Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Det är ju en kvinna. Man skriver att personen går hem i alla läger, och det gör inga män i Sverige 2022.
Fimns gott om män som går hem i alla läger. Måns Zelmerlöw, Andre Pops m.fl.. Snarare få kvinnor som gör det om man hoppar ur bubblan hos kvällspressen.
De två nämnda är dock föga realistiska. För helylle.
David Sundin är bästa gissningen än så länge.
"
Han gifte sig med Maria Sundin (tidigare Ericson), 33, 2019, i en ceremoni där kändisar som Kristoffer Triumf och Henrik Schyffert fanns på gästlistan. Precis som sin make har Maria en fot i tv-branschen. Hon har bland annat arbetat som biträdande projektledare på Melodifestivalen.
David var tidigare tillsammans med mediepersonligheten Klara Doktorow. De fick dottern Betty tillsammans.
I en krönika i magasinet Horisont beskrev Klara hur tufft uppbrottet från David var för henne.
“För jag har gjort slut med min allra bästa kompis och han har gjort slut med mig. Vi är bästa kompisar. Det är så vi flyger. Det är så vi blir de föräldrar vårt barn förtjänar. Hon ska växa upp i en familj som älskar varandra och den enda lösningen för att fortsätta älska är om den familjen har två hem. Min bästa kompis är dessutom jättesmart och jätterolig. Och tjusig och cool. En fantastisk pappa”, skrev Klara.
David har nu två döttrar. Hans och Marias första barn Lotta föddes i april 2019."
https://www.svenskdam.se/noje/exflic...sundin/5546485