Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Som du kan se genomgående i tråden, så är det
Mumsebullen som gör just det, hittar på och skapar sin egna sanning så att det ska passa in i hans fantasi. Det har jag bevisat gång på gång nu.

Lasse, du får väl motbevisa mig, lägg fram dina bevis, så att flashbacks användare som har något som helst intresse av Lydias väg in i fängelse, (utan att passera GÅ) själva får bilda sig en uppfattning av värdet av din skattkista.
Jag har bett om att få ta del av din samling av bevis, men då hänvisar du till att bara dina utvalda får se dem.
Hur du kommit över bevisen är oklart, om dem nu ens existerar.
Den bevisning som du påstår dig ha som inbefattar allt från sexpartners, bilder, ljudinspelade privatsamtal, polisanmälningar, otrohetstillfällen, kroppsutsmyckningar, alla dumma män, barnuppfostran, orosanmälningar, you name it, det finns inget stopp. Enligt dig själv vet du allt. Allt.
Varför vittnade du inte då?
Varför hördes du inte av polisen? Du talade ju med henne samma kväll? (Enligt dig själv)
Vill du att jag ska vara ärlig, Lasse?
Jag tror att Lydia tycker det är skönt att du och sexgalningarna inte kan dyka upp närsomhelst, vartsomhelst.
Hon kan välja att neka till att ta emot samtal och besök av dem få som är godkända av anstalten.
Hon är skyddad från dig och alla sexkrävande dummingar, som gjort att hon tvingats gömma sig i garderoben... blir efterlyst och missingpeople blev inblandade? enligt dig
Länka en screenshot vettja, från missing people, om det funnits någon efterlysning, då vet jag att du har den bilden. Eller bild på hennes gård, med de välmående djuren? Reklamen hon spelat in?
Det är så mycket du påstår dig ha bevis på...trist liv du och frugan måste ha, jag beklagar...
Tror du på allvar att Lydia tycker din utredning är bra?
Har du frågat vad henne? Vad säger hon själv till dig om skvallret härinne?
Har du någonting hon vill framföra?
Scenen är Din, Lasse. Upp till bevis.
Det är väldig tur att det är en ihopsatt "jury"/grupp av nämndemän och domare, där samtliga kontrollerats för att inte på något sätt vara jäviga, som dömer i rätten/domstolen, särskilt i detta fall, där Lydia uppfattas så olika beroende på vem som känner henne eller inte.
Sen kan man ju känna folk på olika sätt, vara olika sorters vänner som fyller olika sorters behovstillfredsställelser, hål i plånböcker, passning, handling, skitsnack, tillochmed
eller hur?