Citat:
Ursprungligen postat av
Ecofriendly
Jag må vara emot dumpen fast jävlar vad ja skrattar samtidigt ja kollar på alla konfrontationer. Det är ju komedi på högsta nivå. En fet pundar kärring springer runt och skriker” vI Haaar diin identiiteet”
Flåsandes springer hon efter Carl Johan 65 som ska bestämma träff med Linnea 14. Medans en annan pundare skrattar åt ” gäddorna ” och flåsar lika mycke han.
Jag orkar snart inte det här är ju inte annat än komedi.De uthängda är dessutom sletna gamla gubbar som inte hade haft chansen på någon kvinna oavsett ålder.
Jag tycker hela grejen är patetisk, två personer som uppenbarligen inte bry sig om lagen ska helt plötsligt bry sig om en lag. Jag hade kunnat köpa konceptet om de bara fokuserade på att rädda riktiga barn ifrån riktiga pedofiler.
Om någon har sex med en 14 åring så kommer det alltid komma fram med tanke på att tjejer i den åldern pratar med folk om vilka de ligger med.Tillslut är det någon som anmäler och finns tillräckligt bevis så fälls Carl Johan 65.
Det är inte sådant jätte problem att äldre man träffa fjortonåringar och om de väl göra den så åker de dit för eller senare det är alltid någon som anmäler. Jag tycker dumpen borde lägga ner tid på att fånga riktiga pedofiler.
Visst är det komedi på hög nivå, så som du skrev, en fet pundarbrud (tandlös), kondition jämförbar med en 90-årig kärring, springer hon flåsande efter dessa töntar till män.
Varav jag kan lova att utav ca 140 uthängda är 97-98% en produkt av Dumpen själva, 200 egna extremt villiga profiler skapar ju dessa tillfällen, den som inte det fattar är ju i samma intelligensnivå som Sara, dvs mkt låg.
Vad får kåt-Sara ut av detta då:
- Hämnd på män, vilka hon horat sej helt frivilligt med under nästan hela sitt liv.
- Dövar sitt dåliga samvete gentemot sina barn vilka hon försummat å' det grövsta under sin professionella hortid.
- Swishpengar, har man varit hora och tjänat pengar snabbt, enkelt, så blir ju detta lite samma sak, alternativtet är försörjningsstöd via hemkommunen.
Nej, låt Polis och Domstolar sköta detta som brukligt är i vårt land!