2022-09-03, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag vet, jag har haft med M@rdin och vissa i Los Suecos när dom körde slängar och femmor i 2016 innan när dom börja peppra. Det va längesen nu men infon här är värdelös, det är lögner och halvsanningar blandat med varandra nu

Antar du vet om dom ombygdda bilarna som gick nonstop?

Du borde skämmas innan du nämner los suecos med mardin
Citera
2022-09-03, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diehard212
Du borde skämmas innan du nämner los suecos med mardin

Jag sa aldrig m hade med los suecos att göra.
Lär dig läsa
Citera
2022-09-03, 00:43
Medlem
Citat:
Jag sa aldrig m hade med los suecos att göra.
Lär dig läsa

Lär dig läsa du istället, jag skrev att du borde skämmas innan du nämner dom i samma mening
Citera
2022-09-03, 00:52
Medlem
Citat:
Lär dig läsa du istället, jag skrev att du borde skämmas innan du nämner dom i samma mening

Varför ska jag skämmas?
Citera
2022-09-03, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaturtels08
Det är inget rykte utan ren fakta, pengarna har samlats in för att lägga på personerna som va med i emporia.

Enligt mardins skryt så har man samlat in runt 2 kaniner som man har lagt på s**d*, om*r, is*p

Han lär få betala av BO’s skulder innan han kan sätta pris på folk
Citera
2022-09-03, 00:57
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Han lär få betala av BO’s skulder innan han kan sätta pris på folk

Hade shanin skulder ?..enligt FB var han mångmiljonär
Citera
2022-09-03, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben

Och hade en skuld på minst 6 kaniner till los suecos
Citera
2022-09-03, 01:54
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Förnekelse? Du är bara en bluff bror, sluta ljug om 6 kaniner. Inte ens falk skulle ha det priset.

Vad fangen är "kaniner"? Miljoner eller hundratusen?
Citera
2022-09-03, 01:58
Medlem
Citat:
Vilket är lögn? Att sh@in var skyldig @mir flera miljoner? Tänker inte fortsätta diskutera detta alla vet vad som stämmer och vad som inte gör det, be till dina gudar att din kompis hinner stänga skulden innan han slösar folks pengar

Nej, det handlar om 6 kaniner.
Du står på Nydala och hör 2 men det blir 6 på slutet. Sen skriver du sådan skit här som du sen ångrar.

Ingen i Sverige har 6 kaniner på sig om man inte är IC, Fågeln, Z eller F eller A. Dina drängar köper av dessa, via grossiter i Sverige/Spanien eller Holland din skalle.
Du vet inte ens kilopris på röka, tjack, kola och heroin just nu din dräng.
Bror, ge mig kilopris på brunt heroin via turkiet och libanon just nu, eller lättare, vad ligger en kasse brunt och kola på i Holland kilopris?
Senast redigerad av Rytve 2022-09-03 kl. 02:53.
Citera
2022-09-03, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Han har blåst en tung kriminell från Holland på 720.000 euro hans död skulle komma från olika håll om inte från Malmö från annat ändå men hans familj kommer va tvungna betala tillbaka för han är ingen och leka med denna snubben från Holland iaf!!
Citera
2022-09-03, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzuka1
Han har blåst en tung kriminell från Holland på 720.000 euro hans död skulle komma från olika håll om inte från Malmö från annat ändå men hans familj kommer va tvungna betala tillbaka för han är ingen och leka med denna snubben från Holland iaf!!

Vad hade han beställt ifrån Holland? Låter som 1 kg kola och lite mdma med benzo
Citera
2022-09-03, 03:20
Medlem
Citat:
Vad hade han beställt ifrån Holland? Låter som 1 kg kola och lite mdma med benzo
En stor last som han inte betalt för!! Om du ska spela rolig rytve så gå skriv på andra trådar 1 kg kola är va du sniffar på 3 dygn och skriver skit och lögner här på fb och lite mdma som du tar dagligen när din fru lägger in dildo i dit röv hål sen benso efteråt för och dämpa smärtan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in