Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-01, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Och hur många barn slapp få sina liv förstörda av sin ledare? Jag gissar många. Peddon inom ungdomsidrotten är för vanligt, ett gissel och bör straffas hårt. Att hängas ut är minsta man kan göra, han har själv valt att handla som han gjort, bara att bära konsekvenserna. Härligt med ett fritt samhälle där vidriga personer kan avslöjas, dras fram i ljuset och stå i den digitala skamstocken. Hjälper många barn och unga att inte gå fällan, ger dem vetskap om att de inte är ensamma och verktyg att agera när de börjar groomas.

Har den ungdomsledaren någonsin rört de han tränade?
Citera
2022-09-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Tror man ska vara försiktig med att omtals polisen som något homogent. Individer inom polisen tycker säkerligen detta är bra på ett privat plan. Skulle dock vilja se en anställd inom polismyndigheten gå ut i full offentlighet och stötta dumpens arbetsmetoder...
Det är sant, två INDIVIDER som arbetar operativt inom polisen har uttalat detta till mig, i första person. Inte att de läser här, det är en självklarhet, men att de ser Dumpens arbete som något bra och positivt.
Citera
2022-09-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Har den ungdomsledaren någonsin rört de han tränade?
Vad tror du?
Citera
2022-09-01, 22:49
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Jag vet från förstahandskällor att polisen är skitglada, de gör vad de inte kan. Dessutom läser och håller farbror blå koll peddisäcklen här inne, loggar och sparar.

Tror jag inte en sekund på. Halvan förekommer 27 ggr i belastningsregistret och Helan är en skattesmitare och kolatorsk.
Citera
2022-09-01, 22:52
Medlem
Citat:
Är du förvånad? Snuten läser krimforat hela tiden. Samma sak.

Vad fan skulle de läsa här för? Förklara gärna det. Låter ju helt fucked.
Citera
2022-09-01, 22:53
Medlem
Citat:
Å andra sidan, ska andra inte varnas för honom då? Efterbliven eller inte? Som killen som våldtog nioåringen i Skellefteå, ska han visas samma hänsyn? Samma sak.

Vi vet inte öht om denna man har gjort något, eller bara skrivit att han gjort något. Återigen, varför inte erbjuda honom hjälp istället? Inte okej för fem öre när hans mentala nivå är på en 12-årings.
Citera
2022-09-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Tror jag inte en sekund på. Halvan förekommer 27 ggr i belastningsregistret och Helan är en skattesmitare och kolatorsk.
Och? De skiljer på vad de och deras organisation gör (för de är knappast de enda inblandade och fler tillkommer hela tiden) och deras bakgrund, inte så konstigt kanske? De här två specifika personerna inom polisen har "långt bort"-blicken, de har sett så mycket skit, beskriver det som ett själsligt hål de aldrig kan fylla, minnen som fräter som syra i själen, de önskar de kunde ha större frihet att säta dit vidrena.
Citera
2022-09-01, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Vad fan skulle de läsa här för? Förklara gärna det. Låter ju helt fucked.

Självklart läser inte snuten här. Och om dom gör det kommer dom knappast ta notes på folk som har "avvikande åsikter" från pöbeln (läs: är kritiska till Dumpens metoder) - såna som svartvit-tänkande fårskallar kallar pedofilkramare.
Citera
2022-09-01, 22:55
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tremolosy
Vi vet inte öht om denna man har gjort något, eller bara skrivit att han gjort något. Återigen, varför inte erbjuda honom hjälp istället? Inte okej för fem öre när hans mentala nivå är på en 12-årings.
Han är, enligt flera inlägg, tidigare dömd för brott mot barn. Står att läsa på Facebook-Dumpen om #141 (länk under här)

https://m.facebook.com/groups/776883263665426/posts/808558050497947/
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-09-01 kl. 22:59.
Citera
2022-09-01, 22:56
Medlem
Xedomes avatar
Sjöberg är en person med enorma personliga problem. Vet inte hur de lyckas med det här projektet, borde väl ligga utanför lagens råmärken. Borde väl vara stämd för förtal både en och 25 gånger vid det här laget. Pengar till rättegångar knarkar han väl bort, kanske.

Att pedofili är avskyvärt och förövarna ska ha lagens hårdaste straff, håller jag däremot med om.
Citera
2022-09-01, 23:00
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Och? De skiljer på vad de och deras organisation gör (för de är knappast de enda inblandade och fler tillkommer hela tiden)

Organisation? Får låta den analysen sjunka in lite. 2 pundare far land och rike runt i en gammal BMW och tigger bensinpengar via Swish, jezus
Citera
2022-09-01, 23:01
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tremolosy
https://dumpen.se/2022/08/31/gronstrumpa-pa-besok-i-borlange-napp-141-hedemora/

Denna var ett riktigt jävla lågvattenmärke av Patrik och Sara. Mannen lider ju av en funktionsnedsättning och är helt uppenbart på ett barns nivå själv. Ändå kör Sara på med sin "Ska du våldta ett barn? Det är ju inte klokt!". Nä, detta var riktigt jävla lågt Patrik och Sara om ni skulle läsa detta. Skärp er!

Såna här individer ska ni erbjuda psykologhjälp eller liknande, och möjligtvis hota med att hänga ut om ni ertappar honom igen. Dessutom förstår jag inte varför ni ska utge er för att vara ett barn som är på gränsen till byxmyndigt. Två månader till så hade det varit lagligt om detta hade stämt, varför?

Han skriver att han sugit av några killar som är 12-13 år. Men det kan lika gärna vara tomt prat, och oavsett vad är det fan inte okej att hänga ut en sån här person. Är ni så jävla desperata efter swish-pengar?

Han har gått vuxenutbildning där jag själv varit utbildare och han är tystlåten och speciell men inge problem med att hänga med så helt efterbliven är han inte, dock är det ju nu bevisat vad han tänder på🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in