Citat:
Ursprungligen postat av
Stone
Galningen Lindberg är i farten igen.
Han skriver om Ebbas förslag för högre straff och kastrering av våldtäktsmän. man skall inte önska andra människor olycka men jag det vore kanske en ögon öppnare för Anders Lindberg om han råkade ut för den typ av samhälle han vill behålla, rån, misshandel eller våldtäkt. Man nu ör han priviligierad och rör sig ite i farliga miljöer så han kommer alltid klara sig som de flesta i mediaeliten.
"I sak tror jag det finns bättre insatser för att bekämpa våldtäkter än populism. "
När han försvarar abort så tar han jämnt till slagdängan om att kvinnor inte får göra abort trots att de blivit gravida efter våldtäkt. Han slänger sig med våldtäkt när det passar honom.
Han försvarar abort även av den vetenskapliga sanningen att Abort minskar kriminalitet kraftigt, Kvinnor som får oönskade barn och som inte har någon social stöttning, dessa barn tenderar till att hamna i trubbel i tidiga år och oftast slutar det i kriminalitet, när det kommer till etniska svenskar så var det längesedan det föddes någon Clark Olofsson, kriminaliteten inom gruppen etniskt födda svenskar är så låg att det bevisar att orsaken är abortmöjligheten, bra familjestöttning från staten via daghem, barnvård i överlag.
Faktum är att Lindberg vill lika lite ha ett kriminellt samhälle som du, Hårda straff funkar inte om man inte har ett system där man från tidig ålder fångar upp den som är på väg in i en kriminell bana.
Det vet vetenskapen och där är abortfrågan viktig, kvinnor från förorterna ska inte föda 20 barn, vi måste erbjuda abort som möjlighet att minska barnfattigdomen som är orsak till den höga kriminaliteten i förorterna, men sånt fattar inte Psykopater som Ebba Bush.
Kastration är inte vägen bort för att minska våldtäkter, vi måste utrota den toxiska manligheten, jag säger som Boris Johnson kvinnor startar inte krig, om dom inte heter Thatcher eller Bush.