Citat:
Ursprungligen postat av
Dopamina
Inga skador och gnäll? Min har skada som äldre kan få som ovanligt ung och då blir det gnissel. Jag som har ADHD har svårt att vara still.
Nu har vi inte ens nära er åldersskillnad. Kan dock bli påfrestande om din kille drabbas av något senare. Vissa har tur i och för sig. Han kanske är en sådan dude som är befriad från skador.
Sedan, kallas inte du dotter i vissa sammanhang? Om du följer med någonstans, om ni shoppar mm.?
Det handlar om mentalitet. Man får jobba med sitt psyke och vara glad för det man har och är. Vissa har sjukdomar och skador sen tidig ålder andra får det senare av mer naturliga skäl. Det spelar ingen roll men det spelar roll hur man hanterar det psykiskt oavsett ålder.
Det finns vissa som tror det. Jag bryr mig inte om vad andra TROR. Det räcker gott med vad jag VET och vad jag känner.
När jag skrev trådstarten var jag orolig såklart. Men efter ett tag insåg jag att det är precis som vilket annat förhållande som helst känslomässigt sätt. Idag är jag inte ett dugg orolig, oroar mig inte för andras åsikter och behöver ingens bekräftelse eller okej-stämpel.
Om till exempel någon här tycker jag är en äcklig hora orkar jag inte ens himla med ögonen. I verkligheten vågar folk inte säga något och de som lärt känna oss ”ser” inte åldersskillnaden längre.