2022-08-23, 12:16
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
P@tricia K@rik@ af Norra Grängesbergsgatan 35c har några profiler på FB, tre har jag tittat på, varav två inaktiva med endast tre vänkopplingar (den där gomorr@ i bägge) men också en mer levande där hon stoltserar med en anställning på FC Barcelona och bjuder oss på små glimtar av ett blomstrande gitanoliv och -kulturarv. Dessutom en incheckning på akuten UMAS den 17 april 2016 — nån världstalang som dog då eller bara vanlig gitanonärvarokontroll till boupptäckningen?
Citera
2022-08-23, 12:22
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
P@tricia K@rik@ af Norra Grängesbergsgatan 35c har några profiler på FB, tre har jag tittat på, varav två inaktiva med endast tre vänkopplingar (den där gomorr@ i bägge) men också en mer levande där hon stoltserar med en anställning på FC Barcelona och bjuder oss på små glimtar av ett blomstrande gitanoliv och -kulturarv. Dessutom en incheckning på akuten UMAS den 17 april 2016 — nån världstalang som dog då eller bara vanlig gitanonärvarokontroll till boupptäckningen?

¤mir El-Zein Född 2003 boendes på hårdsväg fick jag just pm om, ska vara en av dom häktade
Citera
2022-08-23, 12:27
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legen-dary93
P@tricia K@rik@, bor på Norra Grängesbergsgatan 35c. Häktad.

Em*r El-Ze*n, häktad

Tugb@ Mengut@y, häktad

G@briel @l@@edin, häktad
Stort tack!
Citera
2022-08-23, 12:29
Medlem
Citat:
Också hört idag att Mekky betalat borgen (på 20 000 euro) och alltså är ute. Hörsägen, någon som kan bekräfta?

Det stämmer inte. Han har 2 år till innan han begära något sådant.
Citera
2022-08-23, 12:31
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Det stämmer inte. Han har 2 år till innan han begära något sådant.

Exakt, det är hans brorsa Fakhry som är släppt mot borgen (i våras) och Hamade (för några veckor sedan ungefär)
Citera
2022-08-23, 12:34
Medlem
Är det inte efter 4 år man har rätt till borgen men att man i vissa fall får det tidigare?
Citera
2022-08-23, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Kvalitet på bilden skriker 2010-2012. Men ja Rytve grymt jobbat faktiskt. Va lite tveksam att dom verkligen varit med varandra men ingen som hade chockat mig alls.

Jag har sett en annan bild på en annan person som ofta nämns här på forumet med T@mer. Den här Björn syns också med RT.

Där finns en bra historia jag hittat på Reddit om den storskaliga smugglingen som ”super-kartellen” som RT va en del av och som fortfarande jobbar på.

Sen har vi Jonas och hans segelbåtsoperation. Ska vi ha mer info måste man nästan få grejer ifrån Spanien och Holland.
Citera
2022-08-23, 12:40
Medlem
Ser fram emot kamera bevis från övervakningen..

Om det har funnits en annan skytt och 15 åringen har varit ”lockbete” eller vad man nu ska kalla det.

Då måste det har funnits på övervakning där den riktiga skytten har lämnat ifrån sig mordvapnet till honom, Eller är jag helt ute och cycklar?

Och hur hör alt detta ihop med Norra Gränge plus dem 4 personerna…
Citera
2022-08-23, 12:42
Medlem
Citat:
P@tricia K@rik@, bor på Norra Grängesbergsgatan 35c. Häktad.

Em*r El-Ze*n, häktad

Tugb@ Mengut@y, häktad

G@briel @l@@edin, häktad

Tack för info. Jag har bilder utanför när Insatsstyrkan slog till. Jag har postat dom innan dock.
Citera
2022-08-23, 12:48
Medlem
Bilder ifrån N Grängesberg. Det är egentligen två olika videos.

https://anonfiles.com/W776X849y4/4BF...0A183E8AC_jpeg

https://anonfiles.com/Y576X54fyc/61C...8DE31B727_jpeg
Citera
2022-08-23, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg

Titta snabbt på hennes profil, zigenare.
Citera
2022-08-23, 13:04
Jag vill bara klargöra en sak som nämnts både i denna och några andra trådar.

Släkten Amiri är INTE släkt eller ens kusiner med Sangin/Akbari släkten.
Det är 2 helt olika släkt och inte från samma stad överhuvudtaget. Släkten Amiri är inte så omtyckta bland andra afghaner i Malmö då alla känner till vad det är för människor.

Men visst, vissa från Sangin/Akbari hängt med tex Shahin men det har varit nån vänskapsrelation och inte som kusiner eller släktingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in