2022-08-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning
Lika värdelöst som cbd. En kodymagnyl eller 1 panodil har större effekt imo.

Så du har testat KSM 66 i flera veckor?
Citera
2022-08-19, 16:53
Medlem
Skalman19xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallea79
Tar du det en längre tid behöver du nog trappa ner under några veckor/månader.

Vad skulle du säga är en längre tid på ett ungefär?
Ska man trappa ner eller pausa helt med adoptogener eller går det att varva?
Citera
2022-08-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman19xx
Vad skulle du säga är en längre tid på ett ungefär?
Ska man trappa ner eller pausa helt med adoptogener eller går det att varva?

Om du tar det 3-4 månader eller längre så kanske du behöver trappa ned på ett par veckor

Vissa säger att man ska köra det i typ 3 månader och sen göra ett avbrott på någon vecka. Vissa andra kör på hela tiden
Citera
2022-08-20, 08:03
Medlem
Skalman19xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallea79
Om du tar det 3-4 månader eller längre så kanske du behöver trappa ned på ett par veckor

Vissa säger att man ska köra det i typ 3 månader och sen göra ett avbrott på någon vecka. Vissa andra kör på hela tiden

Okej, tack. Får Googla lite och prova mig fram och se vad som passar bra.
Citera
2022-08-24, 19:47
Medlem
Stämmer det att ashwaganda sänker testosteronet? Enligt de googlingar jag fått fram så skulle det öka testosteronet med cirka 15% enligt studier men med tanke på det höga innehållet av kortisol, vilket är en antagonist till testosteron så vet jag inte längre vad jag ska tro?

Jag har redan beställt det här och har enbart tänkt att ta det för att boosta min träning, inte pga stress eller liknande.
Citera
2022-08-24, 21:01
Medlem
Någon som märkt något viktmässigt? Att man ex inte samlar på sig lika mycket vätska pga inflammation i kroppen??
Citera
2022-08-30, 10:55
Medlem
Kan man ta treo när man tar Ashwagandha?
Citera
2022-09-03, 06:57
Medlem
Jagozars avatar
Har hört att ashwagandha kan påverka njurarna negativt. Någon som vet om det stämmer?
Citera
2022-09-05, 15:50
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Stämmer det att ashwaganda sänker testosteronet? Enligt de googlingar jag fått fram så skulle det öka testosteronet med cirka 15% enligt studier men med tanke på det höga innehållet av kortisol, vilket är en antagonist till testosteron så vet jag inte längre vad jag ska tro?

Jag har redan beställt det här och har enbart tänkt att ta det för att boosta min träning, inte pga stress eller liknande.

Vad menar du?

Ashwagandha sänker ju kortisolet, vilket i sin tur höjer testosteronnivåerna.
Citera
2022-09-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vad menar du?

Ashwagandha sänker ju kortisolet, vilket i sin tur höjer testosteronnivåerna.
Insåg det senare när jag tänkte efter.

Tror du jag blir helt knas i bollen om jag kombinerar detta med tongkat ali? Har tagit det sistnämnda i en vecka cirka och känner ingen skillnad hittills, lite dipp i motivationen de första dagarna och ökad sexlust kanske men annars neutralt, men att kombinera två olika så kanske är lite av en överdrift?
Citera
2022-09-05, 17:23
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Insåg det senare när jag tänkte efter.

Tror du jag blir helt knas i bollen om jag kombinerar detta med tongkat ali? Har tagit det sistnämnda i en vecka cirka och känner ingen skillnad hittills, lite dipp i motivationen de första dagarna och ökad sexlust kanske men annars neutralt, men att kombinera två olika så kanske är lite av en överdrift?

Det beror på. Vad använder du för Tongkat Ali? Nootropics depots?
Citera
2022-09-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det beror på. Vad använder du för Tongkat Ali? Nootropics depots?
Står double Wood tongkat ali complex på burken, något om nootropics ser jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in