2022-08-26, 06:27
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesustant
Oj, vad händer. Uppdrag Världens räkneverk för gilla-markeringar verkar löpa amok. Min teori är att Tommy fick fullständig panik vad det verkar. Han har naturligtvis sett youtube-filmen om honom själv på Amo Palyacos facebooksida. Ingen vacker bild av honom själv men en riktigt bra bild av den bistra sanningen om honom själv som han kämpar så med att dölja. Och som så många av oss ser och förfäras över. Nu måste något göras. Vad gör han åt saken? Jo, igår köpte han 2000 nya gilla-markeringar och idag verkar han ha köpt 2000 till. Så nu har Uppdrag Världen helt plötsligt 7291 st gillamarkeringar. Nästan en fördubbling på bara något dygn. Vad är det för fel på den karln?

Pinsamt genomskinligt! Känns det bättre för honom att 4000 nya låtsaspersoner gillar honom? Är det en tröst?
Citera
2022-08-26, 19:10
Medlem
Citat:
Oj, vad händer. Uppdrag Världens räkneverk för gilla-markeringar verkar löpa amok. Min teori är att Tommy fick fullständig panik vad det verkar. Han har naturligtvis sett youtube-filmen om honom själv på Amo Palyacos facebooksida. Ingen vacker bild av honom själv men en riktigt bra bild av den bistra sanningen om honom själv som han kämpar så med att dölja. Och som så många av oss ser och förfäras över. Nu måste något göras. Vad gör han åt saken? Jo, igår köpte han 2000 nya gilla-markeringar och idag verkar han ha köpt 2000 till. Så nu har Uppdrag Världen helt plötsligt 7291 st gillamarkeringar. Nästan en fördubbling på bara något dygn. Vad är det för fel på den karln?

Jag har inte lagt märke till antalet gillamarkeringar, men det är ju hur kul/sjukt som helst. Om jag inte sett Tommy på riktigt några gånger skulle jag trott att han är fiktiv. Det är så jag önskar att Robert Gustafson skulle skapa en rollfigur av honom.
Citera
2022-08-26, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Pinsamt genomskinligt! Känns det bättre för honom att 4000 nya låtsaspersoner gillar honom? Är det en tröst?

Ja, nu går det undan. 8700 gillamarkeringar för sidan är det uppe i nu. Undrar om Tommy sitter där i fyllan och villan och köper likes för glatta livet. Så nu har han nästan 9000 följare men bara 3 stycken som gillar hans senaste video/ inlägg. Så skevt. Sedan blir jag uppriktigt ledsen av att se honom sitta så berusad och prata kristen tro på Uppdrag Världens sida. Ikväll sluddrade han ordentligt. Ingen stoppar honom. Hallå, var är Ulla-Gun?
Citera
2022-08-26, 23:55
Medlem
Citat:
Ja, nu går det undan. 8700 gillamarkeringar för sidan är det uppe i nu. Undrar om Tommy sitter där i fyllan och villan och köper likes för glatta livet. Så nu har han nästan 9000 följare men bara 3 stycken som gillar hans senaste video/ inlägg. Så skevt. Sedan blir jag uppriktigt ledsen av att se honom sitta så berusad och prata kristen tro på Uppdrag Världens sida. Ikväll sluddrade han ordentligt. Ingen stoppar honom. Hallå, var är Ulla-Gun?
Nu har han 10 000.
Citera
2022-08-27, 01:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lentil
Nu har han 10 000.
Pingst har 4000 följare, så det känns trovärdigt 😂
Citera
2022-08-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lentil
Nu har han 10 000.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Pingst har 4000 följare, så det känns trovärdigt 😂
Ja det känns vääääldigt trovärdigt, särskilt om man då gör en jämförelse med antalet medlemmar. Pingst FFS har drygt 85.000 medlemmar, vilket i så fall skulle innebära att terror-Tommy skulle ha en följarskara på drygt 250.000 i verkliga livet. Ungefär lika sannolikt som att Gudrun Schyman skulle bli statsminister efter valet i september, tror till och med att hon har bättre chans till det än att det här tragiska fyllot skulle få mer än en handfull supportrar.
Citera
2022-08-27, 12:29
Medlem
Ser inga tusentals gillamarkeringar?
Ni tror inte det är fb som buggar?
Citera
2022-08-27, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Ser inga tusentals gillamarkeringar?
Ni tror inte det är fb som buggar?
Det tog ett tag innan det uppdaterades för min del också, men just nu är det 10.255 som gillar sidan och 10.770 som följer den. Igår var siffrorna ca 2.500 färre vad gäller båda.
Citera
2022-08-27, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Det tog ett tag innan det uppdaterades för min del också, men just nu är det 10.255 som gillar sidan och 10.770 som följer den. Igår var siffrorna ca 2.500 färre vad gäller båda.

Jaha förlåt jag kollade gilla på själva inläggen, någon gång har jag sett att även där har det gått upp mot 1000 gilla. Men då handlar det nog inte om bugg utan köpta gilla precis som ni säger
Citera
2022-08-27, 23:04
Medlem
Nu är det 12.203 personer som gillar Uppdrag Världen.
Citera
2022-08-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iegenhogperson
Nu är det 12.203 personer som gillar Uppdrag Världen.

En timme senare har det stigit till 12.960 personer.
Citera
2022-08-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iegenhogperson
En timme senare har det stigit till 12.960 personer.

Det stiger varje gång jag uppdaterar sidan nu. Tretton tusen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in