2022-09-05, 12:26
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menbrydigej
Hej, jag vill dela min upplevelse med gäddor lite lätt/kortfattat här: (Är idag en kvinna på 25 år)

Från åldern 11 hängde jag en del online (var ensam och mådde dåligt) Och fick varje dag en MASSA meddelanden från män som ville ses, se bilder m.m.

Det är vanligt att underåriga är nyfikna och hamnar på ställen online de inte egentligen bör vara på. Där kryllar det av män som VET Att underåriga finns tillgängliga.
De är ofta mycket manipulativa och drivs av sin hemska lust för unga. De vet hur man gör för att "lura/locka" den unga som ofta mår dåligt.

När jag som 11-14 åring hamnade på dessa sidor skrev alltid 30+st män om dagen som sa att de sökte underåriga tjejer. Det var blanda annat på QX och en chatt som hette "snyggastchatten" som ej finns idag. Snyggastchatten KRYLLADE av pedofiler.

Då jag själv mådde dåligt som så ung gick jag med dessa män i konversationerna, tog bilder, och mötte även några tyvärr där övergrepp skedde. Det är det dom vet kan ske, och det som dom önskar samt söker AKTIVT.

Jag är därför superglad över det Dumpen gör. Det behövs. Och det finns SÅ många fler män där ute som söker barn/underåriga (även kvinnor såklart, men inte lika ofta) Detta är ju en bråkdel av de som söker barn/-15 åringar som vi ser på Dumpen.

Männen som kontaktade mig var allt mellan 20-60 år. Oftast ca 35-45 år. Många pappor, gifta, lärare, m.m
De ville ofta leka pappa-dotter lekar, och majoriteten ville dominera den underåriga.

Önskar att dessa män skulle ha fått smaka på en uthängning också. De har påverkat mitt liv mer än jag nog vill förstå. Terapi återkommande i alla dessa år, PTSD, depressioner, alkoholism m.m som jag led av tills jag var 24. Är nykter idag och stark. Och glad att jag överlevde.

Dumpen behövs.

Vad starkt av dig att berätta om dina upplevelser och så fruktansvärt att det händer gång på gång.
Jag blir så arg och ledsen och undrar vad det är för fel på dessa vidriga män.
Vi har en lag och det är för att skydda barn för precis som du så hade jag det tufft och ingen bra uppväxt heller.
Jag sökte bekräftelse och gjorde saker som jag mådde dåligt av efteråt men då fanns det iaf inget internet så jag kan bara tänka mig hur lättare det är för att män att hitta vilsna själar…eller överhuvudtaget tonåringar överlag som blir manipulerade.
Och det är därför den vuxne måste ta ansvar och se till att barn inte blir utsatta för övergrepp…inte utnyttja situationen som vissa här inne verkar tycka är helt rimligt.
Men man är inte vuxen som 13-14 åring och man har inte samma konsekvenstänk som en vuxen.

Jag hoppas du fått hjälp att bearbeta allt och jag hoppas du kan gå vidare i livet!
Citera
2022-09-05, 13:51
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menbrydigej
Hej, jag vill dela min upplevelse med gäddor lite lätt/kortfattat här: (Är idag en kvinna på 25 år)

Från åldern 11 hängde jag en del online (var ensam och mådde dåligt) Och fick varje dag en MASSA meddelanden från män som ville ses, se bilder m.m.

Det är vanligt att underåriga är nyfikna och hamnar på ställen online de inte egentligen bör vara på. Där kryllar det av män som VET Att underåriga finns tillgängliga.
De är ofta mycket manipulativa och drivs av sin hemska lust för unga. De vet hur man gör för att "lura/locka" den unga som ofta mår dåligt.

När jag som 11-14 åring hamnade på dessa sidor skrev alltid 30+st män om dagen som sa att de sökte underåriga tjejer. Det var blanda annat på QX och en chatt som hette "snyggastchatten" som ej finns idag. Snyggastchatten KRYLLADE av pedofiler.

Då jag själv mådde dåligt som så ung gick jag med dessa män i konversationerna, tog bilder, och mötte även några tyvärr där övergrepp skedde. Det är det dom vet kan ske, och det som dom önskar samt söker AKTIVT.

Jag är därför superglad över det Dumpen gör. Det behövs. Och det finns SÅ många fler män där ute som söker barn/underåriga (även kvinnor såklart, men inte lika ofta) Detta är ju en bråkdel av de som söker barn/-15 åringar som vi ser på Dumpen.

Männen som kontaktade mig var allt mellan 20-60 år. Oftast ca 35-45 år. Många pappor, gifta, lärare, m.m
De ville ofta leka pappa-dotter lekar, och majoriteten ville dominera den underåriga.

Önskar att dessa män skulle ha fått smaka på en uthängning också. De har påverkat mitt liv mer än jag nog vill förstå. Terapi återkommande i alla dessa år, PTSD, depressioner, alkoholism m.m som jag led av tills jag var 24. Är nykter idag och stark. Och glad att jag överlevde.

Dumpen behövs.

Tack för din berättelse. Du bevisar motsatsen som många pedofilkramare här kör med "dom är bara lite gubbsjuka" "dom kommer aldrig träffa någon" osv.

Starkt av dig! Och hoppas livet blir bättre!
Citera
2022-09-05, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Men hon är ju delvis tandlös, ett känt problem bland amfetaminister att de tappar tänderna pga torr mun.

En gadd i underkäken, där vill man inte stoppa en den gipsy det får bli bakifrån istället.

Jag kan inte göra något åt det. Acceptans, wisemind.

Citat:
Ursprungligen postat av hemligt543
Jag vet vem hissreparatören är. Han är inte 29 utan 36, och dessutom är sambon/mamman INTE död som han påstår i videon. Svin

Gammalt och ingen hemlighet. Du är 47:a på bollen.
Citera
2022-09-05, 14:17
Medlem
Ha ha typiskt Andre' han hamnar ofta i blåsväder. Jag vet vem han är Luleåkillen . För några år sedan umgicks vi en del och han kan vara riktigt rolig om han vill . Humor har han . Så detta blev jag förvånad över .
Citera
2022-09-05, 14:37
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbli
Ha ha typiskt Andre' han hamnar ofta i blåsväder. Jag vet vem han är Luleåkillen . För några år sedan umgicks vi en del och han kan vara riktigt rolig om han vill . Humor har han . Så detta blev jag förvånad över .
På vilket sätt hamnar han ofta i blåsväder?
Har du några exempel?
(jag är intresserad av hur människor fungerar/icke fungerar)
Citera
2022-09-05, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Luleå gäddan delar förnamn med Dr.Dre och efternamn med en svensk f.d fotbollsspelare som är lite mörk i hudfärgen och hade "rastaflätor"..

Misstänks ha ändrat sin profilbild inatt till en rulle med garn.
Kan vara en referens till ”rulla garn”(tidigare knulla barn) med Anton Magnusson a.k.a. Mr Cool.

https://genius.com/Mr-cool-rulla-garn-lyrics
https://m.youtube.com/watch?v=9cospHEycOA
Citera
2022-09-05, 16:41
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bukfylla
Kan vara en referens till ”rulla garn”(tidigare knulla barn) med Anton Magnusson a.k.a. Mr Cool.

https://genius.com/Mr-cool-rulla-garn-lyrics
https://m.youtube.com/watch?v=9cospHEycOA
Haha tänkte samma sak är själv ett MR.Cool fan, det går väl hand i hand med att man är dumpen fan?
Citera
2022-09-05, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Haha tänkte samma sak är själv ett MR.Cool fan, det går väl hand i hand med att man är dumpen fan?
Haha ja absolut, inga konstigheter där!
Citera
2022-09-05, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Träffade även äldre killar när jag var 14. Dom som dumpen fiskar upp är ju det sämsta av de sämsta. Hälften är ju handikappade i huvudet eller udda på något vis. Åldersnoja är det dumpen håller på med. Enligt mig och vet att mina tjejkompisar håller med.
Överlag är de dumpen fiskar upp som män i allmänhet ser ut och är i åldern kring 40 år , män med fru , barn, villa , familjebil och ett jobb.

De är kurator, jurist, lärare, egna företagare, byggarbetare, vårdare , reparatörer, chaufförer, diverse it-personal mm dvs ett snitt över vanliga yrken .
Några få har diverse diagnoser, några är missbrukare övriga är helt vanliga män gifta/sambos med helt vanliga kvinnor som levt till synes helt vanliga liv med gasolgrill i trädgården
Citera
2022-09-05, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Överlag är de dumpen fiskar upp som män i allmänhet ser ut och är i åldern kring 40 år , män med fru , barn, villa , familjebil och ett jobb.

De är kurator, jurist, lärare, egna företagare, byggarbetare, vårdare , reparatörer, chaufförer, diverse it-personal mm dvs ett snitt över vanliga yrken .
Några få har diverse diagnoser, några är missbrukare övriga är helt vanliga män gifta/sambos med helt vanliga kvinnor som levt till synes helt vanliga liv med gasolgrill i trädgården
Det är inte den uppfattningen jag har fått. Tycker dom flesta verkar ganska så puckade och ingen jag skulle vilja träffa. En normal kille skickar inte 100 runkvideor eller bilder på sitt könsorgan.
Citera
2022-09-05, 17:35
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Det är inte den uppfattningen jag har fått. Tycker dom flesta verkar ganska så puckade och ingen jag skulle vilja träffa. En normal kille skickar inte 100 runkvideor eller bilder på sitt könsorgan.

Dumpen har inte fångat annat än förståndshandikappade, enstöringar och kufar av olika slag.
Men Dumpen fiskar ju inte efter riktiga pedofiler heller, dvs de som vill träffa 6-10 åringar.
Citera
2022-09-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Dumpen har inte fångat annat än förståndshandikappade, enstöringar och kufar av olika slag.
Men Dumpen fiskar ju inte efter riktiga pedofiler heller, dvs de som vill träffa 6-10 åringar.
Hur tänkte du att de över nätet skulle kunna hitta män som vill träffa 6-10 -åringar , de yngre har ju knappast lärt sig skriva ännu .
De män dumpen har publicerat är i majoritet inga enstöringar eller utvecklingsstörda , de har vanliga jobb , kör bil och lever med partner och barn i vanliga normala bostadsområden med grill i trädgården och fritidsaktiviteter med sina familjer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in