2022-09-03, 21:18
Medlem
GanjaFarfars avatar
Jag tänker mig att personen är ryss och litar helt på den statliga propagandan.
Alltså precis samma personlighetstyp som svenskar som litar helt på den statliga propagandan.

Riktiga människor står neutrala till konflikten och inser att det är en konflikt mellan två skurkstater som vi bör hålla oss utanför.
Citera
2022-09-03, 21:19
Medlem
tenebriss avatar
Undergivna människor, människor som vill följa någon som är starkare.
Citera
2022-09-03, 21:27
Medlem
Invandrare som hatar USA
Citera
2022-09-03, 21:41
Medlem
zergrushs avatar
Det har redan tidigare pratats om trådämnet i (FB) Rysslands invasion av Ukraina 2022 , bla. i (FB) Varför stödjer alla incels Rysslands krig? som gav utmärkta exempel på den personlighetstyp som främst beundrar U-landet Ryzzland och KGB-geniet Putin!

Alla triggade snöflingor som begav sig in i den tråden för att försöka argumentera emot eller kullkasta dess TS var nämligen rena skolexemplen på just vad de hävdade var en ful svartmålning: Korkade och aggressiva incels...

Finns fler exempel på dessa schizos: (FB) Putins krig mot feminismen ("feminismVest")
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Efter att kvinnorna i väst har fått för stort självförtroende (stora I käften syndromet) pga feminismen, så har detta lett till att alla män blivit hjärntvättade med skam (låg självkänsla) som gör att män inte vågar säga ifrån (PK-syndromet).

Putin har insett detta och stoppar han inte feministerna så kommer "känslor" avveckla allt fungerande i samhället så att samhället går under. Samtidigt så tjänar kvinnor på feminismen medans män går tysta i mörkret utan att inse att något är ordentligt fel.

Se bara på hur el-priserna går upp, neee men vi ska rädda klimatet säger feministerna som går på känsla före logik.
Senast redigerad av zergrush 2022-09-03 kl. 21:44.
Citera
2022-09-03, 21:46
Medlem
Cybrminds avatar
Incels som runkar till cuck-porr
Citera
2022-09-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Förstår ärligt talat inte hur folk i väst kan stå på Rysslands sida i konflikten. ett land som gång på gång visat sig opålitlig, där kulturen säger att det inte finns något som heter heder utan starkast roffar åt sig och svaga trycks åt sidan, där meningsmotståndare får för sig att det är jättetrevligt med att öva på svanhopp från sjukhusfönster, och som inte har några problem med att likvidera motståndsmän i andra länder genom att riskera civilas liv genom att använda sig av nervgift som sitter kvar på ytor länge. Att ljuga och förvränga är Rysslands nationalsport.

Vad inom rysk politik har gjort sig förtjänta av tillit av andra än Ryssar som utsatts för propaganda år efter år tills de till slut tror på den? Vad i landet Ryssland är det idag, under nuvarande styre och kultur, som får folk att tänka "Nä alltså, Ryssen är en hyvens kille! Inga problem alls!"?
De som står på Zovjets sida, bortsett från alla ryzztroll, är antingen kommunister, antivaxare eller missledda idioter från den sk högersidan.

Ryzztroll; Har inga egna åsikter, utan styrs från Kreml.

Kommunister: Älskar deras största KGB-idol, Putin. Njuter också över att deras älskade Putin får fullt stöd från deras drömstart Nordkorea.

Antivaxare: De här är till 90% samma som konspirationsteoretiker plus ett fåtal spruträdda och ryzztroll. Konspirationsteoretikerna hittar som vanligt information om att ondskan är väst (oj, bara jag har hittat den här informationen!!).

Missledda idioter: Under 15 år när muren föll. De har ingen egen erfarenhet av kommunistsamhället eller av Zovjet utan hyllar vad de ser som en statk ledare: Kommunisten Putin. Det är egentligen den här gruppen jag föraktar mest. Dårar som skulle göra världen bättre av att helt enkelt dö
Citera
2022-09-03, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivaxxer
- Svagbegåvad
- Outbildad
- Dålig hygien
- Missbrukare
- Kommunist
- Serb
- Kronofogdeskulder
- Få eller inga vänner
- Kaotisk familjebakgrund
- Enstöring

Tippar på att samtliga proryssar passar in på MINST 3 av dessa beskrivningarna...

Sådär talar en äkta nazist med låg iq.... De därför de fick storstryk WW II
Citera
2022-09-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
De som står på Zovjets sida, bortsett från alla ryzztroll, är antingen kommunister, antivaxare eller missledda idioter från den sk högersidan.

Ryzztroll; Har inga egna åsikter, utan styrs från Kreml.

Kommunister: Älskar deras största KGB-idol, Putin. Njuter också över att deras älskade Putin får fullt stöd från deras drömstart Nordkorea.

Antivaxare: De här är till 90% samma som konspirationsteoretiker plus ett fåtal spruträdda och ryzztroll. Konspirationsteoretikerna hittar som vanligt information om att ondskan är väst (oj, bara jag har hittat den här informationen!!).

Missledda idioter: Under 15 år när muren föll. De har ingen egen erfarenhet av kommunistsamhället eller av Zovjet utan hyllar vad de ser som en statk ledare: Kommunisten Putin. Det är egentligen den här gruppen jag föraktar mest. Dårar som skulle göra världen bättre av att helt enkelt dö

Kan inte rättvisa vara en moralpekare för många?
Måste alla tänka och tycka som du? Du är uppfostrad att se väst som ett felfritt byråkrati som står för allt gott i världen...

På tal om alla backar upp Ryssland. För att hitta den information får du se på nyheter utanför Sverige.. för det vi får här i vår diktatur är ju något i stilen med att Ryssland är i ruiner och att de inte har några vapen kvar..

https://www.youtube.com/watch?v=Zwx9LDjjgS4
Citera
2022-09-03, 22:03
Medlem
Efebofilkustens avatar
Finns väl redan en tråd om detta - men som svar på frågan så verkar det vara samma typer som tror på diverse konspirationsteorier, gillar Trump, är emot vaccinet och Greta T mm

Samt riktiga rysstroll tror jag.
Citera
2022-09-03, 22:22
Medlem
roffe69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Gillar t ex Urolagni, Klysmafili, Koprofili, Nekrofili, Pedofili och Zoofili.

Med andra ord rätt avvikande mot oss vanliga fullt utvecklade Homo sapiens.

Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Helt enig, för att uttrycka det enkelt, de är som homofoberna, de hatar bara bögen inom sig.
Oj, vad ni visar hat mot ovanstående sexuella läggningar. Är det självhat?
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Ryssfobi är ett hittepåord från Kreml. Ungefär som när Rashid Musa säger islamofobi.
Vem hittade på ordet homofob?
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Jag tänker mig att personen är ryss och litar helt på den statliga propagandan.
Alltså precis samma personlighetstyp som svenskar som litar helt på den statliga propagandan.

Riktiga människor står neutrala till konflikten och inser att det är en konflikt mellan två skurkstater som vi bör hålla oss utanför.
1+
Läskiga människor.
Citera
2022-09-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Kan inte rättvisa vara en moralpekare för många?
Måste alla tänka och tycka som du? Du är uppfostrad att se väst som ett felfritt byråkrati som står för allt gott i världen...

På tal om alla backar upp Ryssland. För att hitta den information får du se på nyheter utanför Sverige.. för det vi får här i vår diktatur är ju något i stilen med att Ryssland är i ruiner och att de inte har några vapen kvar..

https://www.youtube.com/watch?v=Zwx9LDjjgS4
Vem har sagt att jag älskar väst? Jag hatar den feministkultur vi tvingas leva under och jag ser ofta på nyheter utanför vårt land. Att du kallar väst för diktatur och jämför med Zovjet säger mer om dig än om verkligheten. Jag brukar också håna vår sinnessjuka regering genom att kalla dem för regim etc, men i verkligheten vet jag vad en diktatur verkligen betyder och den finns ännu inte här! KGB-Putin styr en äkta kommunistisk diktatur.

Ygeman etc vill styra oss dit, men det är långt kvar, även om de redan kallar oppositionen för diktatorer. Vi får se till att Ygeman inte når sin roll som en svensk diktator.

Jag avskyr och föraktar vår svenska ledning, Men jag skulle dö för att försvara dem mot Zovjet.
Citera
2022-09-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Har väl inte jämfört med Sovjet.. är mer ute efter att folk tappat deras moralkompass och är mer intresserade av att tillhöra "The Good Guys", USA har aldrig varit det men ändå så följer EU deras policys... USA är det enda land i världen som släppt atombomb på civila. Ända land som invaderat andra länder baserade på lögner och sedan har ingen blivit straffad för brottet. Nä, jag säger att EU borde klippa banden med USA.
...och uralnegrerna invaderar länder baserat på sanniningar?
Hur mycket skrattar världen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in