Asså Linns hållning är KATASTROF. Jag blev inte sugen på att köpa någonting av det hon la upp, jag skrattade mest att det är så fruktansvärt dåligt gjort 🤣
Sällan skådat en tråd om en person som är så illa omtyckt. Är liksom 100% åt ett håll, genomgående negativt vad jag kan se. Kan någon förklara anledningen til varför? Känner inte till henne sedan innan.
Hahaha, är det någon mer än jag som såg detta?! 😂 I en story med bubbleroom-reklamen (den med den rosa klänningen) ska hon svänga med kjolen lite snyggt, men SÅ klumpig och ABSOLUT NOLL kroppskontroll håller hon på att välta hortensian 😂
Hahaha, är det någon mer än jag som såg detta?! 😂 I en story med bubbleroom-reklamen (den med den rosa klänningen) ska hon svänga med kjolen lite snyggt, men SÅ klumpig och ABSOLUT NOLL kroppskontroll håller hon på att välta hortensian 😂
Hon är så plattfotad att tom Kalle Anka ligger efter i statistiken.
Hon ser otroligt obekväm ut i Bubbleroom samarbetet när hon ska snacka och visa kläderna samtidigt. Varför inte bara filma, klippa ihop det mer sammanhängande och sen lägga ut. Blir otroligt hattigt när hon ska visa upp ett plagg per ’story’ - står vid dörren och går fram varje gång. Det enda som var bra i den delen av samarbetet var stillbilden och videosnutten för tofflorna.