2022-08-29, 17:21
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider73
Helt rätt att det var hon. Jag sade bara att hon var mest sympatisk och det står jag fast vid. Mest attraktiv? Nej men att vara sympatisk räcker långt.

Jo jag håller helt med dig där Men det är nog inte många män som kan hantera en kvinna som är större och starkare än en Vilket är synd för henne då hon verkar genuin. Har sett att hon driver något projekt för hemlösa också.
Citera
2022-08-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Jo jag håller helt med dig där Men det är nog inte många män som kan hantera en kvinna som är större och starkare än en Vilket är synd för henne då hon verkar genuin. Har sett att hon driver något projekt för hemlösa också.
Ja, jag tycker verkligen att hon verkar vara en bra kvinna och önskar henne all lycka
Citera
2022-08-29, 17:31
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nej jag hittar inte på något överhuvudtaget. Har inte tinder-konversationerna sparade men ett par sms har jag förvisso som du kan få se.

Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
1. Du ljuger som en häst travar. Men, dåligt.
2. Hon har ingen ”övernattningslägenhet” eller annan bostad eller lokal på Östermalm.
3. Du kan inte ens stava till hennes namn.

Du är en incel som ljuger för att du så gärna vill att dina våta drömmar vore sanna.

Kan bekräfta att det hank1338 säger stämmer.

hank1338 har visat SMS med Anna Ben*ich och det är uppenbart hon. Vill inte säga för mycket men det verkar helt klart gått ganska snuskigt till.

En imponerande erövring av Hank!
Citera
2022-08-29, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladugglan
Matchade med Valter Skarsgård och skrev lite. Men han var väldigt torr och oskön.

Berätta mer!

Hur var han oskön?
Citera
2022-08-29, 18:03
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Jag såg Alexandra Pascalidou på Hinge häromdagen, ett tips till er som har den läggningen.

Hon hade någon text om att hon är flykting som blev runtburen i en korg av sin mor som ung. Inte ens på knullappar kan hon hålla sig.

Hahahaha, vad pinsamt av henne. Att hon orkar lägga fokus på sin tid som bebis i en dejtingapp. Herregud.
Citera
2022-08-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Haha jo tjena.

Sedan ”rann det ut i sanden”. Vadå efter lite ”donationer” och sponsring?

Får jag gissa det var ”videosamtal” utan ljud haha.

Bloggerskor vet ju hur de får likes, pengar och publicitet. De får knulla hur mycket de vill med vem de vill. Tro inte för blott en sekund att det var det hon ville med dig.

Känd dig lurad.

Fy vad svartsjukan lyser om dig.

Träffade han en nerv?
Citera
2022-08-29, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfarfar
Matchade med en mycket känd kvinnlig rikspolitiker. Bytte som mest ett par meddelanden innan vi bestämde träff. Sågs på en Tapas-restaurang. Samtalet flöt på. Drack två glas vin var. Delade på notan. Sedan följde hon med mig hem. Hon var ivrig. Max fem minuter innan vi var helnakna i soffan. Knullade henne i alla ställningar utan kondom. Osäker på om hon kom. Själv sprutade jag dock i hennes ansikte. Kramades i tio minuter. Sedan klädde hon på sig och gick. Efter det har vi inte haft någon kontakt.

Fick också upp Maria Sveland i flödet och ville se om hon gillat mig. Blev en matchning som jag dock avmatchade direkt.

Alla andra halvkändisar, främst journalister och författare, har jag dock svept bort.

Kul att Ebba gillar tapas!
Citera
2022-08-29, 18:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Fy vad svartsjukan lyser om dig.

Träffade han en nerv?

Ja jo hahahaha så jävla sotis fyfan. Ooohhh nej det gör så ont… min nerv…snyft!

På Flashback hahaha
Citera
2022-08-29, 18:27
Medlem
Citat:
Jeanette? Har sett henne på Happypancake. Hon är ju fan mer man än oss alla
Ska lägga till...blir osäker på om det verkligen var Tinder jag matchade med henne, hade HP också och det är mycket möjligt att det var där. Det kanske kan räknas ändå?
Citera
2022-08-29, 18:34
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider73
Ska lägga till...blir osäker på om det verkligen var Tinder jag matchade med henne, hade HP också och det är mycket möjligt att det var där. Det kanske kan räknas ändå?

Dejtingsajt som dejtingsajt Men skrev du med henne då? För där är det ju ingen matchningsfunktion liksom.
Citera
2022-08-29, 18:39
Medlem
Citat:
Dejtingsajt som dejtingsajt Men skrev du med henne då? För där är det ju ingen matchningsfunktion liksom.
Nej, det är därför jag har för mig att det var tinder. Annars gillade/skrev hon något till mig men där är jag mer osäker. Hur som helst så har vi inte haft kontakt utan bara matchat/hon gillat
Senast redigerad av Outsider73 2022-08-29 kl. 18:44.
Citera
2022-08-29, 18:43
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Paow

innan hennes läpplyft. Nu hade jag aldrig swipat höger.
Är man för gammal om man måste googla för att veta vem du menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in