Citat:
Åtminstone en som jag har lyckats frälsa.
Jag verkar i alla fall inte ha överdrivit om FKK-konceptets förträfflighet.
De flesta svenska män förstår inte att Paradiset finns på en blott 2 timmar flygresas avstånd.
Jag vet själv hur det var första gången jag äntrade scenen år 2013.
Det blir allt svårare att förstå att så många trängs och knuffas i trådar som "Thaimassage", "Eskorter i Örebro och Halmstad" eller varför inte "Falska eskorter"
Suzanna har jag spanat in många gånger. I mina ögon den vackraste av alla på Mainhattan. Naturlig skönhet utan smink. Men hon jobbar kvällsskift. Och då är jag sällan på rummet. Men hon är nästa nya tjej antagligen.
Känner annars inte igen många av de namn du nämner trots att jag gjort 10 besök sedan september. Men antagligen känner jag igen ansiktena.
Armén av tjejer har bytts ut 2 gånger sedan jag började besöken på klubben 2013. Första gången 2017 och sedan i samband med pandemin.
På min första 4-dagars resa i Frankfurt (se trådstart) spenderade jag själv ca 1620 Euro.
Men nu reser jag var 3-4 vecka till Düsseldorf eller Frankfurt. Och då måste man hålla i plånboken. Lägg därtill vuxna barn som snart ska ha bostad.
Ska till Frankfurt snart igen.
Jag verkar i alla fall inte ha överdrivit om FKK-konceptets förträfflighet.
De flesta svenska män förstår inte att Paradiset finns på en blott 2 timmar flygresas avstånd.
Jag vet själv hur det var första gången jag äntrade scenen år 2013.
Det blir allt svårare att förstå att så många trängs och knuffas i trådar som "Thaimassage", "Eskorter i Örebro och Halmstad" eller varför inte "Falska eskorter"
Suzanna har jag spanat in många gånger. I mina ögon den vackraste av alla på Mainhattan. Naturlig skönhet utan smink. Men hon jobbar kvällsskift. Och då är jag sällan på rummet. Men hon är nästa nya tjej antagligen.
Känner annars inte igen många av de namn du nämner trots att jag gjort 10 besök sedan september. Men antagligen känner jag igen ansiktena.
Armén av tjejer har bytts ut 2 gånger sedan jag började besöken på klubben 2013. Första gången 2017 och sedan i samband med pandemin.
På min första 4-dagars resa i Frankfurt (se trådstart) spenderade jag själv ca 1620 Euro.
Men nu reser jag var 3-4 vecka till Düsseldorf eller Frankfurt. Och då måste man hålla i plånboken. Lägg därtill vuxna barn som snart ska ha bostad.
Ska till Frankfurt snart igen.
Suzanna är helt klart en som växer på en. En av de jag gärna skulle träffa igen. Ja, hon sa att hon jobbar kvällsskiftet normalt, men den dagen hade hon bytt (lucky me).
Ekonomin sätter helt klart gränser, speciellt om man vill besöka ofta. Kommer försöka få till 3-4 resor om året då jag inte har någon naturlig (arbetsrelaterad) anledning att resa till Tyskland.
Mina besök i Cph innebär ofta två träffar, för ca 2500 DKK styck. Sen flyg och hotell så är man snabbt uppe i >7000 DKK --> ca 10000 SEK. Sett i det perspektivet är en FKK-tripp nästan ekonomiskt ansvarsfull

Hon jobbade verkligen hårt och säger halvt på skämt, halvt på allvar att det borde vara värt 150€. Kanske borde jag sagt nej, men jag höll faktiskt med henne. Sån hängivenhet ska belönas tycker jag nog