2022-09-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulleibulle
Haha jag skrattade gott åt hur löjligt det såg ut när Linn fixade med trädgården och var tvättkorgen med tandblekningsprylen i munnen 😂

Helt sanslöst 🙄
O så står hon intryckt i badrummet o pratar om varan
Citera
2022-09-04, 16:13
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Helt sanslöst 🙄
O så står hon intryckt i badrummet o pratar om varan

Börjar väl bli tjatigt men kan fortfarande inte förstå hur något seriöst företag kan vilja låta Linn (och Simon) göra reklam för deras produkter.
Citera
2022-09-04, 16:32
Medlem
Att hon grattar sin dotter i ett inlägg men bara skriver ”grattis snyggis” på Simons insta ❤️
Citera
2022-09-04, 17:43
Medlem
junkbords avatar
Vad tror ni hon röstar på? Jag gissar på M för hon tycker säkert det är lite flådigt med M utan att veta ett dyft om deras politik.

Eller S, för det har man alltid gjort där hon kommer ifrån.

Simon röstar inte, för han vet inte hur man gör.
Citera
2022-09-04, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Vad tror ni hon röstar på? Jag gissar på M för hon tycker säkert det är lite flådigt med M utan att veta ett dyft om deras politik.

Eller S, för det har man alltid gjort där hon kommer ifrån.

Simon röstar inte, för han vet inte hur man gör.

Hon har sagt till mig att hon lutat åt KD innan dom börja samarbeta med SD
Citera
2022-09-04, 19:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Hon har sagt till mig att hon lutat åt KD innan dom börja samarbeta med SD

Är ni nära vänner?
Citera
2022-09-04, 19:22
Medlem
geek12s avatar
Fin bild på Juvelia. Torkat snor under hela näsan :-)
Citera
2022-09-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är ni nära vänner?

Inte vänner alls, men hon brukar svara på dm
Citera
2022-09-04, 19:41
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kan inte det ses som en befriande kontrast till Linns annars "perfekta" värld? De flesta ungar grisar ner sig flertalet gånger per dag. Det är helt normalt och okej(rent av sunt) att inte alltid städa dem direkt.
Citera
2022-09-04, 20:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Linn missade den lilla detaljen.
Citera
2022-09-04, 20:09
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Kan inte det ses som en befriande kontrast till Linns annars "perfekta" värld? De flesta ungar grisar ner sig flertalet gånger per dag. Det är helt normalt och okej(rent av sunt) att inte alltid städa dem direkt.

Nej? Taskigt mot Juvelia att behöva vara med på en bild med fullt med torkat snor under näsan? Det är helt normalt och sunt japp. Men vet du vad skillnaden mellan normala människor o folk som inte tänker på barnets integritet är? Det är att man inte lägger ut en bild på sitt barn med torkat snor på internet.
Citera
2022-09-04, 20:14
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Nej? Taskigt mot Juvelia att behöva vara med på en bild med fullt med torkat snor under näsan? Det är helt normalt och sunt japp. Men vet du vad skillnaden mellan normala människor o folk som inte tänker på barnets integritet är? Det är att man inte lägger ut en bild på sitt barn med torkat snor på internet.
Det är ju ungefär som att säga att det är taskigt att visa upp barns teckningar för att man inte kan se vad de föreställer eller att det är taskigt att visa en bild med ett barn i blöja. Dvs barn som gör barnsaker.
Jag tycker också att Linn visar upp sina barn alldeles för mycket och jag tycker att det borde vara olagligt att ha med barn i samarbeten(eller att barnen åtminstone borde få betalt själva), men allt detta klagande på absolut ingenting är onödigt och leder ingen vart, det tar udden av de verkligt allvarliga felen som Linn gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in