2022-08-30, 20:46
Medlem
Magda Gad
Citera
2022-08-31, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Varför inte? De är också människor. Sen finns det säkert några som får kickar av att ligga av sig med "någon vanlig dödlig" flashbackare. Även om såklart 95% av det som skrivs här är trollerier/spetsade historier.

För att de har redan den kändisskapet och den stora umgängeskrets att de inte behöver gå in på en app och träffa massa okända människor som inte ens ligger på deras nivå.

Alltså vad är ni för handikappade autistiska människor är ni som händer här på Flashback egentligen?
Citera
2022-08-31, 01:37
Medlem
Kissie.

Det här var i hennes "primeår" och jag visste bara lite av vem hon var.
Men som egenskap av gentleman och av respekt för henne och hennes nya man så stannar historien där. Men kan i alla fall säga att hon gav ett mycket bättre intryck på appen och i verkliga livet än när man ser henne i media. Hade ärligt talat ett extremt dåligt intryck av henne från media men såg henne då jag ändå inte tänkte kring någonting seriöst.

Har inte ett dåligt ord att säga om henne, långt bättre än genomsnittsragget därifrån. Har även en Bollywood-skådespelerska men det är det nog ingen som har koll på här.

Och just det, fick en superlike från Daniel Paris. Det här var många år sen men matchade för skojs skull och minns att det första han skrev var något riktigt snuskigt. Det var det.

En annan är att jag låg med en känd hockeylegendars (Stanley Cup-vinnare och VM-guld) dotter i hans hem medan han och frun var hemma medan de högst sannolikt hörde ljudet av det. Kommer inte säga vem här men är någon skvallerkärring tillräckligt intresserad så kan ni PM:a. Det var från Tinder och får väl räknas som ett halvt poäng i den här tråden.
Senast redigerad av HansVonFreudhaus 2022-08-31 kl. 01:50.
Citera
2022-08-31, 07:22
Avstängd
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolandRomanski
Detta är vad sann demokrati handlar om! Sverige är fantastiskt

Jimmies gamla flamma?!
Citera
2022-08-31, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
För att de har redan den kändisskapet och den stora umgängeskrets att de inte behöver gå in på en app och träffa massa okända människor som inte ens ligger på deras nivå.

Alltså vad är ni för handikappade autistiska människor är ni som händer här på Flashback egentligen?

Det är ju du som är tappad. Det dyker upp en hel del artister när det är diverse festivaler och så vidare som drar förbi här nere i Skåne iaf. Varför skulle de inte använda Tinder? Där är ju tom riktiga kändisar i Hollywood som erkänner att de använder/har använt Tinder.
Citera
2022-08-31, 08:52
Medlem
Paow när jag var runt 20 bast men det har väl halva Stockholm gjort i den åldern så ingen vidare bedrift.
Citera
2022-08-31, 11:39
Medlem
Hon advokaten som var med i Efterlyst, tror hon heter Anna Svedin
Citera
2022-08-31, 15:33
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Har två matchningar

En tjej från kärleken flyttar in - Slutade med att vi rök ihop med varann på tinder då jag ”ställde fel fråga”.

Anna Benich - Jag var 26 vid tillfället och hon 46. Vi sågs hemma hos henne på Östermalm och hade en ljuvlig kväll tillsammans. Hon sökte också vid tillfället en inneboende och jag fick första tjing efter vår träff, men då jag bor i en annan stad så fick livet en annan vändning och jag fick tacka nej. Funderar dock än idag på hur vårt liv hade sett ut tillsammans..

Frågade du om ugnen var stängd eller??
Citera
2022-08-31, 16:22
Medlem
Lillarapunzels avatar
Bara div. dokusåpakändisar och influencers. Avmatchat så fort jag upptäckt det. Inte min typ av människor.
Citera
2022-08-31, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunonio
Martin Wicklin, David Tainton. Supertrevliga båda två, men kände ingen personlighetsmässig attraktion? Martin dock otroligt bra på sitt jobb, kanske Sveriges bästa intervjuare.
Snacka om höga berg och djupa dalar

Spritfete Wicklin med sitt flottiga hår och alkoholiserade uppsyn i ena hörnan, och så självaste John-John i den andra.
Citera
2022-08-31, 16:46
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Matchade för flera år sedan med en kvinnlig sverigedemokratisk riksdagsledamot. Hon var rolig men verkade mest leta killar för att hämnas på sitt ex. Vi träffades aldrig, men jag personkryssar henne än idag.
”personkyssar”?
Är det tinderspråk?

Förklara gärna för mig vad en (virtuell?) personkyss är.
Citera
2022-08-31, 16:49
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
”personkyssar”?
Är det tinderspråk?

Förklara gärna för mig vad en (virtuell?) personkyss är.

Personkryssar, står det klart och tydligt. Det är något som vuxna med rösträtt kan ägna sig åt vart fjärde år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in