2022-08-22, 22:57
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBoobs
Jag får nästan intrycket av det motsatta. Hon är hans trygghet. Han vill gärna barnsla runt medan hon helt andfådd står och lagar mat och städar undan i köket (för att hålla god sämja i kollektivet). Han tappat bort deras bilnycklar på en äng och hon blir förbannad över att han är så klantig och lägger dem i fickor som han precis klagat på att allt ramlar ut i.

När de handlar möbler är det hon som verkar ha koll på vad de behöver mest. Han känns mest impulsiv. Hon känns inte ett dugg impulsiv. Dessutom verkar hon ha bra självinsikt och veta själv vad hon behöver och inte.

Hon berättar om hur fel det blev på de där hemmen för att tjejerna där bara var inlåsta utan någon slags behandling. Hon beskriver väldigt detaljerat i de videos som berör hennes vistelse och rymning. Hur många tjejer valde att bli gravida för att komma bort t ex. Hon verkar ha bra kolla på hur hon ska bearbeta sina trauman.

Jag tror att hon behöver en mer meningsfull sysselsättning. Hon verkar vara väldigt konstnärlig, och hade nog mått bra av att gå en konstutbildning t ex istället för att plocka blad i skogen och göra pesto på (enbart promota deras veganism/hippe/livsstil/apokalyps).

Tycker hon ska välja sin egna väg och utnyttja sina förmågor på ett bättre sätt.

Så kan det säkert vara. 2 vilsna själar som finner trygghet & stöd hos varandra. Även Solomon är ju ett offer som även han behöver stöd i vardagen. Man får inte glömma detta. Melina är hans stöd. Även Solomon behöver regelverk & ramar. Ngt som Melina kan ge honom.

En ömsesidig relation där de båda utgör varandras trygghet & stöd. Är övertygad om att de tillsammans.kan finna en meningsfull väg i livet. Finns det liv så finns det hopp.
Senast redigerad av Adonis. 2022-08-22 kl. 23:01.
Citera
2022-08-23, 12:04
Medlem
Någon som kan skriva en sammanfattning om saker Melina har varit med om/hennes liv? Vill veta mer om henne.
Orkar verkligen inte kolla på videos hon har berättat och nu allt med Solomon så tänker jag verkligen inte kolla för att dom ska få fler views.
Citera
2022-08-23, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blink196
Någon som kan skriva en sammanfattning om saker Melina har varit med om/hennes liv? Vill veta mer om henne.
Orkar verkligen inte kolla på videos hon har berättat och nu allt med Solomon så tänker jag verkligen inte kolla för att dom ska få fler views.

Mått dåligt sen hon var barn, verkar ha haft en väldigt konstig relation till sina föräldrar. Tror hon sagt att hennes föräldrar inte gav henne kärlek och bekräftelse.
Hon började självskada genom att skära sig när hon var 11 år och gjort flera självmordsförsök, har för mig att hon hållit på med droger/alkohol när hon blev tonåring.
Blev omhändertagen av soc när hon var tonåring och blev placerad på Sis 2 ggr tror jag.
Började må bättre när hon var runt 20.
Citera
2022-08-23, 14:03
Medlem
Har ni sett den nya videon om Familjen Foliehatt på youtube!!

Publicerades för ca 1 dag sen, av Individ.

Sök på; "KAMMI OCH FAMILJEN FOLIEHATT SPÅRAR UR..."
Citera
2022-08-23, 14:52
Medlem
Vad enkelt det var att hitta honom på facebook. Även hans pappa, mamma, och syskon. Hans profilbilder osar allt annat än det han försöker vara nu...
Finns en gammal bild på honom, exet, och deras två barn. Och en video på exet o ena barnet. </3 All kärlek till dem!
Även gamla youtubevideos på honom går att hitta.
Jag undrar genuint om han tror att dessa inte går för allmänheten att hitta? Trodde han att ingen skulle lista ut allt detta?
Ska bli spännande att se hur detta utvecklar sig.
Senast redigerad av ankanarne 2022-08-23 kl. 15:00.
Citera
2022-08-23, 15:33
Medlem
Wooqiprwos avatar
Detta kommer att bli stora nyheter på Youtube snart. Den som väljer att göra content av det kommer tjäna mycket pengar, dock kommer det slakta Foliehattarnas kanal så hoppas för barnens skull att föräldrarna kan skaffa vanliga jobb. Det bästa nu vore att de själva släppte en video och la korten på bordet för att minimera skadan.
Citera
2022-08-23, 15:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Detta kommer att bli stora nyheter på Youtube snart. Den som väljer att göra content av det kommer tjäna mycket pengar, dock kommer det slakta Foliehattarnas kanal så hoppas för barnens skull att föräldrarna kan skaffa vanliga jobb. Det bästa nu vore att de själva släppte en video och la korten på bordet för att minimera skadan.
Föräldrarna vill inte jobba. För dem vill spendera all tid med barnen
(att sen pappan sitter och spelar datorspel medans mamman roddar med hus, städning, matlagning och barnen är inget vi ska prata om)
Citera
2022-08-23, 21:23
Medlem
Om ni följer Moa på instagram kan ni se att folk har ifrågasatt henne. Men hon har inte svarat. Undrar om detta kommer växa sig större snart, med tanke på att Anjo, Cluee News, Individ och Influencernytt har uppmärksammat det!

Tror ni det kommer komma en "Förlåt för allt, här kommer sanningen"- video snart från dem/honom?
Citera
2022-08-23, 21:30
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankanarne
Om ni följer Moa på instagram kan ni se att folk har ifrågasatt henne. Men hon har inte svarat. Undrar om detta kommer växa sig större snart, med tanke på att Anjo, Cluee News, Individ och Influencernytt har uppmärksammat det!

Tror ni det kommer komma en "Förlåt för allt, här kommer sanningen"- video snart från dem/honom?

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte det.

Det störande är att deras kanal är full av följare som verkar avguda dem.
Citera
2022-08-23, 22:47
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankanarne

Tror inte att det kommer en försvarsvideo eller en förlåtvideo från SOLO-Monstret. Tror att Ful-Moa och Solo-Monstret kommer svara på denna kritik genom pikar i en video som handlar om något helt annat. Precis som de gjort med övrig kritik.
Citera
2022-08-24, 12:42
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBoobs
Varför ska hon behandlas om hon ändå bara har en hittepåsjukdom?

Du verkar väldigt insatt. Är du psykiatriker?

Hade inte blivit förvånad om snubben som försvarar kvinnomisshandlar jobbar inom psykiatrin. Psykopater och idioter halva bunten 🤷🏼‍♀️

Jag tror snarare han är lite sugen på Melina, tror sig känna henne och veta vad just hon behöver.

Undra när dessa snubbar ska inse hur resten av samhället ser på såna som dom, lite som vi ser på fästingar 😬
Citera
2022-08-24, 12:43
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Så kan det säkert vara. 2 vilsna själar som finner trygghet & stöd hos varandra. Även Solomon är ju ett offer som även han behöver stöd i vardagen. Man får inte glömma detta. Melina är hans stöd. Även Solomon behöver regelverk & ramar. Ngt som Melina kan ge honom.

En ömsesidig relation där de båda utgör varandras trygghet & stöd. Är övertygad om att de tillsammans.kan finna en meningsfull väg i livet. Finns det liv så finns det hopp.

Att du skriver att Solomon är ett offer avslöjar bara ditt trollande 😂 ingen normalt funtad person ser den kvinnomisshandlande låtsasjesusen som ett offer..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in