2022-08-20, 11:00
Medlem
RollonHomies avatar
När Stoppa Pressarna släpper såna här artiklar med jämna mellanrum så har det aldrig gått att få fram vilken person det rör sig om. Det är uppenbart ett sätt att locka till sig besökare.

Jag aldrig hört talas om uttrycket "en av våra största personligheter inom tv". Hur blir man det? Vad måste man ha åstadkommit för att få den titeln? Det låter väldigt överdrivet.

Har SVT ens något program som leds av en "folkkär" person? Det är väl mest reklamkanalerna som har såna program. Folkkära programledare brukar vi ha inom nöjesindustrin och det enda program jag kan komma på som går på SVT och som skulle kunna tillhöra den kategorin är Allsång på Skansen.

"aldrig förekommit några skandaler kring den mycket kända personen"
Känns som en gardering från SP. En person utan några större rubriker är givetvis en person som aldrig går att luska fram. Det enda som finns att gå på är att det är en folkkär person, med fläckfritt förflutet och som älskar att visa upp sitt familjeliv i otaliga intervjuer.

Den som då skulle kunna passa in på beskrivningen är Sanna Nielsen.

Dock påpekar SP att ingen känner till detta, vilket enligt mig ytterligare är en gardering till att det aldrig ska gå att få fram vem det är.

Nej, detta är BS!
Senast redigerad av RollonHomie 2022-08-20 kl. 11:03.
Citera
2022-08-20, 11:04
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
När Stoppa Pressarna släpper såna här artiklar med jämna mellanrum så har det aldrig gått att få fram vilken person det rör sig om. Det är uppenbart ett sätt att locka till sig besökare.

Jag aldrig hört talas om uttrycket "en av våra största personligheter inom tv". Hur blir man det? Vad måste man ha åstadkommit för att få den titeln? Det låter väldigt överdrivet.

Har SVT ens något program som leds av en "folkkär" person? Det är väl mest reklamkanalerna som har såna program. Folkkära programledare brukar vi ha inom nöjesindustrin och det enda program jag kan komma på som går på SVT och som skulle kunna tillhöra den kategorin är Allsång på Skansen.

Känns som en gardering från SP. En person utan några större rubriker är givetvis en person som aldrig går att luska fram. Det enda som finns att gå på är att det är en folkkär person, med fläckfritt förflutet och som älskar att visa upp sitt familjeliv i otaliga intervjuer.

Dock påpekar SP att ingen känner till detta, vilket enligt mig ytterligare är en gardering till att det aldrig ska gå att få fram vem det är.

Nej, detta är BS!

Exakt. Är precis som den stora tråden om att kändisar knullat helt öppet på nån julfest eller vad det var. Bara svammel, förstår inte varför dessa trådar får ligga kvar.
Citera
2022-08-20, 12:02
Medlem
gofigurs avatar
Citat:

Nej, detta är BS!

haha!
Varför bryr du dig om tråden om du har noll koll på Sveriges kändisvärld...
#älskaSVT #jobbapåSVT

Nej, detta är AP!
Som framkom tidigt i tråden. Sedan kom det fram troll som skulle rikta ljuset på annat...
Citera
2022-08-20, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Ka det va Sofia eller hon i anikprogrammet.. Eller pernilla

Citat:
C lok kanske

Citat:
C lok kanske

Citat:
Kan det va larsa ledin.
Har du ägnat 10 år som medlem åt att skriva så här meningsfulla och genomtänkta inlägg?
Citera
2022-08-20, 14:27
Medlem
Jag tycker mycket stämmer in på Anders Lundin.
Citera
2022-08-20, 15:22
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag tycker mycket stämmer in på An*ers Lun*in.

Jag har också tänkt An*ers Lun*in. En annan möjlig "kandidat" är Cla*s Elfsb*rg eller kanske Dav*d Sund*n.
Citera
2022-08-20, 22:15
Avstängd
Citat:

Nej, detta är BS!
Tycker du? Vilka är dessa "folkkära", tilde eller david hellenius? Är väl snarare så att de flesta börjar på svt, blir de tillräckligt populära försöker tv4 värva dem (som ernst som bliv mindre populär och uttjatad när han kom till tv4).

Sedan är ju "folkkär" en gräns som är lågt satt av media. Kan säkert räknas in ex. Andre pops, sanna nielsen som du är inne på, lasse kronér, anders lundin, kattis ahlström, david sundin, robin pålsson.. kanske även från barnkanalen som nassim al fakir och alex hermansson eller sådana som leder enskilda evenemang som mark levengood..
Citera
2022-08-20, 22:43
Medlem
Den här storyn är inte sann, sluta vara så lättlurade. Trodde de flesta visste att Stoppa Pressarna hittar på smaskiga historier för att få klick.
Nåja det är ju hjärndött att gissa på nåt som aldrig hänt, men ett bra tidsfördriv. Så jag gissar på Trumphataren Carina Bergfeldt.
Citera
2022-08-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Den här storyn är inte sann, sluta vara så lättlurade. Trodde de flesta visste att Stoppa Pressarna hittar på smaskiga historier för att få klick.
Nåja det är ju hjärndött att gissa på nåt som aldrig hänt, men ett bra tidsfördriv. Så jag gissar på Trumphataren Carina Bergfeldt.

Om det är den kvinnan kommer hon skylla egna tillkortakommanden på sin pappa eftersom han var otrogen under hennes uppväxt. Är ryktet sant lär hon slå mynt av otroheten i en dokumentär om otrohet på SVT.

Hon påstår sig ju att hennes bekräftelsebehov kommer sig av hennes elaka pappa.
Citera
2022-08-21, 10:14
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
" Såväl unga som gamla uppskattar SVT-stjärnan som går hem i alla läger." - låter som en kvinna, ingen vit man går hem i alla läger.
A Lundin?
Citera
2022-08-21, 11:44
Medlem
WhereIsRussias avatar
Det är ju såklart Mums Mums
Citera
2022-08-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
Det är ju såklart Mums Mums

Jobbar han på SVT?
Det är jobbar som i nutid- inte jobbat som i dåtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in