2022-05-13, 09:59
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Åtminstone en som jag har lyckats frälsa.
Jag verkar i alla fall inte ha överdrivit om FKK-konceptets förträfflighet.

De flesta svenska män förstår inte att Paradiset finns på en blott 2 timmar flygresas avstånd.
Jag vet själv hur det var första gången jag äntrade scenen år 2013.
Det blir allt svårare att förstå att så många trängs och knuffas i trådar som "Thaimassage", "Eskorter i Örebro och Halmstad" eller varför inte "Falska eskorter"

Suzanna har jag spanat in många gånger. I mina ögon den vackraste av alla på Mainhattan. Naturlig skönhet utan smink. Men hon jobbar kvällsskift. Och då är jag sällan på rummet. Men hon är nästa nya tjej antagligen.

Känner annars inte igen många av de namn du nämner trots att jag gjort 10 besök sedan september. Men antagligen känner jag igen ansiktena.

Armén av tjejer har bytts ut 2 gånger sedan jag började besöken på klubben 2013. Första gången 2017 och sedan i samband med pandemin.

På min första 4-dagars resa i Frankfurt (se trådstart) spenderade jag själv ca 1620 Euro.
Men nu reser jag var 3-4 vecka till Düsseldorf eller Frankfurt. Och då måste man hålla i plånboken. Lägg därtill vuxna barn som snart ska ha bostad.

Ska till Frankfurt snart igen.

Suzanna är helt klart en som växer på en. En av de jag gärna skulle träffa igen. Ja, hon sa att hon jobbar kvällsskiftet normalt, men den dagen hade hon bytt (lucky me).

Ekonomin sätter helt klart gränser, speciellt om man vill besöka ofta. Kommer försöka få till 3-4 resor om året då jag inte har någon naturlig (arbetsrelaterad) anledning att resa till Tyskland.

Mina besök i Cph innebär ofta två träffar, för ca 2500 DKK styck. Sen flyg och hotell så är man snabbt uppe i >7000 DKK --> ca 10000 SEK. Sett i det perspektivet är en FKK-tripp nästan ekonomiskt ansvarsfull
Citera
2022-05-14, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Fortsättning från föregående inlägg.

Dusch, middag och relax. Sedan tar jag en öl i baren och sätter mig i en av loungesofforna för att spana in tjejerna. Under dagen och dagen innan har jag sett en liten tjej med små A-kupor, svarta tjocka stockings och en stram fläta i det svarta håret. Hon har ett väldigt ungdomligt utsenede som gör mig intresserad. Hon sitter med ett gäng andra tjejer mitt i loungen men försvinner efter en stund. Jag går iväg och hittar henne i omklädningsrummet där jag tar kontakt och frågar om hon har tid. Ja det har hon

-----
Rum 8, Kylie, 35(!), Rumänien
Klockan är ca 20.30.
Kylie är kanske inte den mest pratsamma tjejen och jag känner mig också lite nervös (varför vet jag inte) men vi kommer snart överens om 30 min S&F + oralt till henne för 100€. På väg till rummet frågar jag henne hur gammal hon är, och till min förvåning säger hon 35! Jag var helt säker på att hon skulle vara en av de yngre i lokalen, kanske 22-23... Men men.
Hon är hårt sminkad med kolsvarta ditmålade ögonbryn, men annars är hon söt och fin men det är hennes tighta kropp som tänder mig mest.
I rummet blir det cunnilingus --> blow --> 69 --> Doggie. Hon är helt med på noterna men kanske inte så initiativtagande. I doggie känner jag något som jag inte tidigare gjort, att tjejen är för kort (kanske 1.55-1.60 - jag själv är nästan 1.90) för att det ska gå riktigt bra att stöta ordentligt. Får laborera lite med vinklar vilket tar en del fokus från själva men till slut, med hjälp av den visuella stimulansen att knulla en sexig kvinna framför spegeln så kommer jag i resans sjunde orgasm.
Söt trevlig men lite tillbakadragen tjej med en tight kropp.

Betyg:
Ansikte: 6, avdrag pga för mycket smink
Kropp: 9
Service: 8
Totalt: 8, mycket trevligt men kanske inget speciellt...
-----

Dusch och relax, känner att jag inte har många pops kvar. Men tänker att jag ska hinna med ett rum till innan hemgång. Det börjar droppa in alltfler män. Många verkar komma för att se fotbollen, men det dyker även upp en del asiatiska herrar som verkar väldigt ovana vid situationen och har svårt att förstå receptionisten. Men de får säkert en trevlig kväll...
Jag har inte riktigt sett ut någon speciell att ta med på rummet, så jag gamblar och sätter mig i baren. Inom kort kommer det fram en smal mörkhårig tjej med stora silikontuttar. Hon presenterar sig som Michelle.

-----
Rum 9, Michelle, ~30 (frågade inte), Rumänien
Klockan är ca 22.00.
Jag varnar henne att det kan bli lite av en utmaning att få mig i mål pga allt kul jag haft under dagen. Hon verkar säker på att hon kan få fart på min "Jonnie". Vi kommer överens om 100€ för hennes tjänster, inklusive cunnilingus. Michelle är smal, har svart hår och ett ganska sött ansikte. Hennes bröst kunde varit snyggare gjorda då man ser ganska många tydliga ärr. Dock tänder de mig på ett härligt dirty sätt.
Lite kyss och smek innan vi direkt går till en 69:a där hon verkligen ger järnet! Hon suger och slickar som om livet hängde på det. Deep throat och inte en död sekund. Samtidigt njuter jag av hennes fitta och efter väl 15-20 minuter så kommer jag i resans åttonde orgasm. Blir lite förvånad själv och gratulerar henne så mycket till vinsten Hon jobbade verkligen hårt och säger halvt på skämt, halvt på allvar att det borde vara värt 150€. Kanske borde jag sagt nej, men jag höll faktiskt med henne. Sån hängivenhet ska belönas tycker jag nog
Ner på rummet och 150€ fattigare, men en upplevelse rikare.

Betyg:
Ansikte: 8
Kropp: 9
Service: 10
Totalt: 9
-----

Jag drar mig till hotellet (med taxi då spårvagnen stoppats pga fotbollshuliganer) och somnar sött.

Dag 3 på Mainhattan
Hemresedagen. Jag skulle bara ha tid att spendera ett par timmar på klubben idag. När jag vaknade kände jag att jag var rätt slutkörd och kanske skulle skita i besöket... Dock när jag piggnat till och börjat tänka på min "date" med Tiffany, så kvicknar även lusten till.

En härlig solig vårdag klockan 11 stiger jag in på klubben. Betalar 50+5€ och får ställa in mitt handbagage i deras säkerhetsrum.

Duschar, byter om och går in i baren. Tiffany sa att hon skulle börja klockan 11. Dock är det helt tomt i baren så jag sätter mig i relaxen en kort stund. Snart ser jag Tiffany komma in till baren så jag stegar fram till henne.

Rum 10, Tiffany, Ryssland
Klockan är ca 11.30.
Vi kramas och det verkar faktiskt som att hon är glad att se mig (och inte bara mina pengar ). Vi går direkt till business och kommer överens om 100€ för en halvtimme. Hon är lika härlig idag, och det är en så märklig känsla att komma in på en nattklub 11.30 på dagen och "ragga upp" en vacker tjej för att gå direkt och knulla. Helt sjukt att jag inte tagit mig för att uppleva detta tidigare.

Väl i rummet blir det lite av en repris på gårdagen. Kissing, licking till orgasm, bj men innan jag kommer vill jag byta till en doggy. Hennes fasta fina kropp eggar mig och jag kommer snart i resans nionde orgasm. Så jäkla härlig tjej detta är. Speciellt om man är en sucker för GFE-stuket. Hon vet inte hur länge hon kommer vara kvar på klubben, kanske ett par månader - kanske mer. Vore kul att träffa henne igen.
Hur som helst tar vi ett ömt avsked innan vi går ner till skåpen där 100+15€ byter ägare.

Betyg:
Se ovan, fast med guldstjärna för härlig inlevelse.
-----

Total kostnad Dag 2+3:
55x2 (entre) + 200 + 110 + 110 + 100 + 150 + 115 = 895€
Totalt alla dagarna: 365 + 895 = 1260€
Flyg och hotell ca 4500 + 2000 SEK
Total kostnad: ca 19000 SEK

Långt ifrån Arnold15's value for money, men fan så fantastiskt härlig upplevelse. Värd varenda penny.

Så var det då ledsamt nog dags att plocka en taxi till flygplatsen. Receptionisten beställde åt mig och trots kö ut på motorvägen kom jag snabbt (ca 30 minuter) fram till flygplatsen och alltför snabbt hem till kalla tråkiga feminazisverige. Jag kan säga att det inte kommer dröja 45 år till innan jag återvänder till Tyskland i detta ändamål.

Tack för detaljerade recensioner!

Betalade du 4 500 för flyget?
Taxi från- och till flygplatsen kostade?
Citera
2022-05-14, 10:18
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Tack för detaljerade recensioner!

Betalade du 4 500 för flyget?
Taxi från- och till flygplatsen kostade?

Tyvärr blev det ett par ombokningar för flyget. Plus att jag valde business class på utresan. Normalpris hade nog varit ca 3000 kr med Lufthansa från Arlanda, t&r.

Från flygplatsen åkte jag S-tåg linje 8 till Hauptbahnhof. Mitt hotell låg nämligen nära stationen. Tog 20 minuter och kostade ett par euro.

Sista dagen tog jag taxi från Mainhattan till flygplatsen, tog ca 30 minuter och kostade 52€. Dock satt vi 10-15 minuter i kö innan vi kom ut på motorvägen.
Citera
2022-05-14, 16:48
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Tyvärr blev det ett par ombokningar för flyget. Plus att jag valde business class på utresan. Normalpris hade nog varit ca 3000 kr med Lufthansa från Arlanda, t&r.

Från flygplatsen åkte jag S-tåg linje 8 till Hauptbahnhof. Mitt hotell låg nämligen nära stationen. Tog 20 minuter och kostade ett par euro.

Sista dagen tog jag taxi från Mainhattan till flygplatsen, tog ca 30 minuter och kostade 52€. Dock satt vi 10-15 minuter i kö innan vi kom ut på motorvägen.
Från och med 1 juni kostar tåg och buss 9 euro i månaden. Dvs du åker var du vill för ett engångsbelopp som gäller månaden ut. Gäller ej ice och ic tågen men regionaltåg sbahn tbana osv. Kan ju vara kul för de med liten budget. Erbjuda det gäller de tre månaderna juni juli augusti
Citera
2022-05-15, 02:32
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Tack för fantastiskt detaljerad och informationsrik recension/reseberättelse! Nästan som på den gamla goda tiden. Nu blev jag inspirerad att skriva om mina senaste besök i april på fyra klubbar i norr och nordväst: Atmos, Van Goch, Acapulco Gold och Oceans. Här har varit så lugnt på sistone så man är inte säker på om nån läser det man skriver, men skönt att det iallafall finns ett par inbitna FKK-fans fortfarande. Själv har jag fördelen att jag bor bara en timmes bilväg från Köpenhamn, så det har blivit många korta och underbara besök hos diverse GP's (Glaedespiger) när man inte kan/hinner åka till Tyskland hela tiden.

Helt otroligt f.ö. att du kan skjuta av en salut med varje tjej. Nuförtiden prioriterar jag själv varm jacuzzi och bra relaxmöjligheter på mina fkk-besök, orkar bara med max 3-4 tjejer på ett besök och sparar mig då som regel till den sista som tenderar att få en rejäl uppsparad laddning på tuttarna eller i munnen, om jag har råd Vi är alla olika!
Citera
2022-05-16, 15:25
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Tack för fantastiskt detaljerad och informationsrik recension/reseberättelse! Nästan som på den gamla goda tiden. Nu blev jag inspirerad att skriva om mina senaste besök i april på fyra klubbar i norr och nordväst: Atmos, Van Goch, Acapulco Gold och Oceans. Här har varit så lugnt på sistone så man är inte säker på om nån läser det man skriver, men skönt att det iallafall finns ett par inbitna FKK-fans fortfarande. Själv har jag fördelen att jag bor bara en timmes bilväg från Köpenhamn, så det har blivit många korta och underbara besök hos diverse GP's (Glaedespiger) när man inte kan/hinner åka till Tyskland hela tiden.

Jo, berätta om Oceans. jag ska till Düsseldorf 2 gånger inom närtid.

Helst det allmänna intrycket av klubben:
* Attityd och service hos tjejerna
* Upselling
* Dag- eller nattklubb
* Diskotek eller relaxklubb, osv.
Citera
2022-05-17, 18:21
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch

Helt otroligt f.ö. att du kan skjuta av en salut med varje tjej. Nuförtiden prioriterar jag själv varm jacuzzi och bra relaxmöjligheter på mina fkk-besök, orkar bara med max 3-4 tjejer på ett besök och sparar mig då som regel till den sista som tenderar att få en rejäl uppsparad laddning på tuttarna eller i munnen, om jag har råd Vi är alla olika!

Vad roligt att min text uppskattades. Tycker det hjälpte mig att sortera och gå igenom alla intryck.
Läser gärna recensioner från klubbar i andra städer, gärna inklusive praktisk/logistisk information.

Måste erkänna att jag hade lite hjälp på traven. Köpte ett par kapslar "Power Hours" från M-shop. Tyckte nog att det blev lite extra fart i banditen. Eller så var det bra placeboeffekt.
Citera
2022-05-21, 02:10
Medlem
Citat:
Åtminstone en som jag har lyckats frälsa.
Jag verkar i alla fall inte ha överdrivit om FKK-konceptets förträfflighet.

De flesta svenska män förstår inte att Paradiset finns på en blott 2 timmar flygresas avstånd.
Jag vet själv hur det var första gången jag äntrade scenen år 2013.
Det blir allt svårare att förstå att så många trängs och knuffas i trådar som "Thaimassage", "Eskorter i Örebro och Halmstad" eller varför inte "Falska eskorter"

Suzanna har jag spanat in många gånger. I mina ögon den vackraste av alla på Mainhattan. Naturlig skönhet utan smink. Men hon jobbar kvällsskift. Och då är jag sällan på rummet. Men hon är nästa nya tjej antagligen.

Känner annars inte igen många av de namn du nämner trots att jag gjort 10 besök sedan september. Men antagligen känner jag igen ansiktena.

Armén av tjejer har bytts ut 2 gånger sedan jag började besöken på klubben 2013. Första gången 2017 och sedan i samband med pandemin.

På min första 4-dagars resa i Frankfurt (se trådstart) spenderade jag själv ca 1620 Euro.
Men nu reser jag var 3-4 vecka till Düsseldorf eller Frankfurt. Och då måste man hålla i plånboken. Lägg därtill vuxna barn som snart ska ha bostad.

Ska till Frankfurt snart igen.

Min första resa som skulle ha varit 1 besök på mainhattan blev till 2 besök. Checkade ut tidigt dag 2 och hängde på mainhattan tills det var dags att flyga hem. 6 tjejer blev det den gången så du har nog haft en stor inverkan på fler än du tror Arnold.

Jag minns några namn men det var 2016 så vet inte hur mycket det är värt. (Violet, Bulgarien, 165cm, smal, betyg:8 -- Inana, Vitryssland tror jag det var, 160cm, smal, betyg:7 -- Julia, Spanien, 160cm, ganska smal, betyg:9 -- Paula, Portugal, 160cm, smal med härliga mjuka perfekta lagombröst och bästa upplevelsen, betyg: 10)

Har varit på några andra ställen också men mainhattans helhet är så bra.
Blir en tripp i september. Tack för alla bra recensioner från er.

Runt 13k var min första resa där ca 8k var på tjejerna.
Senast redigerad av dim 2022-05-21 kl. 02:29. Anledning: felstavning, grammatik
Citera
2022-05-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dim
Min första resa som skulle ha varit 1 besök på mainhattan blev till 2 besök. Checkade ut tidigt dag 2 och hängde på mainhattan tills det var dags att flyga hem. 6 tjejer blev det den gången så du har nog haft en stor inverkan på fler än du tror Arnold.

Jag minns några namn men det var 2016 så vet inte hur mycket det är värt. (Violet, Bulgarien, 165cm, smal, betyg:8 -- Inana, Vitryssland tror jag det var, 160cm, smal, betyg:7 -- Julia, Spanien, 160cm, ganska smal, betyg:9 -- Paula, Portugal, 160cm, smal med härliga mjuka perfekta lagombröst och bästa upplevelsen, betyg: 10)

Har varit på några andra ställen också men mainhattans helhet är så bra.
Blir en tripp i september. Tack för alla bra recensioner från er.

Runt 13k var min första resa där ca 8k var på tjejerna.

Var du där nyligen? Om ja, var de klara med renoveringen av utomhusdelen? Det har gått i snigelfart och nu när vädret tillåter så hoppas man ju att kommande resa innebär full tillgång!
Citera
2022-05-22, 22:11
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Var du där nyligen? Om ja, var de klara med renoveringen av utomhusdelen? Det har gått i snigelfart och nu när vädret tillåter så hoppas man ju att kommande resa innebär full tillgång!
Utomhusdelen på Mainhattan är nu renoverad med Swimmingpool. Har varit där
Citera
2022-05-23, 15:18
Medlem
Citat:
Utomhusdelen på Mainhattan är nu renoverad med Swimmingpool. Har varit där

Vad bra, tack!
Citera
2022-05-24, 23:23
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrenalin98
Hej jag och en vän kommer att vara i frankfurt i 4 dagar. Jag planerar att besöka Mainhattan först men jag tänkte på besöka även sharks. Hur förhåller sig priserna i Sharks gentemot Mainhattan som kostar fortfarande 50 euro för 30 min. Du sa att priserna har stigit. Menar du inträdespriset eller standard sessioner med tjejerna i rummet?
Vi väntar på din recension
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in