det med dessa avarter till människor?!

Han har också ett barnbarn på 3 år eller har jag kollat upp fel deltagare?
Citera
2022-09-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Det absolut värsta jag läst. Vilket jävla horribelt avskum till människa.

Den där ska varken ha fängelse eller hjälp. Han ska ha ett gevär i röven. Fyfan. Ren och skär jävla ondska. Hittar typ en-två meningar utan "hora".

Vilket jävla as. Hoppas snuten går loss med batongen på honom.

Om du mot all förmodan läser det här ditt jävla äckel, skjut dig. Eller be din älgjagande farsa göra de om du inte är man nog. Hora.

Han kommer att skjuta skallen av sig. Tror självmordsplanerna har funnits där långt innan Dumpen. Livet som hjärndöd renskötare har nog tagit ut sin rätt ett bra tag.
Citera
2022-09-07, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Han blev morfar när han var på ön.
Citera
2022-09-07, 00:05
Medlem
Citat:

Det är rätt person. Jag vet att han har en dotter som är äldre än de "andra tre" barnen, och hon fick barn för några år sedan (2018 kanske? Eller 2019?) Jag har dock inte mer koll på det, vet inte riktigt var hon bor faktiskt.
Citera
2022-09-07, 00:22
Medlem
Den sjuka människan verkar tagen direkt ur ”Äldreomsorgen i Övre Kågedalen”.
Citera
2022-09-07, 00:22
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Det är rätt person. Jag vet att han har en dotter som är äldre än de "andra tre" barnen, och hon fick barn för några år sedan (2018 kanske? Eller 2019?) Jag har dock inte mer koll på det, vet inte riktigt var hon bor faktiskt.

Då får man verkligen hoppas att morfar aldrig suttit barnvakt eftersom han blir upphetsad av allt det fruktansvärda han skrev. Om en 3 åring. Eller ”horungen” som han kallade ”barnet”. Var inne på hans insta och kollade, vilken vidrig köttätande varelse. Slakt och allt som är motbjudande ligger karln varmt om hjärtat. Smuts! Hoppas han döms.

Mina tankar går till hans anhöriga.
Citera
2022-09-07, 00:34
Medlem
Citat:
Mina tankar går till hans anhöriga.

Man hade ju hellre valt giljotinen än att se sin familj i ögonen när de spelar upp den där sjuka skiten för en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in