2022-09-05, 21:22
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
Det är inte en person , som har fått problem med hjärtat..

https://www.youtube.com/watch?v=18JNxD3ifLE

För helsike slutat att länka videos. Vetenskapliga rön publiceras i vetenskapliga tidskrifter där referenter granskat de data man samlat in och vad man påstår och där det finns ett system för att säkerställa att fusk inte förekommer så gått det går. Länka den undersökning du stödjer dig på. Inte en video till!
2022-09-05, 21:24
Medlem
Hobbybondes avatar

Trådar om biverkningar av vaccinet infogade i denna tråd.
/Mod.
2022-09-05, 21:25
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Det är inte en person , som har fått problem med hjärtat..

https://www.youtube.com/watch?v=18JNxD3ifLE

Jag har inte påstått att endast en person har fått hjärtstopp. Kan du inte läsa vanlig svenska och förstå vad det står? Jag påstår att faktumet att en person får hjärtstopp inte vare sig bevisar något eller ens gör något påstående trovärdigt. Just faktumet att du inte kan läsa en enkel text och förstå vad det står visar att du knappast kan förstå sakfrågan.
2022-09-05, 21:25
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Det är ju branschens absoluta toppexperter som stått för denna negativa information och som narrativet censurerat så hårt.

Vilka förespråkare för vaccinet är det du har lyssnat på som har mer imponerande CV än Peter McCullough, Robert Malone etc?

Jag och de flesta andra låter oss inte bländas av någons CV.. Ta istället de tusentals med liknande meriter som utgör en vetenskaplig konsensus så förstår du kanske att något inte stämmer.
När de inte kan backa upp sina påståenden med verklig data så blir det alltid "can cause..", "potentially deadly...", "likley to..." osv, osv..

Titta också lite på hur mycket pengar Dr. Robert Malone drar in på en månad. Follow the money!

Han vill gärna få det till att vara han som ligger bakom mRNA-tekniken. Han utgjorde en del av forskningen om lipidnanopartiklar. Det är allt.
Han är förövrigt vaccinerad med Modernas Spikevaxx och dör väl inom ett par år enligt er...l
2022-09-05, 21:26
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Alla vet vid det här laget..

Vad har du för stöd för det påståendet. Presentera vad som styrker det!
2022-09-05, 21:26
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Varningssignalen fanns där tidigt.. vi valde bara att titta bort

https://www.youtube.com/watch?v=thkN-SrzAPc

Du är medveten om att han INTE var vaccinerad över huvudtaget vid händelsen hoppas jag??
2022-09-05, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Du är medveten om att han INTE var vaccinerad över huvudtaget vid händelsen hoppas jag??

Ha ha... alla i hans lag var vaccinerade.
2022-09-05, 21:28
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Så kan du konkretisera vad detta ska visa. En person som fått hjärtstopp. Vad ska det visa? Det är naturligtvis helt omöjligt att dra några slutsatser från detta. Blotta faktumet att du länkar detta visar att du helt saknar trovärdighet. Vaccinen har testats i stora kliniska prövningar och givetvis är det data från dessa som är underlag för att bilda sig en bild av vilka biverkningar det ger och omfattningen.

Han var inte vaccinerad vid tillfället för hjärtstoppet. Trots det sprider antivaxxare gång på gång desinformationen att C. Eriksen drabbades av vaccinbiverkning som stoppade hans hjärta.
De fattar inte själva hur de gör sig till åtlöje...
2022-09-05, 21:29
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Jag har hört att det är 90% risk att dö på 70 år.

Vad menar du? Om man är vaccinerad? Eller för befolkningen som sin helhet? Du har "hört". Du kan inte redovisa vart utan att du hört något är ett argument!
2022-09-05, 21:30
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:

Nej, verkligen inte.. Har du något som helst belägg för det påståendet.
Hans hjärtstopp var INTE en biverkan av vaccin. Detta är fastställt gång på gång nu..
Du kan inte lura mig. Så enkelt är det.
2022-09-05, 21:30
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Han var inte vaccinerad vid tillfället för hjärtstoppet. Trots det sprider antivaxxare gång på gång desinformationen att C. Eriksen drabbades av vaccinbiverkning som stoppade hans hjärta.
De fattar inte själva hur de gör sig till åtlöje...

Ja många som debatterar mot vacciner här gör sig bara till åtlöje. Inga fakta av kvalite, och de kan inte ens läsa en kort enkel text och förstå vad det står i texten.
2022-09-05, 21:34
Medlem
Odovacers avatar
Citat:

Redovisa en trovärdig källa enligt vilken detta framgår.
Nu har du redan tillräckligt med svar att ge. Kan du koncentrera dig på att beta av de fårfrågningar om stöd för påståenden som rests snarare än att komma med flera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in