2022-09-05, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Ja många som debatterar mot vacciner här gör sig bara till åtlöje. Inga fakta av kvalite, och de kan inte ens läsa en kort enkel text och förstå vad det står i texten.

Tycker ni inte om att se vad erat gift gör med hjärtat ? ni blir väldigt triggade av att se det , verkar det som.
2022-09-05, 21:39
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Jag och de flesta andra låter oss inte bländas av någons CV.. Ta istället de tusentals med liknande meriter som utgör en vetenskaplig konsensus så förstår du kanske att något inte stämmer.
När de inte kan backa upp sina påståenden med verklig data så blir det alltid "can cause..", "potentially deadly...", "likley to..." osv, osv..

Titta också lite på hur mycket pengar Dr. Robert Malone drar in på en månad. Follow the money!

Han vill gärna få det till att vara han som ligger bakom mRNA-tekniken. Han utgjorde en del av forskningen om lipidnanopartiklar. Det är allt.
Han är förövrigt vaccinerad med Modernas Spikevaxx och dör väl inom ett par år enligt er...l

Men Peter McCullough är ju den som enskilt blivit mest publicerad. Glömde du kolla upp det eller tänker du ändra dig nu och lyssna på vad han säger?

Robert Malone äger en del patent ja, det blir klart mycket pengar av det. Men hade han gjort detta för pengar så skulle han väl knappast varnat för sin egen produkt.

Du verkar främst vara ute efter att visa hur rätt du tänker, i ett anonymt forum. Logiken lämnar du därhän.
2022-09-05, 21:39
Medlem
Citat:
Och vad ska vi dra för slutsatser av det? Vad du ser omkring dig är naturligtvis helt ointressant för den fråga tråden rör. Du har inga omfattande kliniska data som stöd vilket givitvis är det man behöver för att avgöra frågan som diskuteras.

Det är ett diskussionsforum, sedan när behövdes omfattande kliniska data för att skriva något?
Jag skrev om mina upplevelser av min omgivning och frågade andra om deras omgivning.
2022-09-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanito
2 st fick det på min gata. Båda är ca 70 år, pigga pensionärer. Båda fick det samma vecka efter dos 3.

Och sedan så har 2 av mina vänners pappor fått stroke

Och 1 kollegas mamma.

Och då är det inget jag frågar. Folk bara säger det till mig. Man kan undra hur många som inte säger.

Men år 2020 så hade Sverige lägst antal strokefall i historien. Och den 23 november kommer statistiken ut för 2021. Ska bli spännande.

Dock så fick alla jag kände stroke år 2022. Så den statistiken frå vi vänta på ett tag

Otäckt.
Och ja statistiken över sjukdomar 2021-22 blir intressant.
2022-09-05, 21:42
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Här informerar FHM om myokardit vid COVID:

Länk: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/vaccination-mot-covid-19/for-personal-inom-vard-och-omsorg/for-personal-inom-halso--och-sjukvard/Vagledning-och-fordjupad-information-om-vaccination-mot-covid-19/okad-uppmarksamhet/

Vart påstår de att COVID-vaccination inte kan leda till myokardit?
Du frågade om någon informerat om det. Skärp dig, rövhatt. FHM har gjort det för de är låsta till staten som är låsta till pfizer, azenica m.m. bolag, vilka hade ett s.k. disclosure på sina studier, visste du inte det eller är du slut där uppe bekommande argumentation?
2022-09-05, 21:49
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Du frågade om någon informerat om det. Skärp dig, rövhatt. FHM har gjort det för de är låsta till staten som är låsta till pfizer, azenica m.m. bolag, vilka hade ett s.k. disclosure på sina studier, visste du inte det eller är du slut där uppe bekommande argumentation?

Vad menar du med låsta till?
2022-09-05, 21:56
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Vad menar du med låsta till?
My point lite lätt, du försöker mästra i ett ämne du varken förstår eller ha kunskap i.
2022-09-05, 22:00
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
My point lite lätt, du försöker mästra i ett ämne du varken förstår eller ha kunskap i.
Åter igen vad stödjer du dig på? Är det att jag frågar vad du menar med låsta till? Bara svara på det jag skriver. Jag frågade vad menar du med låsta till?
2022-09-05, 22:09
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Hade du varit en aning mer begåvad så hade du förstått att det är VEM som säger något och inte på vilken kanal som är intressant. Lite sent för dig att ta till dig av denna informationen nu kanske. Hur många sprutor har du tagit?
Du menar de som ALLTID visar sig vara lobbyister, författare för vinst inom ämnet, propagandabots, misskrediterade "forskare" och allmänt insnöade galningar? När man tittar närmare på de så låter det alltid likadant. "Du försöker bara misskreditera personen som kommer med sanningen! Titta på budskapet istället!"

Käften för fan.
2022-09-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Nu sprids det igen.... det handlar om mild myocardit - inte helt ofarligt om man MAX:ar pulsen. Men går över av sig själv (läker ut) och lämnar inga skador (otur också) sålänge du tar det lugnt och inte får bröstsmärta som du inte ska utmana.

Pratar vid svår myokardit så äre nåt helt annat - har inte stött på dessa patienter av vaccineffekt så rent hittepå ovan. Endast primärvården men då milt och läker ut som vanligt.
Hahaha vilka lögner du drar med. Mild myocardit är vad vaccin säljarna kommer med som ursäkter "det är ingen fara, vi lovar, inflammationen på hjärtat är milt".... är du så jävla dum att du går på det?

Blodanalyser på vaccinerade visar hur blodplättarna RUTTNAR. Det är inte många år du har att leva efter det ska du förstå. Milda bieffekter existerar inte i detta sammanhanget utan total kollaps
2022-09-05, 22:42
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryanantivax
Blodanalyser på vaccinerade visar hur blodplättarna RUTTNAR. Det är inte många år du har att leva efter det ska du förstå. Milda bieffekter existerar inte i detta sammanhanget utan total kollaps

Presentera källa som visar detta! Inga videos och inga fake news sidor. Vetenskaplig publikation som visar detta.
2022-09-05, 22:57
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Han var inte vaccinerad vid tillfället för hjärtstoppet. Trots det sprider antivaxxare gång på gång desinformationen att C. Eriksen drabbades av vaccinbiverkning som stoppade hans hjärta.
De fattar inte själva hur de gör sig till åtlöje...

Det ska ju gå två veckor efter gratis-sprutan innan man räknas som vaccinerad.

Tror inte hjärtat bryr sig om FHM regler.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in