2022-09-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Ja, fast jag trodde också det var hennes son men så visade det sig att det var hennes man.

Nej det är en bluff.
Citera
2022-09-01, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De skulle självfallet bli lynchning precis som det sker i byar på landsbygden i en massa länder när någon förgripit sig på ett barn eller bara tagit kontakt med barn i sexuellt syfte . Eller skulle det bli som i länder där namn , adress och foto på de som sökt kontakt med barn är offentligt där dessa får sina hem vandaliserade och de får flytta från plats till plats resten av livet

Fast de är inte alltid så att ”Gäddor” är försvarslösa ja bara säger de. Att de självfallet skulle bli lynchning är inte säkert.Och även om så är fallet så vad är de som säger att inte ”Gäddan” känner folk? Är det verkligen värt att starta ett krig för något som skett via samtycke?

Det är pga sådana bittra människor som du vi har så mycket hat i samhället. Folk får inte älska vilka de vill pga social normer. ”Det måste ses som våldtäkt ” Det är dessutom en väldigt liten % som är riktiga Pedofiler i samhället.

Att känna attraktion till tonårs tjejer eller killar är normalt. Att de ska vara så svårt att förstå chockerar mig faktiskt lite. Du snackar om Lynchning och så vidare för att två gillar varandra och de skiljer i ålder. Är de sådant samhälle vi vill leva i?

Människan måste börja acceptera det som är naturligt. Sex är ingen stor grej det är naturligt och ska vara frivilligt och inte påverkas av åldern. Sedan är de klart att våldtäkt alltid är fel fast bara för någon under 15 har sex med någon som tex är 25 är det inte en våldtäkt.

Jag vet att du och andra Dumpningar har svårt att förstå detta. Fast att ha ett sådant hatiskt samhälle som du verkar vilja ha kommer bli våran undergång. Vi måste lära oss leva i kärlek och inte i hat. De är sanningen.
Citera
2022-09-01, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Tror inte Polisen är speciellt imponerade av deras ”insatser” ”arbete”, är nog motsatsen om man tänker på deras historik.

Tror Polisen tycker det är en pain in the ass
Jag vet från förstahandskällor att polisen är skitglada, de gör vad de inte kan. Dessutom läser och håller farbror blå koll peddisäcklen här inne, loggar och sparar.
Citera
2022-09-01, 22:21
Medlem
Senaste gäddan var fan den vidrigaste hittills. Bjöd ju inte ens på sig själv. Gasen i botten på elbilen, jävla anonyma miljömupp.
Citera
2022-09-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Fast de är inte alltid så att ”Gäddor” är försvarslösa ja bara säger de. Att de självfallet skulle bli lynchning är inte säkert.Och även om så är fallet så vad är de som säger att inte ”Gäddan” känner folk? Är det verkligen värt att starta ett krig för något som skett via samtycke?

Det är pga sådana bittra människor som du vi har så mycket hat i samhället. Folk får inte älska vilka de vill pga social normer. ”Det måste ses som våldtäkt ” Det är dessutom en väldigt liten % som är riktiga Pedofiler i samhället.

Att känna attraktion till tonårs tjejer eller killar är normalt. Att de ska vara så svårt att förstå chockerar mig faktiskt lite. Du snackar om Lynchning och så vidare för att två gillar varandra och de skiljer i ålder. Är de sådant samhälle vi vill leva i?

Människan måste börja acceptera det som är naturligt. Sex är ingen stor grej det är naturligt och ska vara frivilligt och inte påverkas av åldern. Sedan är de klart att våldtäkt alltid är fel fast bara för någon under 15 har sex med någon som tex är 25 är det inte en våldtäkt.

Jag vet att du och andra Dumpningar har svårt att förstå detta. Fast att ha ett sådant hatiskt samhälle som du verkar vilja ha kommer bli våran undergång. Vi måste lära oss leva i kärlek och inte i hat. De är sanningen.
Det är du som tycker att det är fel med normer och sociala lagar , gäddor har självfallet inga vänner som ställer upp och skyddar dem eftersom det är avvikande för vuxna män att vara intresserade av yngre tonåringar .
Inte en enda krönikör har gått ut någonstans och berättat att det är normalt att vuxna män är intresserade av konfirmander och önskar att de skulle kunna komma in på fritidsgårdar och flörta med 13-åringar, eller försöka komma i kontakt med flickorna i 8 an som sitter och har grupparbete på biblioteket
Citera
2022-09-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Tragiskt egentligen,jag skulle vilja att vi levde i ett mer liberalt samhälle där alla fick bestämma över sig själva. Utan påverkan av sociala normer eller lagar.

Han den där Jakob har fått sitt liv förstört för ett påhittat barn. Tjejer och killar i den åldern har sex så varför skulle de inte få bestämma med vem de vill ha de?

Allt detta liknar en ända moral kaka.
Och hur många barn slapp få sina liv förstörda av sin ledare? Jag gissar många. Peddon inom ungdomsidrotten är för vanligt, ett gissel och bör straffas hårt. Att hängas ut är minsta man kan göra, han har själv valt att handla som han gjort, bara att bära konsekvenserna. Härligt med ett fritt samhälle där vidriga personer kan avslöjas, dras fram i ljuset och stå i den digitala skamstocken. Hjälper många barn och unga att inte gå fällan, ger dem vetskap om att de inte är ensamma och verktyg att agera när de börjar groomas.
Citera
2022-09-01, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Det kommer att krävas ordning och reda på dokumenten för att Dumpen ska klara detta och jag tror inte att struktur är deras starka sida. Hoppas dom får hjälp av någon mer ordningsam person med detta annars ligger dom dåligt till.
Där har vi samsyn. Efter vad jag förstått av inlägg på facebook så har de fått hjälp av en kunnig människa. Har dock ingen aning om kompetensnivå eller vilka strukturer som finns. Det blir intressant att följa.
Citera
2022-09-01, 22:40
Medlem
https://dumpen.se/2022/08/31/gronstrumpa-pa-besok-i-borlange-napp-141-hedemora/

Denna var ett riktigt jävla lågvattenmärke av Patrik och Sara. Mannen lider ju av en funktionsnedsättning och är helt uppenbart på ett barns nivå själv. Ändå kör Sara på med sin "Ska du våldta ett barn? Det är ju inte klokt!". Nä, detta var riktigt jävla lågt Patrik och Sara om ni skulle läsa detta. Skärp er!

Såna här individer ska ni erbjuda psykologhjälp eller liknande, och möjligtvis hota med att hänga ut om ni ertappar honom igen. Dessutom förstår jag inte varför ni ska utge er för att vara ett barn som är på gränsen till byxmyndigt. Två månader till så hade det varit lagligt om detta hade stämt, varför?

Han skriver att han sugit av några killar som är 12-13 år. Men det kan lika gärna vara tomt prat, och oavsett vad är det fan inte okej att hänga ut en sån här person. Är ni så jävla desperata efter swish-pengar?
Citera
2022-09-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Ja, jo, tjena, som om verkligheten vore någon Åsa-Nisse-film.
Är du förvånad? Snuten läser krimforat hela tiden. Samma sak.
Citera
2022-09-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag vet från förstahandskällor att polisen är skitglada, de gör vad de inte kan. Dessutom läser och håller farbror blå koll peddisäcklen här inne, loggar och sparar.
Tror man ska vara försiktig med att omtals polisen som något homogent. Individer inom polisen tycker säkerligen detta är bra på ett privat plan. Skulle dock vilja se en anställd inom polismyndigheten gå ut i full offentlighet och stötta dumpens arbetsmetoder...
Citera
2022-09-01, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är du som tycker att det är fel med normer och sociala lagar , gäddor har självfallet inga vänner som ställer upp och skyddar dem eftersom det är avvikande för vuxna män att vara intresserade av yngre tonåringar .
Inte en enda krönikör har gått ut någonstans och berättat att det är normalt att vuxna män är intresserade av konfirmander och önskar att de skulle kunna komma in på fritidsgårdar och flörta med 13-åringar, eller försöka komma i kontakt med flickorna i 8 an som sitter och har grupparbete på biblioteket

Det finns studier som bekräftar de ja säger fast du väljer att inte lyssna på dem efter du läst dessa om du ens gjorde de.Det är poänglöst försöka få såna som dig att förstå. Ni är för hjärntvättade helt enkelt.

Och jo ”Gäddor ” kan ha likasinnade vänner räkna med de. Dessutom skapar Dumpen farligare individer än va dem tidigare va. Nu har dom ingen anledning att bättra sig. Den möjligheten tog Sara och Patrik ifrån dem.

Nu kan dom tillbringa hela dagar med likasinnade för att få till en kontakt på riktigt antingen trafficking eller något annat sätt. De förstår ju inte dumpningarna här inne.
Citera
2022-09-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tremolosy
https://dumpen.se/2022/08/31/gronstrumpa-pa-besok-i-borlange-napp-141-hedemora/

Denna var ett riktigt jävla lågvattenmärke av Patrik och Sara. Mannen lider ju av en funktionsnedsättning och är helt uppenbart på ett barns nivå själv. Ändå kör Sara på med sin "Ska du våldta ett barn? Det är ju inte klokt!". Nä, detta var riktigt jävla lågt Patrik och Sara om ni skulle läsa detta. Skärp er!

Såna här individer ska ni erbjuda psykologhjälp eller liknande, och möjligtvis hota med att hänga ut om ni ertappar honom igen. Dessutom förstår jag inte varför ni ska utge er för att vara ett barn som är på gränsen till byxmyndigt. Två månader till så hade det varit lagligt om detta hade stämt, varför?

Han skriver att han sugit av några killar som är 12-13 år. Men det kan lika gärna vara tomt prat, och oavsett vad är det fan inte okej att hänga ut en sån här person. Är ni så jävla desperata efter swish-pengar?
Å andra sidan, ska andra inte varnas för honom då? Efterbliven eller inte? Som killen som våldtog nioåringen i Skellefteå, ska han visas samma hänsyn? Samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in