2022-08-20, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Ser s sjukt mnga feta/fula killar med ganska snygga tjejer med fin kropp ute p stan

Liksom lmage, flintskallig med en smal blondin

Knns s ovrt att ens bry sig om sitt utseende som kille, vad r ens pongen att se bra ut liksom? Nr fula killar fr lika snygga tjejer?

Fyfan knner mig s lurad att jag fll fr det
Flintskalliga mn kanske var mer skamfyllt frr..s upplever jag det inte r idag nr fler och fler vljer raka bort det.
Citera
2022-08-20, 13:10
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ser s sjukt mnga feta/fula killar med ganska snygga tjejer med fin kropp ute p stan

Knns s ovrt att ens bry sig om sitt utseende som kille, vad r ens pongen att se bra ut liksom? Nr fula killar fr lika snygga tjejer?

Det r ju intressant att du pekar p delar med utseendet som primrt kommer ur en mans perspektiv; "feta och flintskalliga", vilket r snt som mn tnker p nr dom tnker p utseende, hela incelrrelsen r ju ett gott exempel p det. "Chad" mlas ju upp som utseendeidealet fr mn som alla kvinnor vill ha, nr det i verkligheten r typ Steve Harrington i Stranger Things, dvs ngon som r lite st och kanske har fina gon. Du ser med andra ord inte vad det r tjejerna gillar med dessa mnnen, nr du betygstter dem bara baserat p vikt och hrvxt.
Citera
2022-08-20, 13:24
Medlem
Fr ligg med strsta sannolikhet. Dock gr det mycket djupare n s, fr ett frhllande som fungerar. Tror att tjejer som r emotionellt kopplade till en kllle, i lngden d inte lgger lika stor vikt vid hur denne ser ut. En del kanske men inte lika viktigt. Vad som istllet r viktigt r hur denne fr henne att knna, m, tnka, osv.
Citera
2022-08-20, 13:28
Medlem
RedXs avatar
Bryr sig? Ja.

Bryr sig lika mycket som mn? Nej.
Citera
2022-08-21, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Bryr sig lika mycket som mn? Nej.
Japp knns som killar bryr sig 100x mer av ngon anledning
Citera
2022-08-21, 09:47
Medlem
BokKons avatar
Det handlar inte bara om utseende.

Visst, utseendet r kanske det som ger insidan en chans men utan insida blir det knappast nt att bygga p.

Jag attraheras t ex. av snlla och roliga mn och nr man gillar nn p riktigt r ju han den finaste som finns oavsett vad andra skulle anse om hans utsida
Citera
2022-08-21, 14:22
Medlem
Citat:

Ja vldigt mnga tjejer bryr sig om utseende. Det r vl sllan som fula killar fr lika snygga tjejer? Oftast brukar vl utsidan ge insidan en chans?
Citera
2022-08-21, 15:36
Medlem
Hade de inte brytt sig om utseendet s hade jag inte varit singel och oskuld
Citera
2022-08-21, 16:50
Medlem
Citat:

De flesta tjejer bryr sig mycket om utseende helt klart. Skillnaden i hur mycket fitta jag fr jmfrt med innan jag utvecklade mitt intresse fr gymmet och sg till att f en idealkropp r astronomisk. Jag har svrt att se att det skulle bero p ngot annat.
Citera
2022-08-21, 16:54
Medlem
Sinnerstens avatar
Jag har lagt mrke till att Beppe Wolgers-looken r stor.

Flint, helskgg, kagge, glasgon.

Man ska se ut som en morfar, d kan man f en st petit donna.

Mrkligt egentligen, hade man sagt till damerna att dom kommer vilja rida morfar s hade man blivit persona non grata direkt.

Men dom gr ju exakt det. Rider morfar.

k till Sdermalm eller Mllan s fr ni se att Beppe W is alive and well.
Citera
2022-08-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Hade de inte brytt sig om utseendet s hade jag inte varit singel och oskuld

G till en prostituerad?
Citera
2022-08-21, 17:18
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
Jag har lagt mrke till att Beppe Wolgers-looken r stor.

Flint, helskgg, kagge, glasgon.

Man ska se ut som en morfar, d kan man f en st petit donna.

Mrkligt egentligen, hade man sagt till damerna att dom kommer vilja rida morfar s hade man blivit persona non grata direkt.

Men dom gr ju exakt det. Rider morfar.

k till Sdermalm eller Mllan s fr ni se att Beppe W is alive and well.

Det r inte bara kvinnor. Jag sg p en sexklubb en transvestit som var oerhrt krsen, men nr det till slut var ngon som "hon" ville knulla med, s var det en vithrig gammal gubbe p 70 sdr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in