Citat:
Ursprungligen postat av
CanisMinor
Är det inte på ett sätt hemskare att ryska armén äter upp ukrainska folkets hundar?
Grisar gör ju ändå vad de gör efter att ryssarna varit där och ödelagt en vanlig familj.
https://youtu.be/0JSp6TfHuuQ
Den sanktionerade Graham försöker åter igen sprida en negativ bild av Ukraina på Rysslands bekostnad. I Sverige går vi inte på det, så länka dina grisar om efter annat. Jag kommer kontra i varje inlägg gällande grisarna från Ryssland som väljer att äta hund även fast de har mat från den ryska militären.
Jag länkade till det där för en del Nato-fjantar här tycks tro att det här kriget är någon slags söndagsskoleutflykt eller safari där vite mannen skjuter infödingar.
Ödelagt en vanlig familj? Det fanns 92.000 grisar på den farmen och det verkar som en hel del blivit räddade. Men många verkar det vara som är utsläppta...
För övrigt tror jag det är mycket ovanligt med "vanliga" bönder i östra och centrala delarna av Ukraina utan det mesta bra åkermark verkar vara bolagsägt och dessutom nu säljas utomlands. En bonde jag såg intervjuas i Cherson tyckte han var småbonde - han hade "bara" 1000 hektar åker.
Tycker faktiskt den här Graham Philips verkade lite äcklad och med all rätta rädd. En hungrig kannibalgris är nog inte att leka med. :-)