2022-09-02, 20:07
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmo.0703
Hade han någon anledning för att döda sin svåger?

Ja det hade han, genom att mörda svågern förvärvade han 5miljoner svarta pengar/varumärket när det gällde ris.
Citera
2022-09-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Ja det hade han, genom att mörda svågern förvärvade han 5miljoner svarta pengar/varumärket när det gällde ris.
Det sjuka är hans närmaste typ vill ej namnge dom !
En sann vän till han dök upp på begravningen resten sket i det????
Inte ens hans kusin var där vilket är mycket märkligt !!!
Citera
2022-09-02, 20:24
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SahinNR1
Det sjuka är hans närmaste typ vill ej namnge dom !
En sann vän till han dök upp på begravningen resten sket i det????
Inte ens hans kusin var där vilket är mycket märkligt !!!

Var Satudarrah där?
Citera
2022-09-02, 20:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IrimaiRoda
Till @mukkyhalsarmekawi @satukhara och @lunaticpp ni verkar vara människor som saknar empati, saknar kärlek i era liv och saknar sympati för människor som sörjer någon annans bortgång. Ni saknar empati för familjer som är i sorg och bär smärta för en familjemedlem som gått bort, inte en enda av er kände min bror. Inte en enda av har träffat honom eller delat bröd med honom, inte en enda av er har delat glädje eller sorg med honom. Ni pratar om honom som en karaktär i ett spel som försvunnit, ni spenderar er fritid på att diskutera och skämta om Shahins bortgång. Det är inget kul, det finns inget skämt, det finns inget positivt. Den som föll offer igår kommer falla offer för någon annan imorgon. Ert påhitt på om att min bror ska ha legat bakom min brors bortgång är ABSURT, jag säger det i offentligheten en gång för alla SHAHIN låg INTE bakom NAQIBS död. Om ni tror er veta bättre än mig så bekräftar ni bara att ni är ett gäng internetgangsters som hittar på egna historier. Personerna som ligger bakom mina brödrars bortgång kommer att få det dem förtjänar, deras domedag är nära. Om någon av er här inne tros veta bättre än mig då bekräftar ni era fantom historier. Vem som ligger bakom min systers döda mans bortgång har ni återigen ingenting med att göra. Jag är så trött på att få skickat till mig att ni sitter och gottar er på hans död och tycker det är spännande när familjer lider och sörjer. Shahin hade INGA barn, hans flickvän har inte skrivit upp sig på ”hej jag vill bli diskuterad på Flashback listan” och inte heller min syster som ni diskuterar om. En sista påminnelse Shahin stod inte själv, Satudarah står bakom honom och det var han en del av. Satudarah finns över hela världen och Satudarah har hans rygg även efter hans bortgång, ni vet ingenting. Nog med att ni spelar på min brors bekostnad med värdelösa teorier om att våra egna ligger bakom min brors död. Vi familjen AMIRI står i enighet med Satudarah efter min brors bortgång. Ni hade aldrig vågat visa era tragiska ansikte framför oss, ni hade aldrig vågat ställa er framför vår familj, framför oss och säga det ni har att säga om min bror nu. Ni hade hellre butchat er själva till döden än att ställa er framför Satudarahs medlemmar och säga det ni skriver.

Alltid älskad, ännu mer saknad. Allah Yerhamo Ya rabb

Oj så pinsamt, jag skäms åt dig.
För det första varför skulle nån vilja visa empati för din bror. Många här kände/visste vem Amirikhara var. Han var en sharaflös misslyckad individ och såna som honom lever och dör som de förjänar. Han har förstört många familjer och vi alla här inne har läst fupar där han förekommit. Sitt inte och måla honom som en ängel för han var väldigt långt ifrån en. För det andra Satudara står inte bakom så göm er inte bakom dem. För det tredje vad gör du här?? Gå sötj din värdelösa bror som dödat både hans blodsbror och svåger. Har du inget annat för dig kan du ta queenE och gå torka hans skit framför Zara.
Citera
2022-09-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Var Satudarrah där?
Jag var på hans brors begravning och då snacka vi folk var enda jävel kom hela mc klubben!!
Idag var det inget sånt allas
Citera
2022-09-02, 21:33
Medlem
Citat:
Jag var på hans brors begravning och då snacka vi folk var enda jävel kom hela mc klubben!!

Ja varför tror du det, jo för när han levde va alla tvungna och visa respekt, nu när han e död då skiter dom i det totalt, människor måste förstå en sak finns inga jävla vänner på gud , alla e horungar i slutändan e dom inte där för pengar så e dom där för skyddet
Varit på så många begravningar att mår illa av vad jag sett genom åren, dom kommer första dagen sen en vecka efter e du glömd , eller så är det mördare som dyker upp på din bwgravning och leker oskyldiga, vänner säljer dig men du gick in i kriget för dina vänner kasta sånt skit, fuck pengar fuck allt sånt, det är bajs liv inget annat jaga pengar och brudar dom brudarna e dom största hororn@ inget att ha såna jonkar brudar , pengarna förstör dig helt , alla generationer är förstörda genom åren, för mycket knark bränner hjärnceller , lura barn till att ta droger sen skjuta ihjäl andra människor för man e så feg och inte vågar gå ut själv fan e det för piss liv , sen många lärde sig jobba från utlandet och tjäna stora pengar har morden ökat enormt, för mycket konkursans liten utrymme alla vill tjäna pengar, kaniner hit kaniner dit därför dör många idag för 500 lax är inget för affärer o skicka nån
Senast redigerad av Madingo 2022-09-02 kl. 21:38.
Citera
2022-09-02, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porros
Ingen som har bilder från begravningen?

Inga bilder men kom förbi. Insatsstyrkan och ett antal bilar ifrån polisen va där. Mycket folk, både äldre i släkten och gängfolk. Oberservera intressanta bilar och personer, bland annat JSR280 som är en välkänd bil vid detta laget. Såg ut som yngre brodern i Qasimfamiljen och två killar till i bilen.
Såg antagligen en annan person det pratas om här hoppa in i en Merca. Svart C-klass Coupe, om någon vet vem som brukar den kan jag ge mer info.

Tog inga bilder för där är för mycket spanare ifrån polisen, vill inte fastna på bilder.
Senast redigerad av Rytve 2022-09-02 kl. 21:42.
Citera
2022-09-02, 21:46
Medlem
Tack för update, förstår om dt inte finns så många bilder. Hade själv också valt att hålla låg profil
Citera
2022-09-02, 21:57
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Inga bilder men kom förbi. Insatsstyrkan och ett antal bilar ifrån polisen va där. Mycket folk, både äldre i släkten och gängfolk. Oberservera intressanta bilar och personer, bland annat JSR280 som är en välkänd bil vid detta laget. Såg ut som yngre brodern i Qasimfamiljen och två killar till i bilen.
Såg antagligen en annan person det pratas om här hoppa in i en Merca. Svart C-klass Coupe, om någon vet vem som brukar den kan jag ge mer info.

Tog inga bilder för där är för mycket spanare ifrån polisen, vill inte fastna på bilder.

Vem av er ljuger?
Citera
2022-09-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porros
Tack för update, förstår om dt inte finns så många bilder. Hade själv också valt att hålla låg profil

Är riktigt bajs nödig just nu, kanske dags att besöka bajamaja platsen och bara lägga en stor som ett symboliskt minne till sh@hinsa?
Citera
2022-09-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Vem av er ljuger?

Åk dit själv din jävla snyltare och bidra till tråden istället.
Senast redigerad av Rytve 2022-09-02 kl. 22:20.
Citera
2022-09-02, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Antigen så hedrar väl SMC honom på begravningen eller inte

Gå på begravningen och räkna dom?

Ska dit och lägga en stor bajamaja,
Hållit den inom mig ett tag för att hedra skitmästaren sh@hinsa (hela vägen in till döden bara let it go liksom).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in