2022-09-04, 15:33
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De som hängts ut är helt vanliga gifta , sammanboende eller separerade män varav ett antal har egna barn somligas barn jämngamla med de barn de kontaktat på nätet

Få av dem har visat sig vara några udda ensamma eviga singlar som kontaktar allt av för dem rätt kön.

Du och de du känner kanske tycker att det är normalt att vuxna medelålders män som lever i relation ägnar sig åt att leta på nätet efter någon att ha sex med medan frun står i köket och steker pannkaka till barnen
Jag skulle återigen säga tvärtom. De flesta verkar vara typiska ensamstående snuskgubbar om du frågar mig.

Jag tror inte att vi kommer längre med mindre än att vi gör en sammanställning av de som har hängts ut. Av integritetsskäl är jag inte intresserad av att genomföra en sådan, men om du vill så kan du göra en.

Beträffande att jag skulle tycka att de som hängs ut är normala så är det precis tvärtom mot vad du skriver. Senast i förmiddags så skrev jag rakt ut att de är onormala, vilket implicerar att de flesta män inte beter sig som dem. Jag upplever dock det som att Dumpen gärna sprider bilden av att det skulle vara normalt (eller i alla fall vanligt förekommande) att skriva "knull idag" till andra människor, vilket är något som jag uppfattar som vanligt klassiskt manshat.
Citera
2022-09-04, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag skulle återigen säga tvärtom. De flesta verkar vara typiska ensamstående snuskgubbar om du frågar mig.

Jag tror inte att vi kommer längre med mindre än att vi gör en sammanställning av de som har hängts ut. Av integritetsskäl är jag inte intresserad av att genomföra en sådan, men om du vill så kan du göra en.

Beträffande att jag skulle tycka att de som hängs ut är normala så är det precis tvärtom mot vad du skriver. Senast i förmiddags så skrev jag rakt ut att de är onormala, vilket implicerar att de flesta män inte beter sig som dem. Jag upplever dock det som att Dumpen gärna sprider bilden av att det skulle vara normalt (eller i alla fall vanligt förekommande) att skriva "knull idag" till andra människor, vilket är något som jag uppfattar som vanligt klassiskt manshat.
De flesta som dykt upp hos dumpen är till synes vanliga fungerande män med familj, arbete och fungerande i samhället,.Kring 10 av dem är dessutom stöttepelare i sina samhällen sådana som jobbar ideellt i olika föreningar i byn där de bor
Citera
2022-09-04, 16:46
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Har nu tagit bort alla sina profilbilder.

Ja nu är även hans FB bortplockad.
Citera
2022-09-04, 17:15
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Luleå har en folkmängd på 78 867st. Undrar hur många som redan nu känner till Andres lilla sidohobby?

Kollade in Luleåjodeln. Och den går väldigt varmt. Han verkar vara en lokal kändis och detta gjorde inte hans rykte mindre känt.

Blir nog tufft ett tag framöver
Citera
2022-09-04, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Kollade in Luleåjodeln. Och den går väldigt varmt. Han verkar vara en lokal kändis och detta gjorde inte hans rykte mindre känt.

Blir nog tufft ett tag framöver
Något ot vad är Luleåjodeln?
Citera
2022-09-04, 17:28
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Något ot vad är Luleåjodeln?
Jodel är en app som är platsbaserad och anonym.
Citera
2022-09-04, 17:52
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Att tända på en tonåring är inte ens att vara pedofil. Så ja klart jag att det är viktigt att jobba emot Pedofiler.

Kåta gubbar är en annan sak. Att de ens ska va svårt för folk att fatta. Inga tjejer skulle ligga med dessa.

Jo, Dumpens fejkade konton de vill alla ligga med gamla gubbar!

Jag håller med dej att om Dumpen jagade "riktiga" pedofiler vore det något helt annat.
Men denna "fars" med SoP som regissörer är endast till för de själva, att döva deras egna samveten, sen att tjäna pengar.
Citera
2022-09-04, 18:07
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Jodel är en app som är platsbaserad och anonym.
Det lilla man kunde höra av den sista Luleågäddan. Där fick jag intrycket av att han pratade med Stockholmsdialekt. Kan det stämma.
Senast redigerad av BeachBob 2022-09-04 kl. 18:11.
Citera
2022-09-04, 18:29
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det lilla man kunde höra av den sista Luleågäddan. Där fick jag intrycket av att han pratade med Stockholmsdialekt. Kan det stämma.
Det tror jag ej han är iallafall vad jag "vet" uppväxt i Luleå.
Citera
2022-09-04, 18:37
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Det tror jag ej han är iallafall vad jag "vet" uppväxt i Luleå.
Ok då hörde jag fel. Tack för upplysningen.
Citera
2022-09-04, 18:57
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Den där har Snygg-Sara haft tidigare. Hon har mycket i sin garderob bla prinscess-klänning, Big-Mama-klänningar osv men man älskar henne ändå.

Nån som vet när Thea väntas göra come back som Dumpen flaggade för? Börjar få abstinens.
Men hon är ju delvis tandlös, ett känt problem bland amfetaminister att de tappar tänderna pga torr mun.

En gadd i underkäken, där vill man inte stoppa en den gipsy det får bli bakifrån istället.
Senast redigerad av goofer 2022-09-04 kl. 19:01.
Citera
2022-09-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Men hon är ju delvis tandlös, ett känt problem bland amfetaminister att de tappar tänderna pga torr mun.

En gadd i underkäken, där vill man inte stoppa en den gipsy det får bli bakifrån istället.

Är det ditt argument mot Dumpen att attackera och håna Saras utseende? Fy fan vad lågt.
Du är en äcklig liten mobbare du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in