Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
När Stoppa Pressarna släpper såna här artiklar med jämna mellanrum så har det aldrig gått att få fram vilken person det rör sig om. Det är uppenbart ett sätt att locka till sig besökare.
Jag aldrig hört talas om uttrycket "en av våra största personligheter inom tv". Hur blir man det? Vad måste man ha åstadkommit för att få den titeln? Det låter väldigt överdrivet.
Har SVT ens något program som leds av en "folkkär" person? Det är väl mest reklamkanalerna som har såna program. Folkkära programledare brukar vi ha inom nöjesindustrin och det enda program jag kan komma på som går på SVT och som skulle kunna tillhöra den kategorin är Allsång på Skansen.
"aldrig förekommit några skandaler kring den mycket kända personen"
Känns som en gardering från SP. En person utan några större rubriker är givetvis en person som aldrig går att luska fram. Det enda som finns att gå på är att det är en folkkär person, med fläckfritt förflutet och som älskar att visa upp sitt familjeliv i otaliga intervjuer.
Den som då skulle kunna passa in på beskrivningen är Sanna Nielsen.
Dock påpekar SP att ingen känner till detta, vilket enligt mig ytterligare är en gardering till att det aldrig ska gå att få fram vem det är.
Nej, detta är BS!
Tycker du? Vilka är dessa "folkkära", tilde eller david hellenius? Är väl snarare så att de flesta börjar på svt, blir de tillräckligt populära försöker tv4 värva dem (som ernst som bliv mindre populär och uttjatad när han kom till tv4).
Sedan är ju "folkkär" en gräns som är lågt satt av media. Kan säkert räknas in ex. Andre pops, sanna nielsen som du är inne på, lasse kronér, anders lundin, kattis ahlström, david sundin, robin pålsson.. kanske även från barnkanalen som nassim al fakir och alex hermansson eller sådana som leder enskilda evenemang som mark levengood..