2022-10-31, 16:41
Moderator
Mappings avatar
Här är ett idol-foto på Yousef för er som – precis som jag – samlar på detta lite som baseboll-kort:

https://anonfiles.com/81Z7q4F8ye/Oma...hmad_Qasim_png
Citera
2022-10-31, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Yom*k har ingen vid sin sida längre inte ens bröderna paki. Han har blåst många runt om i Sverige/Dk/Spanien inklusive mekkys kontakter.

Om@r Ys tid kommer att komma enligt rykten, em*l T har sprungit runt i Malmö skapat ”fred” för sin egen del.

Om@r el/nikol@ G/im@d/ S@@d G och många fler i Malmö har gått ihop.

Manen Em*l Tut*c kan suga k*k, han är en liten f*tta som grabbarna har utnyttjat.

Han är en råtta och det vet han om, om@r Y pissar på hans ansikte rakt av och det gör vi alla andra med från Söderkulla.
Citera
2022-10-31, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040
Manen Em*l Tut*c kan suga k*k, han är en liten f*tta som grabbarna har utnyttjat.

Han är en råtta och det vet han om, om@r Y pissar på hans ansikte rakt av och det gör vi alla andra med från Söderkulla.

Hur ska du ha det? I april skrev du:
Em*l Tut*c styr hela Malmö = Skåne, han är en tung kille med stora kontakter. Ingen kan röra den största kranen!

Dem som slog han i lillatorg kommer snart att åka på k*k hahahaha vänta och se den som vet han VET.

LÄ & Söderkulla supportar han
Citera
2022-10-31, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag kan kolla med TR

EDIT: TR svarade snabbt i telefon som vanligt, och det är minsann en riktig kändis som nu är häktad, nämligen Yousef D**b*sse. Han har ju varit BFF med M*rdin Osm*n, Kh*lile Ch*hine (osäker på stavning) med flera sedan barnsben, eller åtminstone sedan 2015 när de sprängde mot Victoria Parks lokaler på Herrgården.

Jag kände på mig från första börjar att han Mardin är inbland i Shahinshas mord.

Det som jag är lite osäker på är om shahinshas syster var införstådd med hennes kära Mardins planer eller om han bara utnyttjade henne för att komma åt shahinsha.
Citera
2022-10-31, 22:33
Medlem
Pansardrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040

Du som är från Söderkulla, vad säger följande bokstäver dig?;

E****** K******c
Citera
2022-10-31, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobben99
Sydsvenskan skriver såhär:
” Emporia-offrets forne allierade gripen för inblandning i mordet”

https://www.sydsvenskan.se/2022-10-3...dning-i-mordet

Nja det är vell att ta i, med att kalla dom för hans forna allierade!! Innan de blev ”allierade” då var de ju även forna fiender.

Shahinshas misstag var vell att ta in i sin gruppering fel folk som han har haft konflikt med innan. Han trode vell att de hade förlåtit honom och glömt allt det dåliga han gjort mot dem innan de blev ”allierade” medans det i själva verket fortfarande var hans fiender fast de spelade bara att de var hans allierade.

Till exempel han Josef som blev gripen nu senast, är inte det samma kille som blev kidnappad av shainsha och man krävde lösensumma för att släppa honom? Eller var det hans bror som blev kidnappad ? Hur kan man sen kalla honom för en allierad ?

Mardin var vän med shahinshas dödsfiender, sen gifte han sig med shahinshas syster och efter det började shahinsha lita på han, det var ett misstag även det.

Fienderna gjorde med shahinsha, som den sagan där fienderna lämnade en trähäst utanför porten och gömde soldater i hästen. Sen väntade man, tills man bar in trähästen innanför porten, och då kunde fienderna attackera inifrån.

Han lät fiender komma in genom hans port och de passerade genom porten som vänner när de varit hans fiender innan.

Alla de som sitter häktade misstänkta har en gång i tiden varit ovänner med shahinsha innan de kallades av media för allierade!

Med detta sagt, så tror jag inte att alla som sitter häktade är skyldiga, polisen griper så många som möjligt för att utreda i lugn och ro, och de flesta av dom, om inte alla (förutom den som sköt) kommer bli frikända på en eventuell rättegång om de överhuvudtaget får stanna kvar i häktet tills rättegången.
Citera
2022-10-31, 23:40
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketinsatt
Jag kände på mig från första börjar att han Mardin är inbland i Shahinshas mord.

Det som jag är lite osäker på är om shahinshas syster var införstådd med hennes kära Mardins planer eller om han bara utnyttjade henne för att komma åt shahinsha.

Jag har väldigt svårt att tro att hans syster skulle var införstådd med planerna, hon verkar verkligen ha avgudat sin bror (tycker det framkommer i FUPar och i en del kommentarer även här inne). Jag tror att hon trott att Mardin varit 100% på henne och Shahins sida, men att det i verkligheten inte alls varit så. Känns lite så med tanke på att t.ex. Yousef D**b*sse nu också är häktad, som är BFF med Mardin. Jag tror Mardin länge haft i tankarna att sälja Shahin.
Citera
2022-11-01, 00:42
Medlem
Citat:
Jag har väldigt svårt att tro att hans syster skulle var införstådd med planerna, hon verkar verkligen ha avgudat sin bror (tycker det framkommer i FUPar och i en del kommentarer även här inne). Jag tror att hon trott att Mardin varit 100% på henne och Shahins sida, men att det i verkligheten inte alls varit så. Känns lite så med tanke på att t.ex. Yousef D**b*sse nu också är häktad, som är BFF med Mardin. Jag tror Mardin länge haft i tankarna att sälja Shahin.

Införstådd var hon inte, då det är lite av deras vardag att beställa mord i familjen så lär ju Mardin tro att han kommer bli förlåten så som deras syster förlät shahin för mordet på svågern. Så är det.

Har stjärnan ariana fått sin påföljd?
Citera
2022-11-01, 12:59
Medlem
Citat:
Här är ett idol-foto på Yousef för er som – precis som jag – samlar på detta lite som baseboll-kort:

https://anonfiles.com/81Z7q4F8ye/Oma...hmad_Qasim_png
Vem är man nr 3
Citera
2022-11-01, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Vem är man nr 3

Det står ovanför bilden Ahmad Qasim
Citera
2022-11-01, 13:04
Medlem
Fatta så mycket av våra skattepengar har gått på spillo. Både när shahin levde o när han är död. Alla pengar som gått till poliser, aressten, häktet rättegångar hovrätter skit o mög i onödan å nu när han är död sitter 20 personer snart häktade vilket gud vet vilka som verkligen lät halka på bananskalet å åka på de. Resten lär få nån form av ersättning dessutom heja nya regering trots allt
Citera
2022-11-01, 17:27
Medlem
Xfiless avatar
Vem var det hans syrra skrek var goare när Shahin mördades? Minns i början av tråden att syrran anklagade någon på plats för ha goat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in