2022-09-05, 21:09
Avslutad
Man måste vara bra jävla desperat efter pengar om man går med på att göra reklam för den plastigaste skit produkten jag någonsin sätt🤣 en fake dyson från kina. Oj vad skämmigt! Skulle aldrig gå med på det där samarbetet någonsin 🤣 ingen självrespekt alls!
Citera
2022-09-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Man måste vara bra jävla desperat efter pengar om man går med på att göra reklam för den plastigaste skit produkten jag någonsin sätt🤣 en fake dyson från kina. Oj vad skämmigt! Skulle aldrig gå med på det där samarbetet någonsin 🤣 ingen självrespekt alls!
Företaget verkar få dåliga recensioner!
Citera
2022-09-05, 21:28
Medlem
Citat:
Är väl därför håret ser ut som ett skatbo
Citera
2022-09-05, 21:31
Medlem
Visst säger hon att Tingelinn70 ger rabatten men hon har skrivit att man ska skriva linn70 😂😂 hur kan man vara så dålig på sitt jobb, och så blir dom kränkta när man tycker att influenser inte är ett riktigt jobb.
Citera
2022-09-05, 21:32
Medlem
Luftflödet är skonsamt? Vad betyder ens det? Finns det någon källa på att flödet på kineskopian är skonsamt för håret?
Citera
2022-09-05, 22:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Visst säger hon att Tingelinn70 ger rabatten men hon har skrivit att man ska skriva linn70 😂😂 hur kan man vara så dålig på sitt jobb, och så blir dom kränkta när man tycker att influenser inte är ett riktigt jobb.
Helt jävla fantastiskt att man inte klarar av de mest simpla sakerna som att hålla reda på sitt namn. Hon slutar aldrig att förvåna.
Citera
2022-09-06, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Luftflödet är skonsamt? Vad betyder ens det? Finns det någon källa på att flödet på kineskopian är skonsamt för håret?
Borde anmäla henne för att hon säger att produkten är skonsam😂. Jag har den riktiga dyson Airwrap hemma och den når inte över 70 c°, det är skonsamt!

Mät temperaturen på dendär plastiga skiten och jag är säker på att den når över 200 grader så pass att maskinen får kortslutning vid bara några minuters användning.
Ser ju ut som att hon knappt vågar använda produkten själv, var den ens på? Ser inte ut som det.

Det är ju helt otroligt att man kan misslyckas varje gång och stressa ihop samarbeten till ett enda stort kaos trots att hon har en konstant hemma sittande snubbe utan vänner att träffa på fritiden, ingen hobby o inget jobb. Han kan ju faktist ta hand om bebis under tiden om det är det hon stressar över?

varför har hon inte ett kamerastativ?? måste hon verkligen använda mänskliga händer vid filmning? 😂😂 vilket seriöst företagande osv..
Citera
2022-09-06, 07:05
Medlem
Citat:
Borde anmäla henne för att hon säger att produkten är skonsam😂. Jag har den riktiga dyson Airwrap hemma och den når inte över 70 c°, det är skonsamt!

Mät temperaturen på dendär plastiga skiten och jag är säker på att den når över 200 grader så pass att maskinen får kortslutning vid bara några minuters användning.
Ser ju ut som att hon knappt vågar använda produkten själv, var den ens på? Ser inte ut som det.

Det är ju helt otroligt att man kan misslyckas varje gång och stressa ihop samarbeten till ett enda stort kaos trots att hon har en konstant hemma sittande snubbe utan vänner att träffa på fritiden, ingen hobby o inget jobb. Han kan ju faktist ta hand om bebis under tiden om det är det hon stressar över?

varför har hon inte ett kamerastativ?? måste hon verkligen använda mänskliga händer vid filmning? 😂😂 vilket seriöst företagande osv..
Jag tänker att det är ju skillnad på flöde och temperatur. När hon skriver luftflöde låter det som att hastigheten luften kommer ut ur produkten gör det skonsamt för håret??
Citera
2022-09-06, 12:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Citat:
Airflow technology.

Kom till värktyget här. (länk)

Citera
2022-09-06, 13:16
Medlem
Kommer ihåg när hon var tillsammans med Gabbe så sa hon att de hade gemensam politisk åsikt i att hans pappa var företrädare för ett parti. (Men hon skrev inte vilket parti). Jag lekte FBI på Facebook och fick reda på att partiet det var M. Hon är definitivt åt högerhållet politiskt.
Citera
2022-09-06, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyMom
Kommer ihåg när hon var tillsammans med Gabbe så sa hon att de hade gemensam politisk åsikt i att hans pappa var företrädare för ett parti. (Men hon skrev inte vilket parti). Jag lekte FBI på Facebook och fick reda på att partiet det var M. Hon är definitivt åt högerhållet politiskt.
Och? Är det dåligt att vara höger eller? Herregud.
Citera
2022-09-06, 22:21
Medlem
Citat:
Och? Är det dåligt att vara höger eller? Herregud.

På vilket sätt har denna pesons sagt att höger skulle vara dåligt? Det har diskuterats var linn står politiskt och personen kommer här bara med ett konstaterande som det uppenbart inte ligger någon värdering i? Eller vad menar du att personen skrivit som indikerar att denne tycker det är fel att rösta höger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in