Citat:
Ursprungligen postat av
adina
De som hängts ut är helt vanliga gifta , sammanboende eller separerade män varav ett antal har egna barn somligas barn jämngamla med de barn de kontaktat på nätet
Få av dem har visat sig vara några udda ensamma eviga singlar som kontaktar allt av för dem rätt kön.
Du och de du känner kanske tycker att det är normalt att vuxna medelålders män som lever i relation ägnar sig åt att leta på nätet efter någon att ha sex med medan frun står i köket och steker pannkaka till barnen
Jag skulle återigen säga tvärtom. De flesta verkar vara typiska ensamstående snuskgubbar om du frågar mig.
Jag tror inte att vi kommer längre med mindre än att vi gör en sammanställning av de som har hängts ut. Av integritetsskäl är jag inte intresserad av att genomföra en sådan, men om du vill så kan du göra en.
Beträffande att jag skulle tycka att de som hängs ut är normala så är det precis tvärtom mot vad du skriver. Senast i förmiddags så skrev jag rakt ut att de är onormala, vilket implicerar att de flesta män inte beter sig som dem. Jag upplever dock det som att Dumpen gärna sprider bilden av att det skulle vara normalt (eller i alla fall vanligt förekommande) att skriva "knull idag" till andra människor, vilket är något som jag uppfattar som vanligt klassiskt manshat.