2022-08-29, 22:05
Medlem
Stefan Deak från balsam boys. Den snygga. Vi sågs en gång o hånglade.
https://youtu.be/ZmRXh4BIKjw
Vi träffades på spray date

Och skådisen Felix Engström och vi träffades på vilda webben. Hångel där med.. Men var lite stissig som sin kompis Thorsten Flink.
Citera
2022-08-29, 22:36
Avslutad
Leif ”Loket” Olsson, skrev ett tag, träffades där det blev lite hångel, men stannade där.
Citera
2022-08-29, 22:59
Avslutad
Ingen direkt kändis men en damallsvensk fotbollsmålvakt och en meteorolog (dock ingen tv-personlighet).

Blev ligg med målvakten, sämsta ligget hittills.
Var iof ingen upphetsande omgivning då jag satte på na i villan som företaget ägde,

Vi hade förvisso egna rum men det bodde ändå 5 lökiga 50+ män i huset.
Senast redigerad av olikafarger 2022-08-29 kl. 23:05.
Citera
2022-08-29, 23:04
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Matchade för flera år sedan med en kvinnlig sverigedemokratisk riksdagsledamot. Hon var rolig men verkade mest leta killar för att hämnas på sitt ex. Vi träffades aldrig, men jag personkryssar henne än idag.
Citera
2022-08-29, 23:50
Medlem
Klobbs avatar
Komikern Tina Bergerus. Några rader på chatten men ingen träff. Hon var snäll.
Citera
2022-08-30, 00:15
Medlem
MrSwaggers avatar
Dr alban
Citera
2022-08-30, 00:34
Medlem
Pernilla Wahlgren. Blev så till mig att jag startade en tråd om det här inne men då fick jag snabbt förklarat att hon omöjligen kunde ha matchat en idiot som mig och att bilden var lånad av någon som skulle rånbögmörda mig. Hon svarade inte heller för den delen. Men det var hon som matchade först.

Har matchat andra tjejer som varit eller blivit offentligt kända personer också bla en storsäljande författarinna, men det var innan Tinder.
Senast redigerad av rotebro-conny 2022-08-30 kl. 00:40.
Citera
2022-08-30, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Absolut inte.
Nej, det var givetvis med ljud.
Jo, det tror jag verkligen att det var vad hon ville.

Jag har nämligen aldrig haft svårt för att lägra snygga tjejer.
Tillskillnad från en obvious incel som dig.
Du verkar bitter, jobba med dig själv istället så ska du se att brudarna kommer även till dig.

Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Ja vi säger så haha.

Hade hon verkligen velat så hade ni ju gjort det, men ”det rann ut i sanden” haha.

Du verkar inte förstå hur dagens internetbrudar och bloggerskor fungerar eller hur de tjänar pengar. De är inte sällan narcissister, sociopater och psykopater som skiter totalt i dem de lurar. Hur genuina de än låter.

Det är snäppet under kontaktannonserna från Östeuropa eller ungefär som thailudren med äldre skandinaviska män.

Haha fan vad lättlurad du är. På tinder också hahaha.

”Jag svär, det var mig hon ville ha, jag var så speciell för henne” hahah

Som tredje part och oberoende så låter det faktiskt som att du, redlineoffside, projicerar.
Citera
2022-08-30, 02:43
Medlem
Stora lögner i denna tråd som påstår sig matchat med Pernilla Wahlgren och andra tv kändisar.

Tror knappast nåra A och B kändisar har Tinder för att träffa nån, iaf inte i Sverige. Däremot enstaka C kändisar från diverse dokusåpa program finns och nåra av de har jag matchat med.

Sen ska man komma ihåg att det kryllar av fejka profiler på Tinder, förutsatt de inte är verifierade.
Citera
2022-08-30, 03:29
Medlem
Hugo Pratts avatar
Bor ej i kändistät stad men matchade med en mycket känd svensk 20-årig sångerska då hon var på besök några mil från mig. Jag var 47 och följer ej med svensk tv eller populärkultur så fick googla henne för att förstås varför hon var så road av alla mina frågor om vad hon sysslade med och framtidsplaner.

Hon var trevlig och ville träffas. Det ville jag också men då jag förstod vem hon var kände jag mig obekväm. Så jag avmatchade henne direkt efteråt. Hade faktiskt lite dåligt samvete av det.

Ej fejk, kontot var länkat till hennes instagramkonto men det var innan blue checks på tinder.
Citera
2022-08-30, 07:16
Medlem
Peppermills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Dom är ju 100% lesbiska ...

Kanske i Luleå. Men ej i Djurgården. 😎
Citera
2022-08-30, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albin77
Matchade med Hanna Hellquist.
Tog bort matchningen nästan direkt då jag ångra mig

Hon verkar rätt gapig. Hysterisk. Hon vill ha barn direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in