Citat:
Jag håller med.. Jag fick också kalla kårar av klippen... Hemsk situation.Panikattacker är högst individuellt, dessutom kan ju samma person få attacker som utspelar sig olika beroende på situationen.
Med andra ord är det inte alls säkert du upplevt en sån här attack, fastän du varit med om ett flertal attacker.
Jag säger bara att dom kan utspela sig så som i klippet.
Jag "vill inte" höra nånting, jag är helt opartisk.
Det handlar inte heller så mycket om vad jag hör, utan vad jag känner.
När jag hör någon skådis skrika i en film så känner jag ingenting, men om jag hör någon skrika i äkta panik så får jag en olustig känsla i kroppen, även om det skriket också är inspelat. På samma sätt reagerar jag när jag hör larmsamtalen.
Jag får flashbacks, kalla kårar, ändrad hjärtrytm och andning när jag hör Lydia.
Om hon är psykopat/har psykopatiska drag så har det visat sig under flera år före händelsen.
Ifall det har visat sig eller inte, vet inte jag och kan därför inte lägga nån värdering i det.
Allt jag försökte säga var bara att inte sätta en psykopat-stämpel på henne baserat utifrån hennes beteende efter dagen då händelsen inträffade eftersom hon kan vara tungt medicinerad med ångestdämpande. Det är inte riktat mot dig Mumsbulle utan en allmän uppmaning till alla.
Med andra ord är det inte alls säkert du upplevt en sån här attack, fastän du varit med om ett flertal attacker.
Jag säger bara att dom kan utspela sig så som i klippet.
Jag "vill inte" höra nånting, jag är helt opartisk.
Det handlar inte heller så mycket om vad jag hör, utan vad jag känner.
När jag hör någon skådis skrika i en film så känner jag ingenting, men om jag hör någon skrika i äkta panik så får jag en olustig känsla i kroppen, även om det skriket också är inspelat. På samma sätt reagerar jag när jag hör larmsamtalen.
Jag får flashbacks, kalla kårar, ändrad hjärtrytm och andning när jag hör Lydia.
Om hon är psykopat/har psykopatiska drag så har det visat sig under flera år före händelsen.
Ifall det har visat sig eller inte, vet inte jag och kan därför inte lägga nån värdering i det.
Allt jag försökte säga var bara att inte sätta en psykopat-stämpel på henne baserat utifrån hennes beteende efter dagen då händelsen inträffade eftersom hon kan vara tungt medicinerad med ångestdämpande. Det är inte riktat mot dig Mumsbulle utan en allmän uppmaning till alla.
Inte för att jag tycker synd om Lydia utan att man ser framför sig scenarier och vet vad som hänt.... Hemskt...
Jag tror inte att psykopatstämpeln på Lydia Barth är grundad bara på bandningen från rättegången
Personligen vet jag saker redan innan om henne som jag skulle kunna, klassificera in henne i nåt som liknar psykopatdrag.
Sen anser ju jag.. Att vem som helst skjuter ju inte en annan människa om man inte är superhotad själv. Och det var absolut inte Lydia Barth.
Så nånting anser jag, är ju totalfel i hjärnkontoret när man hämtar.. Laddar.. Och skjuter en annan människa i bröstet.
Det tror jag inte det behövs nån hjärnforskare att förstå