2022-08-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Alltså stoppa pressarna?

Kommer det inte en otrolig artikel om någon kändis som swingar eller är otrogen eller går på koks varje månad. Ingen kan lista ut vem det är eller om det ens hänt.

Känns som stoppa pressarna tjänar fina pengar på att dikta ihop historier om kändisar som inte finns.
Var det dom som skrev om TV4 programledaren som slår sin fru? Vad hände med den historian?
Citera
2022-08-18, 21:02
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Har SP nånsin haft fel?

Detta är hett!

"Genom åren har det dessutom aldrig förekommit några skandaler kring den mycket kända personen som gärna berättar som sitt lyckliga äktenskap och sin familj i otaliga intervjuer. Allting är sockersött och väldigt lyckat."

Vet ej, därför jag frågade
När har SP haft rätt? förutom pedofilen från C
Citera
2022-08-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det är ju en kvinna. Man skriver att personen går hem i alla läger, och det gör inga män i Sverige 2022.

Fimns gott om män som går hem i alla läger. Måns Zelmerlöw, Andre Pops m.fl.. Snarare få kvinnor som gör det om man hoppar ur bubblan hos kvällspressen.

De två nämnda är dock föga realistiska. För helylle.

David Sundin är bästa gissningen än så länge.

"
Han gifte sig med Maria Sundin (tidigare Ericson), 33, 2019, i en ceremoni där kändisar som Kristoffer Triumf och Henrik Schyffert fanns på gästlistan. Precis som sin make har Maria en fot i tv-branschen. Hon har bland annat arbetat som biträdande projektledare på Melodifestivalen.

David var tidigare tillsammans med mediepersonligheten Klara Doktorow. De fick dottern Betty tillsammans.

I en krönika i magasinet Horisont beskrev Klara hur tufft uppbrottet från David var för henne.

“För jag har gjort slut med min allra bästa kompis och han har gjort slut med mig. Vi är bästa kompisar. Det är så vi flyger. Det är så vi blir de föräldrar vårt barn förtjänar. Hon ska växa upp i en familj som älskar varandra och den enda lösningen för att fortsätta älska är om den familjen har två hem. Min bästa kompis är dessutom jättesmart och jätterolig. Och tjusig och cool. En fantastisk pappa”, skrev Klara.

David har nu två döttrar. Hans och Marias första barn Lotta föddes i april 2019."
https://www.svenskdam.se/noje/exflic...sundin/5546485
Senast redigerad av Keus 2022-08-18 kl. 21:15.
Citera
2022-08-18, 21:20
Medlem
Ka det va Sofia eller hon i anikprogrammet.. Eller pernilla
Citera
2022-08-18, 21:21
Medlem
RandyWalkers avatar
De hade väl skrivit kön om det var en han

Touchen att man försvarar lite grann trots folkkär (desto viktigare med etik) som VD gör är en andra indikator på att det är sannolikt med en kvinna

Kanske nån med ’go feministisk lattepappa’

Gissar på nån i sportstudion kanske vinter eller fotboll och som är känd för att ha lite skinn på näsan

Annars nån nyhetsankar-typ. Skulle leta efter nån som visar upp mkt på instagram och ned en make som tagit fruns efternamn(vanligt hos feministiska män)
Senast redigerad av RandyWalker 2022-08-18 kl. 21:39.
Citera
2022-08-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Men annan regim/skattemedia (akaPublic Service) är okay då?

Hur lyckas du feltolka något så enormt när det bara var 2 meningar?

Skiter fullständigt om det är public service eller Fox News. En privat ensak någon gjort under obevakad arbetstid kan ej SVT påverka.

Av alla saker SVT gör fel är detta inte en sak, då det är utom deras kontroll.

Eller vill du att alla SVT-anställdas telefoner ska övervakas och deras GPS trackas under konstant övervakning? För det är nog den enda rimliga lösningen som hade hindrat detta.
Citera
2022-08-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doubt
Det står i direkt proportion till hur mycket vi betalar personen. En person som sliter hårt i hemtjänsten med minimilön? En tillsägelse om att det inte är okej och att det inte ska upprepas.
En TV- profil som säkerligen har generösa villkor, något hårdare bör det vara, kanske inte sparken men det får utvärderas.

Absolut. Det sköts alltså internt av SVT, konsekvenser lär han få och det rättvist förstås.

Folk går dock i taket som att det är SVT själva som knullat snett och inte en individ anställd av dem. Mest det jag finner irriterande med många kommentarer i tråden.
Citera
2022-08-18, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Hur lyckas du feltolka något så enormt när det bara var 2 meningar?

Skiter fullständigt om det är public service eller Fox News. En privat ensak någon gjort under obevakad arbetstid kan ej SVT påverka.

Av alla saker SVT gör fel är detta inte en sak, då det är utom deras kontroll.

Eller vill du att alla SVT-anställdas telefoner ska övervakas och deras GPS trackas under konstant övervakning? För det är nog den enda rimliga lösningen som hade hindrat detta.
Nä nä, jag läste inte ens alla två meningar, jag läste bara "Stoppa Pressarna är dynga, förbjud pisset"
Citera
2022-08-18, 22:09
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Har SP haft rätt någon gång?

Det Var dom som fällde Dan Eliasson
Det var dom som lade ner Fredrik Fedelays politiska bana för alltid

Så ja dom har haft rätt
Citera
2022-08-18, 22:11
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Det Var dom som fällde Dan Eliasson
Det var dom som lade ner Fredrik Fedelays politiska bana för alltid

Så ja dom har haft rätt

Peddo freddo visste jag
Va det SP som avslöjade Dannes vilda natt med pojkar i spanien?
Citera
2022-08-18, 22:15
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Peddo freddo visste jag
Va det SP som avslöjade Dannes vilda natt med pojkar i spanien?

Japp!

Och jag vet att det är någon mer, men har inte namnet i huvudet just nu!
Citera
2022-08-18, 22:19
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Japp!

Och jag vet att det är någon mer, men har inte namnet i huvudet just nu!
Få se om det blir nått avslöjande ang detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in