2022-09-01, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Ja jag skulle känna likadant även då. Jag menar inte att vi ska leva utan lagar utan mer fokusera på samtycke

Att sluta se de som tabu för de skiljer lite i ålder. De här är som sagt en ända moralkaka.
Skulle vi leva utan lagar skulle alla nästan alla gäddor som dykt upp i dumpen fått besök av ett stort antal föräldrar till unga tonåringar så fort namn och adress kommit ut , besöket skulle inte varit vänskapligt
Citera
2022-09-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Det hela är ju fars! Lite svårt att inte dra in humor då. Mer Thea åt folket!

Där håller jag med dig till 100%. Den damen var en trevlig överraskning på Dumpen. Hur hon hanterade Carlos är magiskt. Att han inte fattade ett skit av vad hon pratade om en är annan sak.

Snälla, snälla vill se henne igen. Hon hade med sig sonen också bara det är värt en guldstjärna
Citera
2022-09-01, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Där håller jag med dig till 100%. Den damen var en trevlig överraskning på Dumpen. Hur hon hanterade Carlos är magiskt. Att han inte fattade ett skit av vad hon pratade om en är annan sak.

Snälla, snälla vill se henne igen. Hon hade med sig sonen också bara det är värt en guldstjärna

Sonen? Var det inte hennes make? Men yes, Thea tog det hela till en helt ny nivå. Hoppas på en video imorrn med henne.
Citera
2022-09-01, 21:51
Medlem
Citat:
Sonen? Var det inte hennes make? Men yes, Thea tog det hela till en helt ny nivå. Hoppas på en video imorrn med henne.

Raggarbilens chaufför är sonen men ägaren bor i Södertälje som sagt. Skägget var ganska bra också men mamman är nr 1 hittills. Kommer aldrig tröttna på den konfrontationen.

Undra om Carlos ångest släppt lite?
Citera
2022-09-01, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Kanske sant med tanke på hur hjärntvättade folk idag är. Fast om så vore fallet att föräldrar kommer med onda avsikter pga något som skett via samtycke så har ju ”Gäddan” sin fulla rätt att agera i självförsvar.

Säg att dem bryter sig in i hans hus och vill bruka våld. Vad är de som säger de är en ensam knubbig man i 60 års åldern som är där?

Kanske är det en lång vältränad man i 45 års åldern som är mer farlig än vad de hjärntvättade föräldrarna eller ”white knights” är de vet ingen
De skulle självfallet bli lynchning precis som det sker i byar på landsbygden i en massa länder när någon förgripit sig på ett barn eller bara tagit kontakt med barn i sexuellt syfte . Eller skulle det bli som i länder där namn , adress och foto på de som sökt kontakt med barn är offentligt där dessa får sina hem vandaliserade och de får flytta från plats till plats resten av livet
Citera
2022-09-01, 21:58
Medlem
Citat:
Raggarbilens chaufför är sonen och ägaren bor i Södertälje som sagt. Skägget var ganska bra också men mamman är nr 1 hittills. Kommer aldrig tröttna på den konfrontationen.

Undra om Carlos ångest släppt lite?

Nej, nu har du druckit, skägget är Theas man ju. Eller har jag missat nåt?
Citera
2022-09-01, 22:01
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Nu nappar det igen! Pillesnoppgäddan #142

https://dumpen.se/2022/09/01/pillesnoppgaddan-napp-142-ekeby/
Citera
2022-09-01, 22:03
Medlem
Citat:
Nej, nu har du druckit, skägget är Theas man ju. Eller har jag missat nåt?

Nej det är så. Tror du Snygg-Sara skulle kalla Whiskeyröstens man för en "ung kille" framför henne? Du kan kolla själv.
Citera
2022-09-01, 22:04
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nu nappar det igen! Pillesnoppgäddan #142

https://dumpen.se/2022/09/01/pillesnoppgaddan-napp-142-ekeby/

- Du skulle träffa ett barn här.
- Äh, nä. *Åker iväg med bilen*

Pedofilen förstörde sin framtid där.
Citera
2022-09-01, 22:07
Medlem
Citat:
Nej det är så. Tror du Snygg-Sara skulle kalla Whiskeyröstens man för en "ung kille" framför henne? Du kan kolla själv.

Ja, fast jag trodde också det var hennes son men så visade det sig att det var hennes man.
Citera
2022-09-01, 22:09
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
- Du skulle träffa ett barn här.
- Äh, nä. *Åker iväg med bilen*

Pedofilen förstörde sin framtid där.
Ja, det blev en kort och trist konfrontation. Synd att dom inte kunde få honom ur bilen först.
Citera
2022-09-01, 22:13
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ja, det blev en kort och trist konfrontation. Synd att dom inte kunde få honom ur bilen först.

Det verkar vara ett signum att vänta i bilen. Så det är sannolikt att de försökte få ut honom ur bilen utan att göra gäddan misstänksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in