2022-09-02, 22:53
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Har inget utbyte att snacka med en bandwagon som dig.
Du är inte fotboll,och kommer aldrig bli.
Du är bara kanonmat..en tyst asiat på Emirates eller Anfield..eller..
Skit..helt enkelt

Okej, jag hoppas du finner bättre diskussionsunderlag med andra här då.
Citera
2022-09-02, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Finns möjligen,men underlaget är fruktansvärt magert uppenbarligen eftersom samtliga(?)i denna tråd är topp sex gloryhunters till supporters.

Nej,jag har mycket lite till övers för dessa barnrumpor till så kallade fans.
De flesta av dem har antagligen inte ens varit på två engelska fotbollsarenor.
Jag är sorry..men sitta och glo United vinna titel efter titel på nittiotalet eller Oil City göra sammaledes sista typ åtta åren gör dig inte till ett fans.

Inte ett riktigt ett.

Jag hade respekterat dig f-n så mycket mera om du bara lyckats vara Hammers!
Trots den förbannade filmen..
Citera
2022-09-02, 23:05
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Ironiskt ändå att han spyr galla över supporters till storlagen, men ändå är hans högsta önskan att Wolves ska tillhöra topp 6.
Citera
2022-09-02, 23:07
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Ironiskt ändå att han spyr galla över supporters till storlagen, men ändå är hans högsta önskan att Wolves ska tillhöra topp 6.

Varit fan sedan 70talet alltså är han 50+ gissar jag på och sitter en fredag och spammar denna tråd om att alla andra är plast. Jävla fyllegubbe är han.
Citera
2022-09-02, 23:13
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Varit fan sedan 70talet alltså är han 50+ gissar jag på och sitter en fredag och spammar denna tråd om att alla andra är plast. Jävla fyllegubbe är han.

Haha, ja ungefär. Kommer in efter ett par års tystnad och spyr ur sig. Wolves va roligare när dom hade sopor som Stearman istället för mediokra portugiser. Bättre dom återgår till den strategin.
Citera
2022-09-02, 23:33
Medlem
Helgens höjdare blir söndagens match mellan Man United och Arsenal. Intressant att se hur Arsenal klarar av ett tuffare motstånd än i de inledande fem omgångarna. Oerhört viktigt för United att inte förlora, då de i så fall kommer vara så mycket som nio poäng efter Arsenal... Derbymatcherna mellan Everton och Liverpool och Chelsea och West Ham ser jag också fram mot.
Citera
2022-09-03, 01:02
Medlem
Inte mycket kvar till derbyt ska bli fint. Frågan är om Klopp startar brassen Arthur? Ska bli kul att se honom, tror han kommer passa bra. Annars in med Carvalho. Blir förbannad om Klopp startar Milner igen.
Ynwa
Citera
2022-09-03, 01:11
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Finns möjligen,men underlaget är fruktansvärt magert uppenbarligen eftersom samtliga(?)i denna tråd är topp sex gloryhunters till supporters.

Nej,jag har mycket lite till övers för dessa barnrumpor till så kallade fans.
De flesta av dem har antagligen inte ens varit på två engelska fotbollsarenor.
Jag är sorry..men sitta och glo United vinna titel efter titel på nittiotalet eller Oil City göra sammaledes sista typ åtta åren gör dig inte till ett fans.

Inte ett riktigt ett.

Jag hade respekterat dig f-n så mycket mera om du bara lyckats vara Hammers!
Trots den förbannade filmen..

Ja för du är garanterat mer äkta supporter till Wolves än någon annan supporter till en big 6
klubb.

Så berätta för mig hur blir man plastsupporter bara för att man ser sitt lag regelbundet vinna titlar? Ska man välja bort Man City mot West Ham för att de har vunnit 2 ligatitlar i rad, kanske får man lite extra moralpoäng?

Åter till West Ham varför ska man respektera en klubb vars fans fortfarande anser att dem vann VM 1966 och inte Englands landslag bara för att Bobby Moore, Geoff Hurst och Martin Peters spelade i klubben samtidigt. Fråga en random West Ham supporter så ska du få se på idioti i världsklass.

Så som du spänner musklerna och hävdar att du är så jävla äkta så drar jag slutsatsen att du är plastsupportern här.
Citera
2022-09-03, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Ja för du är garanterat mer äkta supporter till Wolves än någon annan supporter till en big 6
klubb.

Så berätta för mig hur blir man plastsupporter bara för att man ser sitt lag regelbundet vinna titlar? Ska man välja bort Man City mot West Ham för att de har vunnit 2 ligatitlar i rad, kanske får man lite extra moralpoäng?

Åter till West Ham varför ska man respektera en klubb vars fans fortfarande anser att dem vann VM 1966 och inte Englands landslag bara för att Bobby Moore, Geoff Hurst och Martin Peters spelade i klubben samtidigt. Fråga en random West Ham supporter så ska du få se på idioti i världsklass.

Så som du spänner musklerna och hävdar att du är så jävla äkta så drar jag slutsatsen att du är plastsupportern här.

Lamt och massa ovidkommande svammel..men jag är glad att du blev upprörd baby..:-)
Gå nu tillbaka och slicka Chelski butt.
Lukta på Romans leftovers..jag kommer ihåg när Chelsea var skit.Du är bara Chelski på grund av ditt födelsedatum och att det gjort att du växt upp med Chelski winning some shit.
Du kommer inte ihåg när Chelsea var skit och Kerry Dixon var kung.
DET är skillnaden plus mycket annat ditt plastfan.
Du kommer aldrig att nå min nivå..och det är inget som helst skryt.
Det är ett konstaterande.Väljer man supporta gloryclubs så kommer det med territoriet,tyvärr.
De enda så kallade Chelseasupporters jag har respekt för är de som var med när ni var skit..och de var ett ytterst fåtal i Svedala,tillåt mig försäkra.
Du hade aldrig supportat Chelsea under de premisserna junior..så bara cirkulera.
Senast redigerad av Lookalike 2022-09-03 kl. 01:26.
Citera
2022-09-03, 01:27
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Lamt och massa ovidkommande svammel..men jag är glad att du blev upprörd baby..:-)
Gå nu tillbaka och slicka Chelski butt.
Lukta på Romans leftovers..jag kommer ihåg när Chelsea var skit.
Det gör inte du.
DET är skillnaden plus mycket annat ditt plastfan.

Använder man ord som baby till en annan man samtidigt som man anklagar denne för att slicka röv ja då är man bög.

Tro mig jag kan nämna flera spelare i Chelsea pre Abramovich trots att jag ej upplevt den tiden.

Förresten vi var en större klubb än Wolves innan Roman om du inte visste det din plastbög!
Citera
2022-09-03, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Använder man ord som baby till en annan man samtidigt som man anklagar denne för att slicka röv ja då är man bög.

Tro mig jag kan nämna flera spelare i Chelsea pre Abramovich trots att jag ej upplevt den tiden.

Förresten vi var en större klubb än Wolves innan Roman om du inte visste det din plastbög!

Personligen så har ingen som helst lust att diskutera med en fåne som måste googla vem Peter Bonetti var..så vi avslutar här baby.
Regnbågspuss på det..:-)
Citera
2022-09-03, 02:42
Medlem
YUUPP!
Plastfans är Ni snarast hela bunten i denna eländiga tråd,är Ni inte?..:-)
Här skall jag nog ha mycket skojens framöver..inte en jävla gloryhunter kommer att gå fri.
Angående helgens matcher bör uppmärksammas Wolves hemma på hela Englands hemmaarena Molineux(vi var ju after all de första vinnarna av ChampionsLeague)emot Soton.
Soton är en proper football club,så respekten lär vara ömsesidig på Lördag..men vinner vi?
Laget..

Sa
Semedo-Kilman-Collins-RAN
Neves-Nunes
Traore-Guedes-Neto
Kalajdzic

Det borde naturligtvis räcka,men vi är fortfarande work in progress och Lage lär bli next efter Parker att få kicken vid eventuell förlust så osvuret bäst.

Tips..2-1..skynda betta Eder veckopeng på detta nu juniorplastfans i denna tråd.

Ni kan alla tacka mig klockan 18 imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in