Citat:
Ursprungligen postat av
DidierDrogba02
Ja för du är garanterat mer äkta supporter till Wolves än någon annan supporter till en big 6
klubb.
Så berätta för mig hur blir man plastsupporter bara för att man ser sitt lag regelbundet vinna titlar? Ska man välja bort Man City mot West Ham för att de har vunnit 2 ligatitlar i rad, kanske får man lite extra moralpoäng?
Åter till West Ham varför ska man respektera en klubb vars fans fortfarande anser att dem vann VM 1966 och inte Englands landslag bara för att Bobby Moore, Geoff Hurst och Martin Peters spelade i klubben samtidigt. Fråga en random West Ham supporter så ska du få se på idioti i världsklass.
Så som du spänner musklerna och hävdar att du är så jävla äkta så drar jag slutsatsen att du är plastsupportern här.
Lamt och massa ovidkommande svammel..men jag är glad att du blev upprörd baby..:-)
Gå nu tillbaka och slicka Chelski butt.
Lukta på Romans leftovers..jag kommer ihåg när Chelsea var skit.Du är bara Chelski på grund av ditt födelsedatum och att det gjort att du växt upp med Chelski winning some shit.
Du kommer inte ihåg när Chelsea var skit och Kerry Dixon var kung.
DET är skillnaden plus mycket annat ditt plastfan.
Du kommer aldrig att nå min nivå..och det är inget som helst skryt.
Det är ett konstaterande.Väljer man supporta gloryclubs så kommer det med territoriet,tyvärr.
De enda så kallade Chelseasupporters jag har respekt för är de som var med när ni var skit..och de var ett ytterst fåtal i Svedala,tillåt mig försäkra.
Du hade aldrig supportat Chelsea under de premisserna junior..så bara cirkulera.