Citat:
Ursprungligen postat av
KingKongMajor
tjejer: ni har fått barn ihop, allt går bra. sen säger killen en dag att han vill göra ett faderskapstest, för han vill ha det svart på vitt.
Vadå,man får inte barn ihop utan en kvinna föder ett barn och det kan finnas ett dussin möjliga pappor!
Lögnen levde kvar i familjen trots att båda har blå ögon och barnet bruna. Under de äldre barnens skolgång sa biologiläraren att, barnen nu 6-10 år, skulle fråga sin mamma igen. Hon ljög igen men efter ett nytt svar från läraren erkände hon att det är en mörkhyad man som kramat henne under en resa.
Jag visste direkt från pappan och mamman och fick lova att inget säga, som fegis ljög jag en massa år, de yngre barnen fick ljuga, kompisar på sjukhuset ljög och barnen mådde pyton och gör än i dag. Till slut innan mamma dog ringde jag nära släkten och berätta allt men ingen ville komma för ett snack. Inte ens mannens tvillingsyster, hon bara svimmade.
Jävla fega svenskar som tror de är bäst på allt och grabben nu 50+gråter än i dag under natten för han inte vet vem som är hans riktiga far. Underbara pappan blev alkoholist av all skam och ljugerier och dog som ett tyst troll.
Barnen tackade mej att jag ringt deras kusiner medan de vuxna skämdes då de sett ögonen och olikheterna. Syrran har inget sagt, morsan dött men skammen att jag ljög under 30 år sitter kvar och släkten splittrad.
Ja så kan det gå, så för helvete var ärlig och lägg inte tystnadsplikt på en ung bror som jag var. Jag tvingade mej till att ljuga inför alla bekanta då pappan var liten med blå ögon och grabben ett huvud högre med bruna ögon.
Ett stort tack till biologiläraren i en mindre stad, den enda som direkt tog tjuren i hornen och avslöjade allt. Jag hade aldrig sett en mörk man mer än på film och var livrädd för födelsen. Sedan dog äktenskapet dag för dag av lögnen de bar på.
Vad sa grabben? -mamman frågor OM han ville prata om det som hela skolan visste. -Nej sa han och gråter än idag. Jag försökte 40 år senare och ett nytt nej. Men då kom hustrun in och sa att hon var jävligt trött på allt bölande under nätterna och då brast förträgningen och han kipade storgråtande efter luft men även en bit av vår vänskap försvann.
Han var avslöjad och det är det värste en svensk kan bli ofta fega krakar! Ett knull gick snett utan planering under tjänsteresan och deras sexliv var dött så ingen skuld på sexet men säg alltid sanningen och börja om ifall det önskas istället för att kast glåpord efter andra när dörren är stängd.