De lyckas fiska upp några riktigt sjuka jävlar titt som tätt, som dessutom är/har varit offentliga personer.
Intressant ändå vilka pervesioner och sexuella störningar som kan dölja sig under ytan. Vore intressant att veta hur hans tidigare partners upplevde honom.
Frossandet fortsätter och lär göra så hela natten. Somliga kan konsten att ställa till det för sig. Eller ja, man häpnar mest över att den här varelsen existerar. Har nog aldrig hört någon prata som är så depraverad och trött på livet som denna gädda. Skriver själv att han är både våldtäktsman och sadistisk pedofil. Till en främmande människa i en chat. Då har man tappat varenda spärr. I vilket fall som helst. Vi firar denna fångst vidare.
I spoiler nedan följer de sjukaste citaten från Robinsongäddans chatloggar, och de avlöser varandra skulle man kunna säga...
Läser man citaten uppifrån och ned utan något som stör emellan så kan man nästan ta på vilken skadad hjärna man har att göra med. Han låter ungefär som Leifi Plomeros gjorde i sina busringningar på 90-talet när dessa var som allra grovast. Skillnaden är att Leifi gjorde det för att chockera folk, medan denna gök på fullaste allvar tror att han charmar en pedofilmamma. Det är inte utan att man blir full i skratt för att det låter så absurt, inte minst när man inser att den här dåren satt och flinade och blev intervjuad i ett familjeunderhållningsprogram på bästa sändningstid. Snyggt jobbat, fyran!
"Är det ludret Malin?" (Visar att han vet hur man hälsar på ett artigt sätt.)
"Ja, namnet säger ju vad jag gillar, att använda och förnedra små luder och deras mammor."
"Förstår du tål hårda och förnedrande tag, pisshora."
"Några gränser, pisshora?"
"Du sa att du hade en horunge också, gammal?"
"Bra ålder att tömma kuken i hora" (Om en 3-åring.)
"Är horungen van att få kuk?"
"Bra, då hör ingen om nån skriker när jag använder er." (Eftersom hon bor i hus.)
"Jag blir kåt av en horas gråt."
"Bra, du förstår att jag kräver total lydnad av mina horor."
"Är du van att smaka piskan, pisshora?"
"Kanske ska ta mig en tur på måndag och använda era hål."
"Jag förväntar mig att ni är nakna när jag kommer."
"Ni ska användas för min njutning, hora."
"Du ska få den i dig, i alla hål om du så skriker av smärta när jag rövknullar dig, hora."
"Hon kommer skrika och hon kommer att lyda. Hon ska rengöra min kuk efter jag knullat dig, hora." (Om en 3-åring.)
"Behöver en slavhora med en horunge."
"Under tiden fixar du en bild på dig, horsugga."
"Är en sadist och älskar att våldta."
"Det ska du få se, hur jag töjer henne med min grova peddokuk." (Om en 3-åring.)
"Hon kommer skrika som en gris, horungen."
"Älskar att använda stearin på en hora."
"När jag rövknullar horor som dig använder jag aldrig glidmedel. Bara när jag knullar horungar."
"Och om jag beordrar dig att suga hundkuk?"
"Berätta vilken hora du är och att du vill jag kommer och använder dig och horungen."
"Är horungen duktig på att slicka fitta?"
"Tror du saknat en ägare som tar för sig av er."
"Då hade jag suttit med en öl i handen och du på knä mellan mina ben."
"Som inte tar ett nej utan våldtar istället horan om hon inte vill."
"Alla med fittor är luder, inte sant?" (Ståtar med sin kvinnosyn.)
"Är sugen på din röv nu, och efteråt får horungen suga rent kuken."
"Jag kommer besöka dig ofta hora, och lillan ska användas hårt."
"Gillar att bli tungknullad i röven medan en hora suger mig."
"Suger och suger. Tvingar ner kuken i halsen på horan."
"Är jag hemsk som gillar att våldta oskyldiga fittor?"
"Och se dig pissa i lillhorans mun och ansikte."
"En lönnfet, pervers, sadistisk pedofil som älskar att förnedra sina horor."
"Godnatt fittan min."
"Godmorgon min hora."
"Sovit gott men saknade en hora som sög min kuk när jag vaknade."
"Får väl lägga upp henne över knäna och smiska det lilla ludret då." (Om en 3-åring.)
"Och fittor ska finna sig i det. De är till för mäns njutning." (Fortsätter ståta med sin fina kvinnosyn.)
"Ska knulla din blöta horfitta på måndag och horungen ska få slicka dig ren efteråt."
"Längtar du efter att se lillan sluta sina läppar runt min grova kuk?"
"Längtar som fan efter att få knulla dig. Speciellt när horungen ska få se på."
"Där borde du sitta och gapa hora." (Visar en bild där han står med kuken i vädret ovanför avloppet i duschen.)
"Du ska ta en bild när du håller upp ett papper där du skrivit: "Jag Malin är Magnus hora och egendom. Han är min ägare och han använder mig som han vill.""
"Du inser jag kommer våldta horungen då."
"Du ska kalla mig Ägare eller Master, hora."
"Vad heter horungen förresten?"
"Hon kommer få dia min feta kuk snart."
"Hur känner du över att jag kommer våldta din horunge?"
"Vill horan dricka sin ägares piss?"
"Vi får bjuda upp henne så jag kan våldta henne och hennes horunge nån gång."
"Hon ska få lära sig veta hut när jag kommer. Om inte annat tystnar hon när jag munknullar horungen."
"Ska halsknulla dig, hora. Spyr du slickar du upp spyan efteråt."
"Du ska fota horungen när du kommer in. Vill se hur min lilla barnhora ser ut."
"Är ju en pervers dominant horknullare, våldtäktsman och pedofil." (Ord och inga visor...)
"Brukar du slicka barnfittan ofta? Hur ofta får horungen slicka din fitta?"
"Kuken stinker gammalt piss och försats nu."
"Får skaffa ett slavhalsband åt dig snart."
Senast redigerad av Lysturken 2022-09-07 kl. 03:04.
Ja senaste gäddan var verkligen något av det vidrigaste. Undrar hur samebyn ställer sig till att ha en sådan renskötare som medlem? Blir han utesluten?
Senast redigerad av whataboutism 2022-09-07 kl. 04:34.
De lyckas fiska upp några riktigt sjuka jävlar titt som tätt, som dessutom är/har varit offentliga personer.
Intressant ändå vilka pervesioner och sexuella störningar som kan dölja sig under ytan. Vore intressant att veta hur hans tidigare partners upplevde honom.
Han är väl ensam stackarn.
Har väl inte fått någon värme på jättelänge, stackarn. Då kan man bli såhär, stackarn.
Jisses, den där gubben kommer man ju ihåg från Robinson.
Blev sur som en iller när någon frågade hur många renar han hade, det är tydligen oartigt att fråga en same det.
Än en gång gör dumpen ett kanonjobb!
Dumpens framfart borde ju ha spridit sig till dessa forum där gäddorna hänger så nästan lite märkligt att det fortfarande blir napp så ofta.
Det här med Dumpen är en dum idé, oskyldiga familjemedlemmar lider i onödan och dessutom räddar Dumpen extremt få. Skulle snarare säga att det skapas farligare individer än stoppas.
Linnea 14 vill inte träffa Carl Johan 65.Det händer inte och till er som säger att hon kan bli erbjuden alkohol och cigg, ge er det kan Lucas 25 fixa som dessutom ser bra ut.
Dessa scenarion som Horan hävdar är extremt få, de som verkligen utsätts för övergrepp gör de av någon de är bekant med. Och det finns lagar när sådant inträffar för den delen.