2022-08-30, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Har två matchningar

En tjej från kärleken flyttar in - Slutade med att vi rök ihop med varann på tinder då jag ”ställde fel fråga”.

Anna Benich - Jag var 26 vid tillfället och hon 46. Vi sågs hemma hos henne på Östermalm och hade en ljuvlig kväll tillsammans. Hon sökte också vid tillfället en inneboende och jag fick första tjing efter vår träff, men då jag bor i en annan stad så fick livet en annan vändning och jag fick tacka nej. Funderar dock än idag på hur vårt liv hade sett ut tillsammans..

Ingen aning om vem denna Anna är. Var tvungen att googla henne.... Tja, hon verkar ju inte dorekt vara någon kändis......och du stavar tydligen hennes efternamn fel...
Citera
2022-08-30, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Har två matchningar

En tjej från kärleken flyttar in - Slutade med att vi rök ihop med varann på tinder då jag ”ställde fel fråga”.

Anna Benich
- Jag var 26 vid tillfället och hon 46. Vi sågs hemma hos henne på Östermalm och hade en ljuvlig kväll tillsammans. Hon sökte också vid tillfället en inneboende och jag fick första tjing efter vår träff, men då jag bor i en annan stad så fick livet en annan vändning och jag fick tacka nej. Funderar dock än idag på hur vårt liv hade sett ut tillsammans..

Å fan.
Löjligt avundsjuk!!
Citera
2022-08-30, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Stora lögner i denna tråd som påstår sig matchat med Pernilla Wahlgren och andra tv kändisar.

Tror knappast nåra A och B kändisar har Tinder för att träffa nån, iaf inte i Sverige. Däremot enstaka C kändisar från diverse dokusåpa program finns och nåra av de har jag matchat med.

Sen ska man komma ihåg att det kryllar av fejka profiler på Tinder, förutsatt de inte är verifierade.

Men Carola har ju gått ut och berättat att hon har Tinder? Och Pernilla har ju haft med en väldigt väldigt misslyckad Tinderdejt i sitt TV-program.
Han som skapade minecraft finns på Tinder

Även kända stora Hollywoodskådisar finns på dejtingappar i USA.
Senast redigerad av Tutrut 2022-08-30 kl. 08:32.
Citera
2022-08-30, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Katerina Janouch. Såg jag fick en like från henne och matchade. Fick inget svar dock. Hon var nog bara på tillfälligt besök på mina breddgrader, för när jag kollade dagen efter så var hon typ 300 km bort. Inget jag sörjer direkt.

Hon var väl sexrådgivare tidigare? Så kanske kunde ha blivit spännande!

Men var det hon? Hennes namn tycks vara stulet här:

https://www.katerinajanouch.se/valkomna-till-min-blogg/
Senast redigerad av Turethi 2022-08-30 kl. 09:14.
Citera
2022-08-30, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Kan bekräfta att det hank1338 säger stämmer.

hank1338 har visat SMS med Anna Ben*ich och det är uppenbart hon. Vill inte säga för mycket men det verkar helt klart gått ganska snuskigt till.

En imponerande erövring av Hank!

Exakt så min käre broder!! Nåja mår hatarna bättre av att hata så låter jag er göra det
Citera
2022-08-30, 09:12
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Stora lögner i denna tråd som påstår sig matchat med Pernilla Wahlgren och andra tv kändisar.

Tror knappast nåra A och B kändisar har Tinder för att träffa nån, iaf inte i Sverige. Däremot enstaka C kändisar från diverse dokusåpa program finns och nåra av de har jag matchat med.

Sen ska man komma ihåg att det kryllar av fejka profiler på Tinder, förutsatt de inte är verifierade.

Varför inte? De är också människor. Sen finns det säkert några som får kickar av att ligga av sig med "någon vanlig dödlig" flashbackare. Även om såklart 95% av det som skrivs här är trollerier/spetsade historier.
Citera
2022-08-30, 11:49
Avstängd
Lacerdas avatar
År 2016 matchade jag med Dilba när jag jobbade i Stockholmet, hände inte ett skvatt.
Citera
2022-08-30, 12:35
Medlem
Martin Wicklin, David Tainton. Supertrevliga båda två, men kände ingen personlighetsmässig attraktion? Martin dock otroligt bra på sitt jobb, kanske Sveriges bästa intervjuare.
Citera
2022-08-30, 16:15
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Haha ja, det är lite roligt med såna här trådar faktiskt, folk verkar inte riktigt förstå hur genomskinliga deras lögner är.
Denna var dock ännu värre än IQ-trådar eller vadtjänardu-trådar brukar vara.

Själv matchade jag förra veckan med Scroll-Mia men vi låg aldrig med varandra, en snabb dejt på någon restaurang och lite petting i hotellbaren bara.
Då var det mer spännande i början av sommaren då jag matchade med båda systrarna Kallur OCH Nyamko Sabuni under samma kväll, de blev griniga först att det blev en dubbelbokning men jag slog på charmen och bjöd på langos och sen hade vi skitkul hela kvällen och halva natten.

Scroll-Mia är väl lesbisk? Och har förhållande?
Senast redigerad av Pekka- 2022-08-30 kl. 16:19.
Citera
2022-08-30, 17:35
Medlem
Sossesvins avatar
Maxida märrak eller hur det stavas, var väll trivsamt med de lilla som blev, men de är ett bra tag sedan nu 😁
Citera
2022-08-30, 19:56
Medlem
knugen
Citera
2022-08-30, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Matchade för flera år sedan med en kvinnlig sverigedemokratisk riksdagsledamot. Hon var rolig men verkade mest leta killar för att hämnas på sitt ex. Vi träffades aldrig, men jag personkryssar henne än idag.
Detta är vad sann demokrati handlar om! Sverige är fantastiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in